شاخص موج الیوت برای متاتریدر 4 – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 8 مه 2022

[ad_1] برای معامله گر موج الیوت، لازم است ابزارهای موج الیوت خوبی برای معاملات خود داشته باشید. به این دلیل است که تئوری موج الیوت را نمی توان به صورت دستی کامل کرد. با این حال، هنگامی که اصل معاملات آن را درک کردید، Elliott Wave می تواند عملکرد معاملاتی شما را بسیار سریع ارتقا

کد خبر : 203920
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۲۹
شاخص موج الیوت برای متاتریدر 4 – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 8 مه 2022

[ad_1]

برای معامله گر موج الیوت، لازم است ابزارهای موج الیوت خوبی برای معاملات خود داشته باشید. به این دلیل است که تئوری موج الیوت را نمی توان به صورت دستی کامل کرد. با این حال، هنگامی که اصل معاملات آن را درک کردید، Elliott Wave می تواند عملکرد معاملاتی شما را بسیار سریع ارتقا دهد. آنها رویکرد عالی را برای حل معما هندسی در بازار فارکس و بورس ارائه می دهند. ما دو ابزار Elliott Wave را در پلتفرم MetaTrader 4 ارائه می دهیم.

متاتریدر 4 یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی از سال 2010 است. برای هر معامله‌گری از سراسر جهان به‌صورت رایگان در دسترس است. ما دو نشانگر موج قدرتمند الیوت را برای این پلت فرم ارائه می دهیم. از این رو، در انتخاب شاخص های موج الیوت برای معاملات خود دو انتخاب دارید. این ابزار در حال حاضر توسط هزاران تاجر حرفه ای در عملیات روزانه استفاده می شود.

1. Elliott Wave Trend برای متاتریدر 4

Elliott Wave Trend یک نشانگر بسیار قدرتمند موج الیوت است. این نشانگر به شما امکان می دهد تا شمارش موج الیوت و همچنین تشخیص الگوی موج الیوت را انجام دهید. همه اینها مراحل اساسی در پیش بینی بازار با تئوری موج الیوت هستند. در بالای آنها، سیستم پشتیبانی و مقاومت داخلی و نشانگر قدرت نقطه عطف را برای بهبود عملکرد معاملاتی شما فراهم می کند. با این حال، بسیاری از ویژگی های اضافی وجود دارد که می توانید در داخل این نشانگر فنی جستجو کنید.

https://www.mql5.com/fa/market/product/16479

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/elliott-wave-trend/

در همان زمان، می‌توانید ویدیوی یوتیوب را با عنوان «معرفی روند موج الیوت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شاخص روند موج الیوت» تماشا کنید.

پیوند یوتیوب: https://youtu.be/Oftml-JKyKM

2. اسکنر الگوی نمودار X3 برای متاتریدر 4

اسکنر الگوی نمودار X3 ابزاری تخصصی در تشخیص الگوهای نمودار از جمله الگوهای هارمونیک و الگوهای موج الیوت و الگوهای بیشتر است. فرآیند تشخیص الگو کاملاً خودکار است + در صورت تمایل می‌توانید حتی الگوهای موج الیوت و هارمونیک سفارشی ایجاد کنید. با این حال، این فقط یک خلاصه کوتاه است، شما می توانید اطلاعات بیشتر و ویژگی های آن را از صفحه محصول بیابید. این ابزار بسیار منحصر به فرد و قدرتمند در دنیای تجارت است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/41993

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-pattern-scanner/

یوتیوب «نشانگر الگوی هارمونیک غیرقابل رنگ آمیزی مجدد»: https://youtu.be/uMlmMquefGQ

به طور خلاصه، هر دو ابزار سیستم معاملاتی با عملکرد بالا هستند. با این حال، اگر می خواهید به طور انحصاری از معاملات موج الیوت استفاده کنید، باید به سراغ روند موج الیوت بروید. اگر شما هم از تجارت الیوتی و هم با الگوی هارمونیک مشکلی ندارید، باید از اسکنر الگوی نمودار X3 استفاده کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.