شارژرهای EV جدید به یوکان می آیند

[ad_1] 31 ژانویه 2022 Whitehorse، Yukon Natural Resources Canada کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی خود بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا خرید، شارژ و رانندگی وسایل نقلیه الکتریکی (EV) در یوکان را برای کانادایی‌ها آسان‌تر می‌کند. برندان

کد خبر : 163518
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲:۵۵
شارژرهای EV جدید به یوکان می آیند

[ad_1]

31 ژانویه 2022 Whitehorse، Yukon Natural Resources Canada

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل برای کانادا برای دستیابی به اهداف آب و هوایی خود بسیار مهم است. به همین دلیل است که دولت کانادا خرید، شارژ و رانندگی وسایل نقلیه الکتریکی (EV) در یوکان را برای کانادایی‌ها آسان‌تر می‌کند.

برندان هانلی، عضو پارلمان یوکان، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، امروز یک میلیون دلار سرمایه گذاری به دولت یوکان برای کمک به نصب حداکثر 200 شارژر EV در سراسر یوکان اعلام کرد.

این سرمایه‌گذاری، که شارژ خودروهای الکتریکی را برای همه قابل دسترس‌تر می‌کند، از طریق برنامه زیرساخت وسایل نقلیه با انتشار صفر (ZEVIP) منابع طبیعی کانادا تامین می‌شود.

دولت یوکان دریافت کنندگان را از طریق یک فرآیند شفاف بر اساس تقاضا انتخاب خواهد کرد. پس از آن، شارژرهای EV تا 31 مارس 2023 در مکان‌های عمومی، ساختمان‌های مسکونی چند واحدی، در خیابان‌ها، محل‌های کار یا امکاناتی برای سرویس دهی به ناوگان خودروهای سبک در سراسر یوکان نصب خواهند شد.

از سال 2015، کانادا یک میلیارد دلار تاریخی سرمایه گذاری کرده است تا خودروهای برقی را مقرون به صرفه تر کند و شارژ را برای کانادایی ها در دسترس تر کند. این سرمایه‌گذاری‌ها از ایجاد یک شبکه ساحلی از شارژرهای سریع، نصب شارژر در مناطق محلی که کانادایی‌ها در آن زندگی، کار و بازی می‌کنند، و ارائه تخفیف‌هایی تا سقف 5000 دلار برای کمک به کانادایی‌های بیشتر برای خرید خودروهای برقی حمایت می‌کند.

این سرمایه‌گذاری‌ها از هدف کانادا برای اطمینان از اینکه تمام وسایل نقلیه مسافربری فروخته شده در کانادا تا سال 2035 آلایندگی صفر دارند، حمایت می‌کند و برای دستیابی به اهداف جاه‌طلبانه کانادا در تغییر اقلیم و ساختن آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر برای همه کانادایی‌ها حیاتی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.