شاخص اعتماد مصرف کننده ژاپن در آوریل 33.0 در مقابل 32.8 قبلی

افزایش جزئی در روحیه مصرف‌کننده ژاپنی در ماه گذشته مشاهده شد، اما این نشان‌دهنده تغییر چندانی در احساسات نیست، زیرا به دنبال ماه‌ها کاهش از ابتدای سال می‌آید. اگر هرچیز دیگری باشد، فقط به این نکته اشاره می‌کند که چشم‌انداز کسل‌کننده‌تر حداقل در حال حاضر به دنبال تغییر است. تبلیغات – به خواندن زیر ادامه

کد خبر : 201398
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۷
شاخص اعتماد مصرف کننده ژاپن در آوریل 33.0 در مقابل 32.8 قبلی


افزایش جزئی در روحیه مصرف‌کننده ژاپنی در ماه گذشته مشاهده شد، اما این نشان‌دهنده تغییر چندانی در احساسات نیست، زیرا به دنبال ماه‌ها کاهش از ابتدای سال می‌آید. اگر هرچیز دیگری باشد، فقط به این نکته اشاره می‌کند که چشم‌انداز کسل‌کننده‌تر حداقل در حال حاضر به دنبال تغییر است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.