سوابق خزانه داری بیت کوین نشان می دهد 2.1 میلیارد دلار بیت کوین از ترازنامه پاک شده است – بیت کوین نیوز

در طول 12 ماه، شرکت‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، صندوق‌های قابل معامله در بورس و حتی کشورها بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه کرده‌اند. از 17 ژوئیه 2022، انواع موجودیت های فوق تقریباً 1،325،396 بیت کوین به ارزش 27.84 میلیارد دلار امروز را در اختیار دارند. با این حال، تعداد سکه‌های ذخیره شده در خزانه‌های

کد خبر : 230553
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
سوابق خزانه داری بیت کوین نشان می دهد 2.1 میلیارد دلار بیت کوین از ترازنامه پاک شده است – بیت کوین نیوز


در طول 12 ماه، شرکت‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، صندوق‌های قابل معامله در بورس و حتی کشورها بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه کرده‌اند. از 17 ژوئیه 2022، انواع موجودیت های فوق تقریباً 1،325،396 بیت کوین به ارزش 27.84 میلیارد دلار امروز را در اختیار دارند. با این حال، تعداد سکه‌های ذخیره شده در خزانه‌های بیت‌کوین از 5 ژوئن 2021 تقریباً 102045 بیت کوین به ارزش 2.1 میلیارد دلار کاهش یافته است.

داده های ترازنامه بیت کوین از 1.42 میلیون به 1.32 میلیون کاهش یافت

سال گذشته، بیت کوین (BTC) شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش دلار آمریکا بود که به 64 هزار دلار در آوریل و 69 هزار دلار در نوامبر رسید. از زمان قیمت بالای 69 هزار دلار، بیت کوین در هشت ماه گذشته نزدیک به 70 درصد از ارزش خود در برابر دلار آمریکا کاهش یافته است. بیت کوین سال به امروز (BTC) در برابر دلار آمریکا 33.8 درصد کاهش یافته است.

در سال 2021، سرفصل‌های متعددی درباره فهرست رو به رشد خزانه‌های بیت‌کوین که از شرکت‌هایی مانند شرکت‌های سهامی عام و خصوصی ناشی می‌شود، بحث کردند. شرکت هایی مانند Microstrategy (Nasdaq: MSTR) روند را آغاز کردند و این لیست شامل شرکت هایی مانند Tesla (Nasdaq: TSLA)، Block Inc. (NYSE: SQ) و Galaxy Digital (TSE: GLXY) می شود.

سوابق خزانه داری بیت کوین نشان می دهد 2.1 میلیارد دلار بیت کوین از ترازنامه پاک شده است
اسکرین شات لیست خزانه های بیت کوین در 17 جولای 2022.

با ادامه ماه ها در سال گذشته، بیت کوین و تعدادی دیگر از دارایی های کریپتو به بالاترین سطح قیمت خود دست یافتند و کشورهایی مانند السالوادور BTC را به ترازنامه خود اضافه کردند. بیش از یک سال پیش در امروز یا 13 ماه پیش، در 5 ژوئن، تقریباً 1،427،441 بیت کوین توسط شرکت های دولتی، شرکت های خصوصی، صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) و کشورها ذخیره شد.

در آن زمان سال گذشته، 1.42 میلیون بیت کوین با استفاده از نرخ مبادله بیت کوین در 5 ژوئن (36.3 هزار دلار در هر واحد) 78،387،515،121 دلار ارزش داشت. امروزه، بیت کوین بسیار کمتری در خزانه های بیت کوین نگهداری می شود، زیرا فهرست در حال حاضر نشان می دهد که 1325396 بیت کوین در حال حاضر متعلق به شرکت ها و کشورها است. معیارهای سال به روز در 5 ژوئن 2021 نشان می دهد که بیت کوین (BTC) 284.2 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است.

ارزش این انبار امروز تنها 27.84 میلیارد دلار است و 102045 بیت کوین فروخته شده در حال حاضر 2.1 میلیارد دلار ارزش دارد. داده‌های ثبت‌شده از فهرست خزانه‌های بیت‌کوین از طریق archive.org نشان می‌دهد که ۳۳ شرکت در فهرست عمومی وجود داشتند که BTC را در ترازنامه‌های خود در ۵ ژوئن ۲۰۲۱ نگه داشتند.

امروزه، 38 شرکت دولتی وجود دارد که بیت کوین را در خزانه های خود نگهداری می کنند و مجموعاً 262695 بیت کوین به ارزش 5.5 میلیارد دلار در اختیار دارند. سال گذشته چهار شرکت خصوصی وجود داشت که BTC را در اختیار داشتند و اکنون هفت شرکت وجود دارد.

سال گذشته که چهار شرکت وجود داشت، مجموعاً 317383 بیت کوین در اختیار داشتند اما امروز هفت شرکت خصوصی مجموعاً 174381 بیت کوین دارند. بنیاد تزوس 24808 بیت کوین ذخایر داشت اما امروز این نهاد خصوصی دارای 17500 بیت کوین است.

گروه هولدینگ استون ریج دارای 10889 بیت کوین بوده و اکنون تقریباً 10000 بیت کوین در اختیار دارد. سال گذشته، اوکراین با 46351 بیت کوین در فهرست خزانه‌های بیت کوین قرار گرفت و این عدد همچنان با رکوردهای امروزی مطابقت دارد. لازم به ذکر است که فهرست خزانه‌های بیت‌کوین ممکن است کاملاً دقیق نباشد و فهرست‌های «کسانی که بیت‌کوین‌ها را دارند» باید با احتیاط در نظر گرفته شوند.

آنچه در این لیست جدید است 2380 بیت کوین السالوادور، 1981 بیت کوین فنلاند و 66 بیت کوین دولت گرجستان است. هولدینگ Cypherpunk زمانی 360 بیت کوین را طبق فهرست خزانه داری بیت کوین در ژوئن 2021 در اختیار داشت، اما امروز این شرکت سهامی عام پس از فروش کل بیت کوین و اتریوم خود، صفر را نگه می دارد.

این احتمال وجود دارد که هر یک از بیت کوین های فروخته شده از انبار ذخیره شده در archive.org با قیمت های بالاتر از امروز مبادله شده باشد. در واقع، از قیمت هر واحد 36.3 هزار دلاری در ژوئن 2021، بیت کوین می‌توانست نزدیک به 69 هزار دلار به فروش برسد. بیت کوین های فروخته شده پس از قیمت بالای ماه نوامبر همچنان بالاتر از ارزش دلار امروزی خواهند بود.

برچسب ها در این داستان

2021، ترازنامه، بیت کوین (BTC)، ذخایر بیت کوین، خزانه بیت کوین، Block Inc.، BTC، ترازنامه BTC، ذخایر بیت کوین، خزانه داری BTC، کشورها، Cypherpunk Holdings، السالوادور، etfs، Galaxy Digital، 5 ژوئن 2021، آخرین سال، میکرواستراتژی، شرکت های خصوصی، شرکت های دولتی، ذخایر، استون ریج هولدینگ، تسلا، خزانه داری

نظر شما در مورد تعداد شرکت های دولتی و خصوصی، ETF ها و کشورهایی که بیت کوین را در ترازنامه خود در مقایسه با یک سال گذشته نگه می دارند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.