شبکه نزدیک به 2 میلیون ETH سوزانده شده است که ارزش آن بیش از 6.9 میلیارد دلار است – اخبار فناوری بیت کوین

[ad_1] تقریباً 205 روز پیش، شبکه اتریوم از طریق هارد فورک لندن ارتقاء یافت که پیشنهاد بهبود بسته بندی شده اتریوم (EIP) 1559 را اجرا کرد. از آن زمان، ارتقاء EIP-1559 باعث شد بخشی از گاز در طول فرآیند تراکنش و تا به امروز از بین برود. 1,915,220 اتر به ارزش بیش از 6.9 میلیارد

کد خبر : 171604
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
شبکه نزدیک به 2 میلیون ETH سوزانده شده است که ارزش آن بیش از 6.9 میلیارد دلار است – اخبار فناوری بیت کوین

[ad_1]

تقریباً 205 روز پیش، شبکه اتریوم از طریق هارد فورک لندن ارتقاء یافت که پیشنهاد بهبود بسته بندی شده اتریوم (EIP) 1559 را اجرا کرد. از آن زمان، ارتقاء EIP-1559 باعث شد بخشی از گاز در طول فرآیند تراکنش و تا به امروز از بین برود. 1,915,220 اتر به ارزش بیش از 6.9 میلیارد دلار با استفاده از نرخ ارز امروزی سوزانده شده است.

نرخ سوختن اتریوم اینچ نزدیکتر به 2 میلیون سوزاندن، 3.57 اتر در هر دقیقه سوزانده می شود

شبکه اتریوم (ETH) تقریباً 1,915,220 اتریوم را سوزانده است و متریک به مرز دو میلیون نزدیک می شود. از زمانی که بهبود EIP-1559 در 5 آگوست 2021 اضافه شد، جامعه مشاهده کرده است که چه مقدار اتر به صورت روزانه سوزانده می شود. در زمان نگارش این مقاله، نرخ رایت 24 ساعته 3.57 اتر در دقیقه یا حدود 9809.16 دلار در هر 60 ثانیه است.

EIP-1559 اساساً الگوریتم متصل به هزینه پایه برای هر گاز در پروتکل را تغییر می دهد و هزینه پایه به ازای هر گاز را می سوزاند. طرفداران اتریوم از طرفداران این ایده بوده اند، زیرا اتریوم (ETH) را در طول زمان کاهش می دهد. هنگامی که هارد فورک لندن اجرا شد، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم به بلومبرگ گفت که EIP-1559 مهمترین بخش لندن است.

بوترین در آن زمان توضیح داد: «اکنون ارسال یک تراکنش که در بلوک بعدی گنجانده می‌شود بسیار آسان‌تر می‌شود و این برای تجربه کاربر بسیار مهم است.

هزینه های گاز پویا باقی می مانند، Opensea بزرگترین موجودیت اتر سوز است

هفته‌ها پس از به‌روزرسانی لندن، به نظر نمی‌رسد EIP-1559 بر هزینه‌های بالای گازی که کاربران هنگام تلاش برای ارسال تراکنش‌های زنجیره‌ای (لایه یک) با آن سروکار دارند، تأثیری نداشته باشد. در واقع، ماه بعد پس از ارتقای لندن، میانگین هزینه گاز ETH به 59 دلار در هر تراکنش افزایش یافت. میانگین کارمزد گاز برای انتقال اتریوم (ETH) امروز بسیار کمتر است، 0.006 ETH (16.61 دلار) در هر تراکنش یا 31.3 gwei.

در همین حال، از آنجایی که شبکه از طریق EIP-1559 6.9 میلیارد دلار اتر را از بین برده است، بزرگترین مشعل گاز روی زنجیره، بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) Opensea است. در زمان نگارش این مقاله، بازار پیشرو NFT تقریباً 229,916 اتر به ارزش 790,499,348 دلار را در 14,635,232 انتقال اتریوم سوزانده است.

تراکنش های معمولی اتریوم با 178166 اتر که تا به امروز نابود شده است، دومین موجودیت گاز سوز بزرگ را تشکیل می دهد. موجودیت‌های بزرگ سوزاندن اتریوم به دنبال انتقال‌های Opensea و اتریوم معمولی شامل پروتکل‌ها و پلتفرم‌هایی مانند Uniswap v2، Tether (USDT)، Swaprouter 2، Uniswap v3 و Metamask هستند.

برچسب ها در این داستان

1915220 سوزانده شده، Blockchain، نرخ رایت، نزدیک به 2M، کاهش تورم، EIP-1559، ETH، هزینه های ETH، بازارهای ETH، اتر، سوختن اتر، Ethereum، Fee Burn، Fees، Fees Spike، Hard Fork، لندن، لندن فورک، لندن ارتقاء، متاماسک، Opensea، تغییر مجموعه قوانین، Swaprouter 2، تکنولوژی، Tether (USDT)، Uniswap V2، uniswap v3، Vitalik Buterin

نظر شما در مورد اینکه شبکه اتریوم به طور پیوسته به 2 میلیون اتر سوزانده می شود چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.