شرکت اسپانیایی Crypto ATM Bitbase Eyes European and Latam Expansion – Exchange Bitcoin News

Bitbase، یک شرکت اسپانیایی خودپرداز ارزهای دیجیتال، در نظر دارد خدمات خود را در سال 2023 گسترش دهد. این شرکت که از Dextools و Woonkly، دو شرکت غیرمتمرکز مبتنی بر Web3 سرمایه گذاری کرده است، قصد دارد به 200 دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال نصب شده در اسپانیا برسد. Bitbase همچنین در حال تلاش برای دریافت

کد خبر : 266014
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
شرکت اسپانیایی Crypto ATM Bitbase Eyes European and Latam Expansion – Exchange Bitcoin News


Bitbase، یک شرکت اسپانیایی خودپرداز ارزهای دیجیتال، در نظر دارد خدمات خود را در سال 2023 گسترش دهد. این شرکت که از Dextools و Woonkly، دو شرکت غیرمتمرکز مبتنی بر Web3 سرمایه گذاری کرده است، قصد دارد به 200 دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال نصب شده در اسپانیا برسد. Bitbase همچنین در حال تلاش برای دریافت مجوز برای شروع فعالیت در کشورهایی مانند ایتالیا، انگلستان، آلمان و هلند و در کشورهای لاتام مانند ونزوئلا است.

Bitbase سرمایه گذاری های عمده دریافت می کند

Bitbase، یک شرکت خودپرداز ارزهای دیجیتال مستقر در اسپانیا با دفاتر در سراسر جهان، اکنون قصد دارد در سال آینده به مناطق جدید گسترش یابد. این شرکت که در حال حاضر 100 دستگاه خودپرداز کریپتو در اسپانیا دارد، از دو شرکت غیرمتمرکز Web3 سرمایه‌گذاری‌هایی دریافت کرد که می‌تواند به رشد آن در بازارهای جدید کمک کند.

Dextools، شرکتی که مجموعه‌ای از ابزارهای اختصاص داده شده به مدیریت توکن‌ها در صرافی‌های غیرمتمرکز را ارائه می‌کند، 22 درصد از شرکت را تصاحب کرد، در حالی که Woonkly، یکی دیگر از صرافی‌های غیرمتمرکز و بازار NFT، اکنون مالک 5 درصد از سهام Bitbase است. با این سرمایه گذاری، اکنون Bitbase امیدوار است که با پشتوانه دانش و ساختار این دو شرکت، وارد بخش متاورس و Web3 معادله شود.

این شرکت که در حال حاضر 30 فروشگاه فیزیکی دارد، یک مدل کسب‌وکار دارد که به کاربران توضیح می‌دهد که چگونه با کریپتو تراکنش کنند و به افراد کمک می‌کند وارد محیط ارزهای دیجیتال شوند.


گسترش اروپا و لاتام

Bitbase در یک بیانیه مطبوعاتی فاش می کند که در حال حاضر به چندین کشور در اروپا چشم دوخته است تا تجارت خود را گسترش دهند و دستگاه های خودپرداز و دفاتر رمزنگاری را نصب کنند. Bitbase اعلام کرد که در حال حاضر به دنبال مجوز برای گسترش به مناطقی مانند ایتالیا، انگلستان، آلمان و هلند است. با این حال، این شرکت می خواهد به نصب دستگاه های خودپرداز بیشتر در اسپانیا ادامه دهد، جایی که انتظار دارد تا قبل از پایان سال جاری 100 دستگاه بیشتر نصب کند تا به 200 دستگاه خودپرداز برسد.

کریستین بونو، CCO و شریک Bitbase، اظهار داشت:

ما همچنین قصد داریم یک یا چند فروشگاه را در هر یک از این کشورهای اروپایی باز کنیم و مدل کسب و کاری را که اینجا در اسپانیا انجام داده‌ایم تکرار کنیم و خود را به عنوان بزرگترین صرافی با فروشگاه‌های فیزیکی قرار دهیم.

این شرکت همچنین به Latam علاقه مند است. Bitbase در 15 ژوئیه یک دفتر در پاراگوئه افتتاح کرد و ورود خود را به این منطقه آغاز کرد. در ماه ژوئیه، این سازمان اعلام کرد که در حال مذاکره برای افتتاح دفتری در ونزوئلا است تا استعدادها را برای راه اندازی فروشگاه هایی که در این کشور افتتاح می شود، جستجو کند.

در حالی که به‌روزرسانی‌های رسمی در مورد پیشرفت Bitbase در این عملیات وجود ندارد، در بیانیه مطبوعاتی آمده است که فروشگاه‌ها در ونزوئلا باید «به‌زودی» فعال شوند.

برچسب ها در این داستان

bitbase، COO، Cristian Bono، Crypto ATM، dextools، انگلستان، ایتالیا، latam، هلند، پاراگوئه، اسپانیا، ونزوئلا، woonkly

نظر شما در مورد Bitbase و اهداف توسعه آن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.