سینوواک؛ پیشگام پروسه تحقیق و توسعه واکسن میان کشورهای عضو «بریکس»

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رادیو بین‌الملل چین،  شاخه چینی مرکز تحقیق و توسعه واکسن بریکس (BRICS) در پکن قرار داد و در پایگاه ها و تاسیسات موجود مربوط به تحقیقات و توسعه سینوواک تاسیس خواهد شد. بر اساس بیانیه صادر شده از سوی سینوواک، این مرکز، تحقیقات و تولید و آزمایشات بالینی مشترک مربوط به

کد خبر : 60508
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
سینوواک؛ پیشگام پروسه تحقیق و توسعه واکسن میان کشورهای عضو «بریکس»



به گزارش خبرآنلاین به نقل از رادیو بین‌الملل چین،  شاخه چینی مرکز تحقیق و توسعه واکسن بریکس (BRICS) در پکن قرار داد و در پایگاه ها و تاسیسات موجود مربوط به تحقیقات و توسعه سینوواک تاسیس خواهد شد.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی سینوواک، این مرکز، تحقیقات و تولید و آزمایشات بالینی مشترک مربوط به واکسن ها و همچنین ساخت کارخانه ها، صدور مجوز تولید و تائید متقابل استانداردهای تعریف شده میان 5 کشور عضو بریکس را به شیوه های آنلاین و آفلاین ارتقاء می بخشد.

سینوواک اعلام کرده است که انجام این گونه تلاش های مشترک صرفا محدود به تولید واکسن های کرونا نخواهد شد بلکه روی تمام واکسن های تولیدی آتی سینوواک نیز متمرکز خواهد بود.

مکانیسم این همکاری، مجوز تولید بالقوه و محلی واکسن های سینوواک چین را برای کشورهای خارجی از جمله کشورهای عضو بریکس فراهم می کند که این روال درست مانند هماهنگی انجام شده بین سینوواک چین با مؤسسه دولتی «بوتانتان» برزیل با محور افزایش تولید محلی واکسن کرونا در این کشور است.

این مرکز مستقر در پکن در عین حال با دانشگاه ها، نهادهای تحقیقات علمی، مؤسسات بهداشتی و کنترل بیماری و صنایع ناظر بر اپیدمی ها و تنوع های ویروسی همکاری خواهد داشت و تحقیقات و صنعتی سازی واکسن را ترویج می دهد و استراتژی های مربوط به کاربرد واکسن را نیز بررسی می کند.

سینوواک اعلام کرده است که همکاری این شرکت با شریک برزیلی اش در زمینه تولید واکسن های کرونا ثمربخش بوده و بر همین اساس، این شرکت داروسازی چینی درصدد ارتقاء سطح همکاری های تولید واکسن خود با سایر کشورها در آینده است.

شرکت سینوواک تاکنون 540 میلیون دوز واکسن کرونا را داخل چین و تقریبا در 40 کشور و منطقه دیگر جهان تامین کرده که این میزان واکسن، معادل حدودا یک چهارم کل عرضه جهانی واکسن کروناست؛ در عین حال تقریبا 400 میلیون دوز از واکسن های ضد کرونای سینوواک چین نیز در سراسر جهان تزریق شده اند.

ع4547



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.