شانگهای گام های بیشتری برای بازگشایی برمی دارد، پکن محدودیت های COVID را کاهش می دهد

[ad_1] هدف این مرکز تجاری 25 میلیونی چین این است که اساساً از چهارشنبه به قرنطینه ای پایان دهد که به شدت به اقتصاد آسیب وارد کرده است و بسیاری از ساکنان شانگهای درآمد خود را از دست می دهند، برای تامین غذا و مقابله ذهنی با انزوای طولانی مدت تلاش می کنند. محدودیت‌های دردناک

کد خبر : 211723
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
شانگهای گام های بیشتری برای بازگشایی برمی دارد، پکن محدودیت های COVID را کاهش می دهد

[ad_1]

هدف این مرکز تجاری 25 میلیونی چین این است که اساساً از چهارشنبه به قرنطینه ای پایان دهد که به شدت به اقتصاد آسیب وارد کرده است و بسیاری از ساکنان شانگهای درآمد خود را از دست می دهند، برای تامین غذا و مقابله ذهنی با انزوای طولانی مدت تلاش می کنند.

محدودیت‌های دردناک کرونا در شهرهای بزرگ چین برخلاف روندهایی است که در بقیه جهان دیده می‌شود، که تا حد زیادی به سمت همزیستی با ویروس حرکت کرده است، حتی با گسترش عفونت‌ها.

یین شین، سخنگوی دولت شهری، گفت که شانگهای، پرجمعیت‌ترین شهر چین، از روز چهارشنبه الزامات آزمایش را برای افرادی که می‌خواهند وارد مکان‌های عمومی شوند، کاهش می‌دهد و افزود که این تغییرات باید از سرگیری کار را تشویق کند.

یین گفت: «وضعیت اپیدمی کنونی در شهر به تثبیت و بهبود ادامه می‌دهد،» و افزود که استراتژی شانگهای اکنون «به سمت پیشگیری و کنترل عادی شده است.»

افرادی که وارد مکان‌های عمومی می‌شوند یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند باید آزمایش PCR منفی را که طی 72 ساعت انجام شده است، در مقایسه با 48 ساعت قبل نشان دهند.

مقامات گفتند که خدمات اتوبوس در منطقه جدید پودونگ، محل بزرگ‌ترین فرودگاه شانگهای و منطقه مالی اصلی، تا دوشنبه به طور کامل از سر گرفته می‌شود.

پلازا ۶۶، یک مرکز خرید مجلل در مرکز شانگهای که میزبان لویی ویتون و دیگر برندهای لوکس است، روز یکشنبه بازگشایی شد.

مقامات با تمرکز بر از سرگیری تولید، به آرامی محدودیت ها را کاهش داده اند.

به افراد بیشتری اجازه داده شده است آپارتمان خود را ترک کنند، و کسب و کارهای بیشتری مجاز به بازگشایی هستند، اگرچه بسیاری از ساکنان عمدتاً در مجتمع های مسکونی خود محدود می شوند و بیشتر مغازه ها محدود به تحویل کالا هستند.

مقامات دولتی 240 موسسه مالی در شهر را برای بازگشایی از روز چهارشنبه تایید کردند. این مقدار از حدود 1700 شرکت مالی شانگهای است.

این روزنامه روز شنبه اعلام کرد که بیش از 10000 بانکدار و تاجری که از زمان شروع قرنطینه در دفاتر خود زندگی و کار می کنند به تدریج به خانه باز می گردند.

شانگهای قبلاً به تولیدکنندگان کلیدی در صنعت خودرو، علوم زیستی، مواد شیمیایی و نیمه هادی ها اجازه داده است که از اواخر آوریل تولید خود را از سر بگیرند.

سالن های ورزشی و کتابخانه ها

در پایتخت پکن، کتابخانه‌ها، موزه‌ها، تئاترها و ورزشگاه‌ها با محدودیت تعداد افراد، در مناطقی که هفت روز متوالی هیچ موردی از بیماری کووید را در جامعه مشاهده نکرده‌اند، مجاز به بازگشایی از روز یکشنبه شدند.

مناطق فانگشان و شونیی قوانین کار از خانه را پایان خواهند داد، در حالی که حمل و نقل عمومی تا حد زیادی در این دو منطقه و همچنین در چائویانگ، بزرگترین شهر، از سر گرفته خواهد شد. با این حال، صرف غذا در رستوران در سطح شهر ممنوع است.

شانگهای روز یکشنبه بیش از 100 مورد ابتلا به کووید را گزارش کرد، در حالی که پکن 21 مورد را ثبت کرد که هر دو نشان دهنده روند نزولی در سراسر کشور است.

اقتصاد چین در این ماه پس از رکود آوریل نشانه‌هایی از بهبود ضربان قلب خود را نشان داده است، اما سطح فعالیت‌ها نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر است و بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند در سه ماهه دوم رکود داشته باشد.

قدرت و پایداری هر بهبودی تا حد زیادی به کووید بستگی دارد، با گونه‌ای بسیار قابل انتقال Omicron که به سختی از بین می‌رود و مستعد بازگشت است.

سرمایه گذاران نگران فقدان نقشه راه برای خروج از استراتژی صفر کووید برای پایان دادن به همه شیوع ها به هر قیمتی هستند، سیاست امضای رئیس جمهور شی جین پینگ. انتظار می رود که او سومین دوره رهبری بی سابقه ای را در کنگره حزب کمونیست حاکم در پاییز به دست آورد.

بازارها انتظار حمایت بیشتر سیاستی از اقتصاد را دارند.

تحلیلگران گلدمن ساکس در یادداشتی روز جمعه نوشتند: «ما انتظار داریم که سیاست‌ها در بخش مالی برای تقویت تقاضا، با توجه به فشارهای نزولی بر رشد و عدم قطعیت سرعت بهبود، کاهش بیشتری پیدا کنند.

(گزارش توسط دفاتر پکن و شانگهای؛ نوشته ماریوس زهاریا؛ ویرایش توسط ویلیام ملارد)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.