سود هر سهم انویدیا 1.04 دلار تعیین شده است

[ad_1] علاوه بر صورتجلسات سیاست پولی FOMC ، که اشاره به احتمال کاهش سرعت تا پایان سال جاری داشت ، بازار به دنبال نتایج مختلف تجارت از ایالات متحده بود ، جایی که می توانستیم روند مثبتی را بیابیم. در میان این نتایج ، شاید نتایج سه ماهه دوم شرکت آمریکایی Nvidia ، که متخصص

کد خبر : 92750
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
سود هر سهم انویدیا 1.04 دلار تعیین شده است

[ad_1]

علاوه بر صورتجلسات سیاست پولی FOMC ، که اشاره به احتمال کاهش سرعت تا پایان سال جاری داشت ، بازار به دنبال نتایج مختلف تجارت از ایالات متحده بود ، جایی که می توانستیم روند مثبتی را بیابیم.

در میان این نتایج ، شاید نتایج سه ماهه دوم شرکت آمریکایی Nvidia ، که متخصص توسعه واحدهای پردازش گرافیکی و فناوریهای مدار مجتمع برای رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه است ، شاید برجسته باشد.

همانطور که در تجزیه و تحلیل انجام شده در 29 ژوئیه اشاره کردیم ، این شرکت یکی از بهترین شرکت ها در سال جاری است که منجر به افزایش نزدیک به 50 until تا پایان ژوئیه گذشته شده است ، بنابراین به کار خود ادامه می دهد صعود صعودی در مارس 2020 آغاز شد.

با توجه به این افزایش شدید ، در 21 جولای این شرکت تقسیم 4 به 1 را برای جذابیت بیشتر سهام خود برای سرمایه گذاران انجام داد ، زیرا با قیمتهای نزدیک به 800 دلار برای هر سهم نقدینگی اینها تحت تأثیر قرار می گیرد و در نتیجه رشد آن کند می شود.

به طور کلی ، این عملیات توسط سرمایه گذاران مورد استفاده قرار می گیرد تا موقعیت خود را به طور نسبی ببندند و در نتیجه سودهایی را برای استفاده از این نقدینگی برای سرمایه گذاری در فرصت های جدید بدست آورند ، که گاهی باعث کاهش موقت قیمت ها می شود ، اگرچه به نظر نمی رسد که این در مورد انویدیا از آنجا که به سرعت با صعود ادامه پیدا کرد و پس از نتایج خوب ارائه شده در جلسه دیروز ، این اقدام می تواند حرکت جدیدی از نگاه به آینده را به دست آورد.

به طور مشخص، انویدیا درآمد هر سهم 1.04 دلار و درآمد 6.51 میلیارد دلار را گزارش کرد ، با پیش بینی انتظارات بازار ، درآمد هر سهم 1.02 دلار با درآمد 6.32 میلیارد دلار پیش بینی می شد. نکته منفی این نتایج در کارت های گرافیکی است که برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده در نظر گرفته شده است ، زیرا این انتظارات کمتر از حد انتظار بود.

از نظر فنی ، اگر نمودار روزانه را بررسی کنیم ، می بینیم که در حال حاضر در یک ترکیب تحکیم مثلثی قرار دارد که پس از ثبت بالاترین سطح خود در منطقه سبز شروع شد. از دست دادن محدوده حمایتی پایین می تواند کاهش قیمت را به مساحت نزدیک به 180 دلار در هر سهم افزایش دهد.

برعکس ، یک جهش مجدد می تواند قیمت را با میانگین 18 جلسه خالی خود مواجه کند که در حال حاضر به عنوان مقاومت اصلی عمل می کند و یک روند صعودی است و می تواند قیمت را به بالاترین سطح فعلی برساند.

منبع: Admiral Markets MetaTrader 5به نمودار روزانه انویدیا. از 11 دسامبر 2020 تا 19 آگوست 2021. تهیه شده در 19 آگوست 2021 ساعت 12:30 بعد از ظهر CEST. لطفاً توجه داشته باشید که بازده های قبلی بازدهی آینده را تضمین نمی کند.

تحولات 5 سال گذشته:

  • 2020: 121.91
  • 2019: 76.24
  • 2018: -31.00٪
  • 2017: 81.33
  • 2016: 223.79

با حساب Admirals Trade.MT5 ، می توانید قراردادهای تفاوت (CFD) را در Nvidia و بیش از 3000 سهام معامله کنید! CFD به معامله گران اجازه می دهد تا از بازارهای صعودی و نزولی و همچنین استفاده از اهرم سود ببرند. برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

تجارت با متاتریدر 5

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.