شاخص تشخیص الگوی هماهنگ MT4 – سیستم های تجاری – 17 سپتامبر 2021

[ad_1] شاخص معاملات تحقق نظریه یا استراتژی معاملاتی خاص یا ایده های تجاری برای تجارت در دنیای واقعی است. همیشه بین نظریه (یعنی ایده ها یا استراتژی) و عمل فاصله وجود دارد. این امر برای معاملات الگوی هارمونیک نیز یکسان است. بنابراین ، همه شاخص های تشخیص الگوی هارمونیک یکسان نیستند. تغییرات اصلی شاخص های

کد خبر : 105403
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۰۸
شاخص تشخیص الگوی هماهنگ MT4 – سیستم های تجاری – 17 سپتامبر 2021

[ad_1]

شاخص معاملات تحقق نظریه یا استراتژی معاملاتی خاص یا ایده های تجاری برای تجارت در دنیای واقعی است. همیشه بین نظریه (یعنی ایده ها یا استراتژی) و عمل فاصله وجود دارد. این امر برای معاملات الگوی هارمونیک نیز یکسان است.

بنابراین ، همه شاخص های تشخیص الگوی هارمونیک یکسان نیستند. تغییرات اصلی شاخص های الگوی هارمونیک را می توان به چهار نوع زیر طبقه بندی کرد. کاربران باید مزایا و معایب هر تنوع را درک کنند تا عملکرد معاملاتی خود را با الگوهای هارمونیک به حداکثر برسانند.

نوع 1: عدم تأخیر (سیگنال سریع) اما رنگ آمیزی مجدد

گزینه ورود از نقطه عطف نشانگر الگوی شکست خورده را در نمودار نشان نمی دهد و آخرین الگو می تواند دوباره رنگ آمیزی کند. این تقریباً به عنوان شاخص الگوی هارمونیک استاندارد در نظر گرفته می شود. حتی اگر در حال رنگ آمیزی مجدد هستند ، معامله گر الگوی هارمونیک فقط آن را همانطور که هست بپذیرید. 99 time مواقع ، این محصول الگوی هارمونیک است که از بازار دریافت خواهید کرد ، چه رایگان باشد و چه پولی. شما می توانید با این شاخص ها به صورت زنده معامله کنید اما از الگوهای تاریخی نمی توان برای تنظیم دقیق استراتژی خود استفاده کرد.

نوع 2: تأخیر (سیگنال آهسته) اما عدم رنگ آمیزی مجدد

هیچ گزینه ای برای ورود در نقطه عطف (یعنی سیگنال اولیه) وجود ندارد. این نوع اندیکاتور شاخص الگوی هارمونیک را به آرامی به اندازه میانگین متحرک روی هم می چرخاند. ممکن است برای معاملات شما گزینه چندان جذابی نباشد. نشانگر الگوی شکست خورده را نشان نمی دهد. بنابراین ، شما نمی توانید از الگوهای تاریخی برای تنظیم استراتژی خود استفاده کنید ، اما آخرین الگو دوباره رنگ آمیزی نمی شود. شما می توانید با این شاخص ها به صورت زنده معامله کنید اما از الگوهای تاریخی نمی توان برای تنظیم دقیق استراتژی خود استفاده کرد. احتمالاً حدود 1٪ شاخص الگوی هارمونیک از این نوع است.

نوع 3: تشخیص الگو در نقطه C اما رنگ آمیزی مجدد

گزینه ورود در نقطه عطف الگو را خیلی زود تشخیص دهید و باید زمان زیادی را منتظر بمانید تا قیمت در نزدیکی نقطه D. حرکت کند. در واقع ، قیمت ممکن است نزدیک نقطه D حرکت نکند. فقط ممکن است وقت خود را در انتظار الگو تلف کنید. نشانگر الگوی شکست خورده را نشان نمی دهد و آخرین الگو می تواند دوباره رنگ آمیزی کند. شما می توانید با این شاخص ها به صورت زنده معامله کنید اما از الگوهای تاریخی نمی توان برای تنظیم دقیق استراتژی خود استفاده کرد. احتمالاً حدود 1٪ شاخص الگوی هارمونیک از این نوع است.

نوع 4: عدم تأخیر (سیگنال سریع) و عدم رنگ آمیزی مجدد

گزینه ورود از نقطه عطف در عین حال ، الگوی رنگ آمیزی نمی شود. این ترکیبی از هر سه سیستم فوق است و می تواند به عنوان قوی ترین شاخص الگوی هارمونیک در نظر گرفته شود. شما می توانید با این شاخص ها به صورت زنده معامله کنید و همچنین می توانید از الگوهای تاریخی برای تنظیم دقیق استراتژی خود استفاده کنید. با استفاده از این شاخص ، شما کاملاً از عبارت “تجارت آنچه می بینید” پیروی می کنید.

MetaTrader 4 یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی از سال 2010 است. برای هر معامله گر از سراسر جهان به صورت رایگان قابل دسترسی است. ما طیف وسیعی از شاخص های تشخیص الگوی هارمونیک را به ویژه برای پلت فرم MetaTrader 4 ارائه می دهیم. در زیر لیست:

1. Harmonic Pattern Plus (2014)

الگوی هارمونیک به علاوه نسبت به قیمت محصول بسیار خوبی است. با ده ها ویژگی قدرتمند از جمله فاصله زمان تکمیل الگو ، منطقه معکوس احتمالی ، منطقه تداوم احتمالی ، ضرر توقف خودکار و اندازه گیری سود. این نشانگر الگوی هارمونیک نوع 1 است.

در زیر پیوندهایی برای الگوی هماهنگ به علاوه وجود دارد

https://www.mql5.com/fa/market/product/4488

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-plus/

2. برنامه ریز سناریو هماهنگ الگو (2014)

با ویژگی های اضافی پیش بینی الگوهای هارمونیک آینده ، این نشانگر الگوی هارمونیک بسیار تاکتیکی با قابلیت شبیه سازی پیشرفته در کنار ویژگی های قدرتمند الگوی هارمونیک به علاوه است. این نشانگر الگوی هارمونیک نوع 1 و 3 است.

در زیر پیوندهای برنامه ریز سناریوی الگوی هماهنگ وجود دارد

https://www.mql5.com/fa/market/product/6240

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-scenario-planner/

3. اسکنر الگوی نمودار X3 (2019)

X3 Chart Pattern Scanner ابزارهای نسل بعدی برای تشخیص الگوهای سودآور در بازار فارکس است. این ابزار با الگوریتم عدم رنگ آمیزی و عدم تأخیر ، می تواند الگوی هارمونیک پیشرفته ، الگوی موج الیوت ، ساختار الگوی X3 را برای معاملات شما تشخیص دهد. به عنوان یک امتیاز ، الگوهای شمعدانی ژاپنی شما را نیز ارائه می دهد. این نشانگر تشخیص الگوی هارمونیک نوع 4 است ، به این معنی که می توانید استراتژی خود را با استفاده از الگوهای تاریخی تنظیم کنید ، در حالی که الگوهای مشابه را در معاملات زنده معامله می کنید.

https://www.mql5.com/fa/market/product/41993

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-pattern-scanner/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.