سهام BBIG پس از اسپین آف Cryptyde 37 درصد سقوط می کند

سهام BBIG در روز چهارشنبه با 5 درصد کاهش در 1.97 دلار بسته شد. Cryptyde تنظیم شد تا تحت علامت TYDE راه اندازی شود. دارندگان BBIG به ازای هر 10 سهم BBIG، 1 سهم TYDE دریافت می کنند. به روز رسانی: سهام BBIG در روز پنجشنبه سقوط می کند. تنها یک روز پس از جدا

کد خبر : 223285
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
سهام BBIG پس از اسپین آف Cryptyde 37 درصد سقوط می کند


  • سهام BBIG در روز چهارشنبه با 5 درصد کاهش در 1.97 دلار بسته شد.
  • Cryptyde تنظیم شد تا تحت علامت TYDE راه اندازی شود.
  • دارندگان BBIG به ازای هر 10 سهم BBIG، 1 سهم TYDE دریافت می کنند.

به روز رسانی: سهام BBIG در روز پنجشنبه سقوط می کند. تنها یک روز پس از جدا شدن Vinco Ventures از Cryptide، که سهامداران زیادی در انتظار آن بودند، سهام BBIG نزدیک به 37 درصد کاهش یافت و به 1.25 دلار رسید. TYDE با کاهش 65 درصدی به 2.20 دلار معامله می شود. به نظر می‌رسد این استوک میم – مورد علاقه خرده‌فروشی، مورد نفرت مؤسسات – در آب مرده است.

سرانجام، پس از مدتی تاخیر، دارندگان BBIG سهام اسپین آف جایزه خود را در روز چهارشنبه در TYDE دریافت کردند. معامله به تعویق افتاده بود. دارندگان BBIG باید از اواخر ماه مه منتظر بمانند تا پیشنهاد 1 به 10 خود را دریافت کنند.

BBIG Stock News: سهام TYDE بین سهامداران توزیع شد

سهامداران BBIG در تاریخ رکورد 18 می که این سهام را در اختیار داشتند، انتظار داشتند که توزیع در 27 می انجام شود. با این حال، این توزیع به تعویق افتاد و سهام BBIG به شدت سقوط کرد. اکنون اگرچه توزیع انجام شده است و TYDE به زودی معاملات خود را در نزدک آغاز خواهد کرد. هنوز روز اول معامله نداریم. ما فرض می کنیم قریب الوقوع است، اما هنوز وب سایت نزدک برای منعکس کردن این به روز رسانی نشده است و در هنگام انتشار آن را به عنوان سهام عادی نشان می دهد. با این حال، TYDE در حال حاضر در رسانه های اجتماعی در حال پیشرفت است. Cryptyde و Vinco Ventures اکنون دو شرکت مجزا خواهند بود. Cryptyde (Nasdaq: TYDE) از سه حوزه تجاری تشکیل شده است: بسته بندی، استخراج بیت کوین و وب 3. وب 3 بر استفاده از فناوری بلاک چین در صنعت بازی های ویدیویی و موسیقی متمرکز است.

ما قبلاً نسبت به سهام BBIG کاملاً منفی بودیم و دوباره برخی از پرونده های آن را برجسته کردیم.

  • از 31 دسامبر 2021، لوموتیف هیچ درآمد قابل توجهی ایجاد نکرده بود و احتمالاً در آینده قابل پیش بینی زیان خالص قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.
  • “تعداد قابل توجهی از سهام سهام عادی ما ممکن است پس از تبدیل اسکناس های قابل تبدیل موجود یا اعمال ضمانت نامه های معوق ما منتشر شود، و چنین انتشاراتی و هر گونه تامین مالی سهام دیگری که ممکن است انجام دهیم. ممکن است سهامداران ما را به میزان قابل توجهی رقیق کند.”
  • سررسید 33,000,000 دلار در جولای 2022 و 80,000,000 دلار باقیمانده در جولای 2023 سررسید خواهد بود.
  • ضمانت‌نامه‌هایی که ما در نوامبر و دسامبر 2021 صادر کردیم حاوی مقررات خاصی است که مقرر می‌دارد ما به دنبال کسب تأییدیه سهامداران هستیم. سهام مجاز ما در سهام عادی را به حداقل 400،000،000 افزایش دهیم.”

ما حتی اطلاعات کمتری در مورد Cryptyde داریم، اما واضح است که فضای استخراج بیت کوین در حال حاضر یک محیط چالش برانگیز است. گزارش هایی مبنی بر اینکه هزینه استخراج بیش از هزینه بیت کوین است، با کاهش قیمت بیت کوین به زیر 20000 دلار منتشر شده است. طبق گزارش ها، این منجر به فروش برخی از عملیات معدنی به قیمت کمتر از قیمت می شود.

ما همچنین بروشور ارائه را از 22 ژوئن یادداشت می کنیم، بنابراین پتانسیل رقیق شدن وجود دارد.

پیش بینی سهام BBIG: آیا TYDE برای BBIG خارج شده است؟

اکنون که اسپین آف توزیع شده است، سهام BBIG با 21 درصد کاهش در پیش بازار پنج شنبه در 1.54 دلار در زمان نگارش این مقاله معامله می شود. با شکست هر سنبله در سطوح پایین تر و پایین تر، منفی می مانیم.

سهام BBIG، روزانه


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.