سود پوند/دلار آمریکا بر تورم ایالات متحده، نشانه شگفت انگیز رشد بریتانیا

GBP/USD قیمت، تجزیه و تحلیل و نمودارها را پوند در روز جمعه مانند بسیاری از ارزهای دیگر، دلار افزایش یافت ایالات متحده آرامش بخش تورم امیدوار است که افزایش نرخ بهره به زودی پایان یابد انگلستان رشد انتظارات را شکست داد، اما انتظارات بسیار پایین بود توصیه شده توسط دیوید کوتل نحوه معامله GBP/USD پوند

کد خبر : 306128
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
سود پوند/دلار آمریکا بر تورم ایالات متحده، نشانه شگفت انگیز رشد بریتانیا


GBP/USD قیمت، تجزیه و تحلیل و نمودارها

  • را پوند در روز جمعه مانند بسیاری از ارزهای دیگر، دلار افزایش یافت
  • ایالات متحده آرامش بخش تورم امیدوار است که افزایش نرخ بهره به زودی پایان یابد
  • انگلستان رشد انتظارات را شکست داد، اما انتظارات بسیار پایین بود

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله GBP/USD

پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا روز جمعه پس از انتشار آمارهای تورم خوش خیم تر از بزرگترین اقتصاد جهان و رشد غافلگیرکننده در داخل، افزایش یافت.

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده در روز پنجشنبه، افزایش قیمت در آمریکا برای ششمین ماه متوالی در دسامبر کاهش یافت. این امر باعث شده است که معامله گران و سرمایه گذاران بیش از هر زمان دیگری مطمئن شوند که بخش عمده ای از افزایش نرخ بهره در حال حاضر پشت سر آنهاست و اگر چه احتمالاً بیشتر خواهد بود، سرعت آن کاهش خواهد یافت. این دیدگاه با بسیاری از اقتصادهای توسعه‌یافته دیگر، به‌ویژه آن‌هایی که بیشتر در معرض افزایش قیمت‌های مرتبط با جنگ اوکراین، به‌ویژه منطقه یورو هستند، در تضاد است. در آنجا، گمان می رود که نرخ ها بیشتر افزایش یابد، و هر دو ارز واحد و استرلینگ پس از داده های ایالات متحده افزایش یافتند.

رشد انگلستان غافلگیری صعودی را مدیریت می کند

در این خبر که اقتصاد خود در ماه نوامبر به رشد خود ادامه داد، حتی یک سبیل، شادی نادری در داخل کشور برای پوند در جمعه وجود داشت. رشد تولید ناخالص داخلی زمانی که بازارها به دنبال انقباض 0.2 درصدی بودند 0.1 درصد بود. با این حال، شامپاین را می توان با خیال راحت روی یخ گذاشت، زیرا تولید و تولید صنعتی انتظارات را از دست دادند. اقتصاد بریتانیا مطمئناً برای هزینه‌های استقراض بسیار بالاتر مناسب نیست و حمایت از نرخ بهره برای استرلینگ احتمالاً با پایین آمدن ارقام اقتصادی نامناسب باقی می‌ماند. تداوم روابط ضعیف کار و دورنمای رکود، که احتمالاً با درجه ای از “رکود تورمی” همراه است، پوند را یک شرط صعودی عصبی نگه می دارد. بانک انگلستان تصمیم سیاست بعدی خود را تا 2 فوریه اعلام نخواهد کرد.

با این حال، قابل توجه است که سهام بورس لندن با امید به پایان چرخه افزایش نرخ بهره در ایالات متحده با همتایان جهانی افزایش یافته است. شاخص بلوچی FTSE 100 روز جمعه به بالاترین حد خود نزدیک شد. با این حال، با توجه به تعداد نام‌های بزرگ بین‌المللی که آن را تشکیل می‌دهند، این که تا چه حد این شاخص هر نوع شرطی برای اقتصاد بریتانیا است، قابل بحث است.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

ایجاد اعتماد در معاملات

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار گردآوری شده توسط دیوید کوتل با استفاده از TradingView

از نمودار روزانه مشخص است که اگرچه GBP/USD به لطف سقوط شدید در 15 دسامبر به طور قطعی به زیر کانال روند صعودی غالب قبلی خود سقوط کرد، گاوها کنترل قوی خود را حفظ کردند.

سقوط از آن تاریخ با افزایش این هفته در ثروت استرلینگ مهار شده است. در حالی که GBP/USD در حال حاضر زیربنای خود باقی مانده است، به نظر می رسد پوند در سطوح فعلی کمی کشیده شده است و ممکن است قبل از اینکه بتواند به طور قاطع بالاتری را افزایش دهد و دوباره به اوج های اواسط دسامبر نگاه کند، ممکن است مقداری تثبیت لازم باشد.

در حال حاضر حمایت احتمالی در باندی بین سطح روانی 1.2000 و 1.2120 به نظر می رسد. بازار بین 22 دسامبر و 3 ژانویه در این محدوده معامله شد. توانایی پوند برای نگه داشتن بالاتر یا در این محدوده با نزدیک شدن به پایان هفته می تواند سرنخ مهمی برای هر گونه تلاش کوتاه مدت برای رسیدن به اوج های اخیر باشد.

شاخص احساسات مشتری خود IG با تقسیم 53/47 درصدی که توسط پاسخ دهندگان گزارش شده است، در حال حاضر، اگر نگوییم بسیار، ارزش خالص بازار GBP/USD را کاهش می دهد.

—توسط دیوید کوتل برای DailyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.