مسعود عابدینی: لامبورگینی از سال آینده،تمام مدلهای جدید خود را هیبریدی خواهد کرد و در سال ۲۰۲۸، اولین مدل تمام الکتریکی را از این شرکت ایتالیایی خواهیم دید.
استراتو از نظر ظاهری تفاوتهایی با هوراکان عادی دارد که این تفاوتها،به تجهیزات آفرودیِ آن برمیگردد.
تجهیزات یک سوپرماشین آفرودی
روی سپر جلو از LED های اضافی استفاده شده و همچنین پلاستیکهای ماتِ روی گلگیرها،خودرو را آفرودیتر نشان میدهند. روف ریل و همچنین دریچه هوای روی سقف از دیگر امکانات آفرودیِ این خودرو هستند.
محافظ آلومینیومی که در زیر خودرو نصب شده،در قسمت عقب با دیفیوزر استراتو همسطح شده تا فضای بیشتر و بهتری را برای آفرود ارائه دهد. تریم رنگی قرمز در کنار رنگ جدید سبزِ مات،جذابیت استراتو را چند برابر کرده است.
ارتفاع استراتو ۴۴ میلیمتر افزایش داشته و از سوپراسپرتها و حتی سدانها بلندتر میباشد. از نظر پهنا،در نمای جلو ۳۰ میلیمتر و در نمای عقب ۳۳ میلیمتر پهنتر شده است.
لاستیکهای جدید بریجستون با کد AT۰۰۲ با فاق بیشتری برای این خودرو بهینه شده است. در نمای داخلی تغییرات زیادی مشاهده نمیشود.
تودوزی آلکانترا با نام Verde Sterrato در کابین خودرو بهکار رفته که با رنگ بدنهی استراتو هماهنگ شده است. شیبسنج و نشانگر زاویه فرمان از امکانات جدیدِ آفرودی در این خودرو هستند.
قلب تپنده استراتو یک پیشرانهی ۵.۲ لیتریِ V۱۰ است که ۶۰۲ اسببخار قدرت و ۵۶۰ نیوتونمتر گشتاور تولید میکند.
گیربکس خودرو ۱۰ سرعتهی دو کلاچه میباشد. شتاب صفر تا صد خودرو ۳.۴ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
علاوه بر دو حالت رانندگیِ Strada و Sport،حالت Rally هم به استراتو اضافه شده است.
مشتریان استراتو قادرند از بین ۳۵۰ رنگ بدنه و ۶۵ ترکیب رنگ کابین،خودروی خود را سفارش دهند.
از استراتو ۱۴۹۹ عدد ساخته و تولید آن از فوریهی ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.
۵۸۵۸
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰