شرکای ویزا با FTX برای راه‌اندازی کارت‌های نقدی کریپتو در ۴۰ کشور – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] غول پرداخت ویزا در حال راه اندازی کارت های نقدی رمزنگاری شده در بیش از 40 کشور جهان با همکاری صرافی ارزهای دیجیتال FTX است. یکی از مدیران ویزا گفت: «در ویزا، ما معتقدیم که ارزهای دیجیتال تأثیر پایداری بر آینده خدمات مالی و جابجایی پول خواهند داشت. ویزا و FTX کارت های نقدی

کد خبر : 265090
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
شرکای ویزا با FTX برای راه‌اندازی کارت‌های نقدی کریپتو در ۴۰ کشور – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

غول پرداخت ویزا در حال راه اندازی کارت های نقدی رمزنگاری شده در بیش از 40 کشور جهان با همکاری صرافی ارزهای دیجیتال FTX است. یکی از مدیران ویزا گفت: «در ویزا، ما معتقدیم که ارزهای دیجیتال تأثیر پایداری بر آینده خدمات مالی و جابجایی پول خواهند داشت.

ویزا و FTX کارت های نقدی رمزنگاری شده را در بیش از 40 کشور راه اندازی می کنند

ویزا روز جمعه یک «همکاری بلندمدت جهانی» با West Realm Shires Services Inc و FTX Trading Ltd. برای عرضه کارت‌های نقدی کریپتو در بیش از 40 کشور اعلام کرد. این دو شرکت به ترتیب پشت صرافی‌های ارزهای دیجیتال FTX US و FTX.com هستند.

در جزئیات اعلامیه آمده است: «به عنوان بخشی از اتحاد، FTX با ارائه کارت‌های نقدی Visa با برند FTX به مشتریان FTX در سطح بین‌المللی – با تمرکز بر کشورهای آمریکای لاتین، اروپا و آسیا در مراحل اولیه عرضه، آغاز خواهد شد».

کارت‌های نقدی مستقیماً به حساب‌های FTX کاربر مرتبط هستند. این صرافی توضیح داد که این کارت‌ها که در حال حاضر در ایالات متحده در دسترس هستند، «اکنون در سراسر جهان در بیش از 40 کشور دیگر، از جمله بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین، عرضه می‌شوند.

مرحله بعدی عرضه کارت‌های نقدی ویزا با برند FTX تا قبل از پایان سال در اروپا پیش‌بینی می‌شود و راه‌اندازی‌های منطقه‌ای اضافی برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

کارت‌های نقدی به کاربران این امکان را می‌دهند که برای کالاها و خدمات با موجودی رمزنگاری موجود در کیف پول FTX خود در ۸۰ میلیون مکان تجاری در سراسر جهان که Visa را می‌پذیرند، پرداخت کنند. این شرکت رمزنگاری خاطرنشان کرد که دارندگان کارت نقدی FTX Visa مشمول هیچ گونه هزینه اداری یا پردازشی برای استفاده از کارت نخواهند بود.

کوی شفیلد، رئیس کریپتو ویزا، اظهار داشت:

ما در ویزا معتقدیم که ارزهای دیجیتال تاثیری پایدار بر آینده خدمات مالی و جابجایی پول خواهند داشت.

آدام جاکوبز، رئیس پرداخت جهانی FTX گفت: «از طریق همکاری با ویزا، ما همچنان شاهد گسترش بیشتر ارتباط بین دارایی های دیجیتال و اکوسیستم مالی جهانی هستیم.

واسانت پرابهو، مدیر مالی ویزا، جمعه به CNBC گفت: «اگرچه ارزش ها کاهش یافته است، همچنان علاقه ثابتی به ارزهای دیجیتال وجود دارد. ما به‌عنوان یک شرکت در مورد اینکه ارزش ارز دیجیتال باید چقدر باشد یا اینکه در بلندمدت چیز خوبی است یا خیر نداریم – تا زمانی که مردم چیزهایی دارند که می‌خواهند بخرند، ما می‌خواهیم آن را تسهیل کنیم.»

نظر شما در مورد شراکت ویزا با FTX برای راه‌اندازی کارت‌های نقدی کریپتو در بیش از ۴۰ کشور چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.