شاهین های فدرال رزرو به شدت می خواهند تورم را کنترل کنند، اما یک هشدار وجود دارد

در ماه گذشته فشار زیادی از سوی سیاستگذاران فدرال رزرو صورت گرفته است. این به معنای افزایش غیرمنتظره 75 امتیاز پایه و اظهار نظر بدون محدودیت برای همراهی با آن بود. این بازارها را به وحشت انداخته است، اما اگر نظرات آنها را بررسی کنید، چارچوبی در حال ساخت است که باید کمی راحتی را

کد خبر : 227862
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
شاهین های فدرال رزرو به شدت می خواهند تورم را کنترل کنند، اما یک هشدار وجود دارد


در ماه گذشته فشار زیادی از سوی سیاستگذاران فدرال رزرو صورت گرفته است. این به معنای افزایش غیرمنتظره 75 امتیاز پایه و اظهار نظر بدون محدودیت برای همراهی با آن بود.

این بازارها را به وحشت انداخته است، اما اگر نظرات آنها را بررسی کنید، چارچوبی در حال ساخت است که باید کمی راحتی را ارائه دهد.

بزرگترین شاهین در هیئت حکام – هسته مرکزی فدرال رزرو – کریستوفر والر است. تیتر از حضور اخیر او این بود که فدرال رزرو در مبارزه با تورم “همه چیز” است.

من شک ندارم که فدرال رزرو برای مقابله با تورم برنامه ریزی می کند، اما سیاست پولی با تاخیر عمل می کند، بنابراین در برخی مواقع آنها باید افزایش ها را کند یا متوقف کنند و اثرات آن را نظارت کنند. در هر دو مدل آنها، کاهش رشد (نه رکود) برای مهار تورم کافی است.

والر گفت: “اگر بتوانیم رشد را برای 9 ماه تا یک سال کاهش دهیم، برای بازگرداندن تورم بدون ایجاد رکود کافی است.” “من فکر می کنم ترس از رکود بیش از حد است.”

بین خطوط، به این معنی است که اگر وجود دارد است رکود به معنای کاهش سریع تر و فشار نزولی بیشتر بر قیمت ها خواهد بود. بنابراین یک تابع واکنش تعبیه‌شده در اینجا وجود دارد که پس از پیاده‌روی با سرعت 75 bps در این ماه و 50 bps در سپتامبر، او نسبت به کاهش سرعت فکر بازتری خواهد داشت.

او گفت: “من باید ببینم که PCE اصلی به 2.5-3٪ کاهش می یابد قبل از اینکه احساس راحتی کنم که واقعاً نرخ بهره را کاهش دهم.”

یکی دیگر از شاهین های بزرگ FOMC جیمز بولارد رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس است که به درستی یک سال پیش به دنبال افزایش قیمت بود. او همچنان از 3.50 درصد وجوه فدرال رزرو در سال جاری حمایت می کند و اینجاست که بازار برای پایان سال قیمت گذاری می شود.

اما در حالی که بولارد به عنوان یک شاهین شناخته شده است، او به رشد نیز خوش بین است. او دقیقاً همان خط والر را تکرار کرد که اقتصاد ایالات متحده “تصویر خوبی” در فرود نرم دارد.

او گفت: “به جای رکود تورمی، بهتر است روند رشد کند شود و تورم به سرعت تحت کنترل قرار گیرد.”

آن طور که من آن را می بینم، بازار هم از نظر احتمال تورم بالا و هم احتمال رکود قیمت گذاری می کند. هم در چارچوب والر و هم بولارد تنها برای یکی یا دیگری جا وجود دارد. بنابراین اگر رشد رشد کند، فدرال رزرو متوقف خواهد شد. در حالی که اگر تورم بالا بماند به این معنی است که اقتصاد جهانی/آمریکا داغ است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.