سونی، غول الکترونیکی جهانی، اعلام کرده است که رویکرد متمرکزتری را در خصوص تجربههای متاورس به عنوان بخشی از استراتژی سرگرمی خود اتخاذ خواهد کرد. شرکت مالک برند پلیاستیشن فاش کرد که سرمایهگذاریهای قبلی در Epic، سازندگان بازی Fortnite و Bungie، یک استودیوی بازیسازی دیگر، بخشی از این فشار جدید هستند.
سونی متاورس را
کد خبر : 210140
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
سونی، غول الکترونیکی جهانی، اعلام کرده است که رویکرد متمرکزتری را در خصوص تجربههای متاورس به عنوان بخشی از استراتژی سرگرمی خود اتخاذ خواهد کرد. شرکت مالک برند پلیاستیشن فاش کرد که سرمایهگذاریهای قبلی در Epic، سازندگان بازی Fortnite و Bungie، یک استودیوی بازیسازی دیگر، بخشی از این فشار جدید هستند.
سونی متاورس را جدی می گیرد
برندهای بازی و سرگرمی اکنون در تلاش هستند تا تجربیات متاورس را با هم ترکیب کنند تا کاربران بیشتری را برای ورود به اکوسیستم خود ترغیب کنند. سونی، یکی از تاثیرگذارترین شرکتها در زمینه سرگرمی و بازی، اعلام کرده است که علاقه خود را به گنجاندن تجربیات الهامگرفته از متاورز بیشتر برای جذب مشتریان اعلام کرده است.
کنیچیرو یوشیدا، مدیر اجرایی سونی در جلسه استراتژی سالانه ای که این هفته برگزار شد، اظهار داشت:
متاورس در عین حال یک فضای اجتماعی و فضای شبکه زنده است که در آن بازی ها، موسیقی، فیلم ها و انیمیشن ها تلاقی می کنند.
سرمایهگذاریهای قبلی سونی در شرکتهای دیگر شامل Epic Games، سازندگان فرنچایز آنلاین محبوب Fortnite، و Bungee، خالقان سری Destiny هستند و بخشی از این تمرکز جدید هستند. بر اساس اعداد ارائه شده توسط این شرکت، بیش از 50 درصد از درآمد در سال مالی گذشته از بخش سرگرمی سونی حاصل شده است که شامل بازی، فیلم و خدمات مرتبط با موسیقی است.
پلی استیشن در مقابل سایر بازیکنان متاورس
سونی قصد دارد از مارک های پلی استیشن خود استفاده کند تا جایگاهی را در میان پیشتازان صنعت متاورس حفظ کند. سونی پلی استیشن یکی از بزرگترین پایگاه های کاربری نصب شده در جهان را دارد، بنابراین ممکن است به عنوان ابزاری برای این فشار متاورس جدید عمل کند. از این نظر، این شرکت اعلام کرد که “در نظر دارد از نقاط قوت منحصر به فرد ارائه شده توسط مشاغل متنوع و تخصص خود در فناوری بازی استفاده کند … ایجاد تجربیات سرگرمی جدید در منطقه متاورس.”
با این حال، این شرکت در حال حاضر با سایرین در این زمینه مانند Meta که در حال تولید سخت افزار برای ارائه تجربیات غوطه وری متاورس به مشتریان خود است، بازی می کند. متا مالک برند Oculus هدست های واقعیت مجازی است و اپلیکیشن متاورس پرچمدار خود به نام Horizon Worlds را به طور انحصاری در اختیار دارندگان این محصولات قرار می دهد.
مایکروسافت شرکت دیگری است که خود را به عنوان یک بازیکن متاورس تبدیل میکند و Activision را با تقریباً 69 میلیارد دلار به عنوان رویکردی برای متاورس خریداری میکند و Mesh، یک متاورس شرکتی را برای مجموعه جلسات تیمهای خود راهاندازی میکند.
سونی قبلاً خط هدست های VR2 خود را برای کار همزمان با سری کنسول های PS5 ارائه کرده است. شایعه شده بود که این هدست امسال عرضه می شود، اما ممکن است به دلیل مشکلات زنجیره تامین تا سال 2023 به تعویق بیفتد.
نظر شما در مورد فشار متاورس سونی چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی میکند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه میکند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰