شاسی‌بلند جدید ایران‌خودرو چه مشخصات جدیدی دارد؟ /عکس

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز،  هایما اس ۷ پرو، محصول جدید ایران‌خودرو جایگزین محصول قدیمی هایما اس ۷ پلاس در خطوط تولید شده است؛ اما این دو نسخه چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟ به نقل از پدال، در هایما اس ۷ پرو پیشرانه قدیمی ۱.۸ لیتری توربو جای خود را به پیشرانه جدید ۱.۵ لیتری

کد خبر : 514026
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
شاسی‌بلند جدید ایران‌خودرو چه مشخصات جدیدی دارد؟ /عکس


به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز،  هایما اس ۷ پرو، محصول جدید ایران‌خودرو جایگزین محصول قدیمی هایما اس ۷ پلاس در خطوط تولید شده است؛ اما این دو نسخه چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

به نقل از پدال، در هایما اس ۷ پرو پیشرانه قدیمی ۱.۸ لیتری توربو جای خود را به پیشرانه جدید ۱.۵ لیتری T-GDi داده است؛ همچنین گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک این خودرو نسبت به اس ۷ پلاس ارتقا داشته و از نسل هفتم جعبه دنده‌های AT در آن استفاده شده است.

با اینکه حجم پیشرانه جدید کاهش یافته اما خروجی آن نسبت به موتور هایما اس ۷ پلاس ارتقا داشته است؛ ۱۸۸ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتون متر اعداد خروجی موتور جدید هستند که نسبت به قبل ارتقای ۱۰ درصدی توان و افزایش ۲۵ درصدی گشتاور را نشان می‌دهد، علاوه بر این مصرف سوخت نیز ۱۵ درصد کاهش داشته است.

شاسی‌بلند جدید ایران‌خودرو چه مشخصات جدیدی دارد؟ /عکس

ایران خودرو اعلام کرده گیربکس و موتور جدید در بحث تطبیق پذیری با شرایط جاده‌ای، سوخت و آب و هوای ایران بهترین خروجی ممکن را دارند و سیستم جدید در تمامی نقاط کشور عملکرد پایدار و کم استهلاکی را از خود نشان می‌دهد.

سایر تغییرات شامل اضافه شدن سامانه اتوهلد، راهنمای تعویض دنده (GSI)، جایگزینی صندلی برقی (چهار حرکته) سرنشین جلو با نوع دستی آن در محصول فعلی و ترمز پارک برقی به جای ترمز دستی است. همچنین به‌دلیل گشتاور و شتاب بالای این خودرو، تقویت سیستم ترمز برای ارتقای ایمنی محصول همراه با به‌کارگیری کالیپرهای جدید قرمز رنگ در خودرو مشهود است.

قرار است تا پایان ۱۴۰۳ بیش از پنج هزار دستگاه هایما اس۷ پرو در ایران‌خودرو خراسان تولید شود که این میزان، متناسب با تقاضای بازار قابل افزایش است.

۲۲۷۳۲۲



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.