شرکای Bitwage با Edge Wallet و Casa برای ساده کردن خدمات حقوق و دستمزد بیت کوین برای مخاطبان اصلی – Bitcoin News

[ad_1] سرویس حقوق و دستمزد ارزهای دیجیتال Bitwage روز دوشنبه اعلام کرد که این شرکت با کیف‌پول‌های ارز دیجیتال Casa و Edge Wallet همکاری می‌کند تا «پرداخت حقوق بیت‌کوین را به مخاطبان اصلی برساند». اکنون کاربران Edge Wallet و Casa می توانند از طریق پیوند عمیق یا کد QR به خدمات پلتفرم Bitwage متصل شوند.

کد خبر : 236388
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
شرکای Bitwage با Edge Wallet و Casa برای ساده کردن خدمات حقوق و دستمزد بیت کوین برای مخاطبان اصلی – Bitcoin News

[ad_1]

سرویس حقوق و دستمزد ارزهای دیجیتال Bitwage روز دوشنبه اعلام کرد که این شرکت با کیف‌پول‌های ارز دیجیتال Casa و Edge Wallet همکاری می‌کند تا «پرداخت حقوق بیت‌کوین را به مخاطبان اصلی برساند». اکنون کاربران Edge Wallet و Casa می توانند از طریق پیوند عمیق یا کد QR به خدمات پلتفرم Bitwage متصل شوند.

شرکت Crypto Payroll Bitwage شرکای Casa و Edge Wallet است

از زمانی که جان لیندزی و جاناتان چستر Bitwage را در سال 2014 راه‌اندازی کردند، این شرکت خدمات پرداخت دستمزد بیت کوین (BTC) و ارز دیجیتال را به مردم کشورهای سراسر جهان ارائه کرده است. پس از اعلام این شرکت مبنی بر اینکه مسابقات قهرمانی نهایی مبارزه (UFC) Strawweight Luana Pinheiro به صورت BTC از طریق خدمات حقوق و دستمزد Bitwage دریافت می کند، Bitwage اعلام کرد که با شرکت های کیف پول Edge Wallet و Casa همکاری کرده است.

قبل از همکاری با Casa و Edge، کاربران Bitwage باید یک آدرس کیف پول ارائه می‌کردند تا بتوانند از خدمات حقوق و دستمزد شرکت استفاده کنند. با این حال، کاربران Casa و Edge Wallet اکنون می‌توانند از یک کد QR یا پیوند عمیق «بدون نیاز به مبادله کلید عمومی دستی» استفاده کنند، Bitwage در روز دوشنبه توضیح داد. Bitwage معتقد است که این ویژگی یک پیشرفت هیجان انگیز برای مشتریان این شرکت است.

جزئیات اعلامیه Bitwage در تاریخ 1 آگوست، “این همکاری هیجان انگیز است زیرا دسترسی برای یک نسل کامل از کاربران مبتدی ارزهای دیجیتال ایجاد می کند.” در حالی که کاربران باتجربه هنوز توانایی اتصال آدرس از هر کیف پولی را دارند، کاربران جدید این امکان را دارند که تجربه ای دوستانه و ایمن برای پیدا کردن اولین کیف پول خود و اتصال آن به Bitwage داشته باشند.

Paul Puey، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Edge Wallet در بیانیه‌ای که به Bitcoin.com ارسال شده است، توضیح داد: «همکاری ما با Bitwage در ایجاد و استقرار پروتکل Request for Address نشان‌دهنده تمرکز لیزری ما بر آسان‌تر کردن و یکپارچه‌سازی کریپتو برای کاربران نهایی است. اخبار. Puey افزود: «در نهایت کاربران می‌توانند نیاز به کپی و جای‌گذاری آدرس‌ها بین برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها را در زمانی که نیاز به درخواست رمزنگاری در کیف پول خود دارند، از بین ببرند.

علاقه به خدمات حقوق و دستمزد کریپتو در طول 4 سال گذشته افزایش یافته است

خدمات حقوق و دستمزد ارزهای دیجیتال طی چهار سال گذشته بسیار محبوب شده است. پردازنده پرداخت رمزنگاری مستقر در آتلانتا، Bitpay، خدمات حقوق و دستمزد را در سال 2020 معرفی کرد. NYDIG همچنین خدمات حقوق و دستمزد بیت کوین را ارائه می دهد و در 14 ژوئیه، این شرکت اعلام کرد که قراردادی را با تیم لیگ برتر بیسبال (MLB) نیویورک یانکیز امضا کرده است.

در این اطلاعیه آمده است که NYDIG حقوق و دستمزد بیت کوین را در اختیار بازیکنان و کارمندان یانکی ها قرار می دهد. در طی این اعلامیه، جاناتان چستر، یکی از بنیانگذاران Bitwage، روز دوشنبه توضیح داد که افرادی که از کیف پول‌های غیرقانونی استفاده می‌کنند، به آنها می‌آموزد که چگونه برای خود بانک کنند.

چستر، مدیرعامل Bitwage گفت: «آموزش بخش بسیار مهمی از تجربه Bitwage است و بخشی از این تجربه به کاربران ما کمک می‌کند تا کیف پول‌ها را درک کنند و در عین حال به آن‌ها یاد می‌دهیم چگونه بانک خودشان باشند. Edge و Casa دو تا از بهترین و امن ترین کیف پول های موجود در بازار هستند. همکاری ما با این کیف پول‌ها تنها آغاز سفر ما برای آموزش میلیون‌ها کارگر در سراسر جهان در مورد بیت‌کوین، ارزهای دیجیتال، و استیبل‌کوین‌ها و معنای پرداخت با این ارزها است.»

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، حقوق و دستمزد بیت کوین، بیت‌پی، بیت‌وایج، بیت‌واج، دارایی‌های رمزنگاری، پرداخت‌های رمزنگاری، کیف پول لبه، فناوری مالی، فین‌تک، جاناتان چستر، نیویورک یانکیز، کیف‌پول‌های غیرحضوری، پرداخت‌شده با بیت‌کوین، پرداخت‌شده در رمزارز , Paul Puey, خدمات پرداخت

نظر شما در مورد همکاری شرکت خدمات حقوق و دستمزد ارز دیجیتال Bitwage با Casa و Edge Wallet چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.