سهام جلوتر از داده های تورم ایالات متحده، موانع درآمد، سقوط می کند

[ad_1] شاخص STOXX سهام اروپا 1.3 درصد سقوط کرد، در حالی که معاملات آتی S&P 500 0.8 درصد و معاملات آتی نزدک 0.9 درصد کاهش یافت، زیرا گزارش خوش‌بینانه حقوق و دستمزد ژوئن ایالات متحده انتظارات فدرال رزرو را برای افزایش 75 واحد پایه افزایش داد. گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن

کد خبر : 227650
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
سهام جلوتر از داده های تورم ایالات متحده، موانع درآمد، سقوط می کند

[ad_1]

شاخص STOXX سهام اروپا 1.3 درصد سقوط کرد، در حالی که معاملات آتی S&P 500 0.8 درصد و معاملات آتی نزدک 0.9 درصد کاهش یافت، زیرا گزارش خوش‌بینانه حقوق و دستمزد ژوئن ایالات متحده انتظارات فدرال رزرو را برای افزایش 75 واحد پایه افزایش داد.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن 1.8 درصد کاهش یافت، در حالی که چیپ‌های آبی چین 1.9 درصد پس از کشف یک مورد COVID-19 در شانگهای که شامل یک زیرمجموعه جدید، Omicron BA.5.2.1 بود، 1.9 درصد کاهش یافت.

بازده اوراق قرضه و دلار آمریکا نیز افزایش یافت که دومی در برابر ین به اوج 24 ساله خود رسید.

با تاکید بر ماهیت جهانی چالش تورم، انتظار می‌رود بانک‌های مرکزی کانادا و نیوزلند سیاست‌های خود را در این هفته سخت‌تر کنند. [NZ/INT][CA/INT]

در حالی که وال استریت هفته گذشته افزایش هایی را به دنبال داشت، حال و هوای بازار با درآمدهای جی پی مورگان و مورگان استنلی در روز پنجشنبه، با سیتی گروپ و ولز فارگو در روز بعد آزمایش خواهد شد.

مانع دیگر گزارش قیمت مصرف کننده در ایالات متحده در روز چهارشنبه است که در آن بازارها شاهد افزایش بیشتر تورم به 8.8 درصد هستند اما کاهش جزئی در معیار اصلی تا 5.8 درصد.

بررسی اولیه انتظارات تورمی مصرف کننده در این هفته نیز مورد توجه فدرال رزرو قرار خواهد گرفت.

ری آتریل، رئیس استراتژی FX در NAB گفت: «ضعف غیرمنتظره در این انتشارها برای از بین بردن انتظارات برای افزایش نرخ 75 واحدی در 27 جولای فدرال رزرو، که پس از گزارش حقوق و دستمزد از حدود 71 واحد در ثانیه به 74 واحد در ثانیه افزایش یافته است، نیاز است.

حزب برابری

بازدهی خزانه داری بر اساس گزارش مشاغل حدود 10 واحد افزایش یافت و در 10 سال گذشته به 3.09 درصد در روز دوشنبه رسید، از پایین ترین سطح اخیر 2.746 درصد.

یک فدرال رزرو جنگ طلب همراه با ترس از رکود، به ویژه در اروپا، دلار را در برابر سبدی از رقبا در بالاترین سطح ۲۰ سال اخیر نگه داشته است. دلار از مرز 137.00 شکست تا به بالاترین حد خود از سال 1998 به 137.28 ین رسید، زیرا بانک مرکزی ژاپن همچنان در حال کاهش است.

پیش‌بینی می‌شد که دولت ائتلافی محافظه‌کار ژاپن، دو روز پس از ترور شینزو آبه، نخست‌وزیر سابق ژاپن، اکثریت خود را در انتخابات مجلس علیا در روز یکشنبه افزایش دهد.

یورو به 1.0122 دلار ادامه داد و هفته گذشته 2.4 درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح دو دهه اخیر و هدف اصلاحی اصلی 1.0072 دلار رسید.

جوناس گلترمن، یک کارشناس ارشد گفت: «با توجه به کاهش اقتصادی اندک در افق اروپا و داده‌های تورم ایالات متحده که احتمالاً بالاترین سطح جدیدی را برای سال نشان می‌دهد و فدرال رزرو را به شدت در حال افزایش است، ما فکر می‌کنیم که ریسک‌ها به نفع دلار آمریکا منحرف می‌شوند.» اقتصاددان بازار در کپیتال اکونومیکس.

در واقع، ما فکر می‌کنیم که نرخ یورو/دلار آمریکا به زودی از برابری عبور می‌کند و ممکن است تا حدودی در آن سطح معامله شود.

افزایش نرخ بهره و دلار قوی دردسر طلای بدون بازدهی بوده است، طلایی که با کاهش 1739 دلاری در هر اونس در چهار هفته متوالی دچار مشکل شده بود. [GOL/]

قیمت نفت نیز در هفته گذشته حدود 4 درصد کاهش یافت زیرا نگرانی ها در مورد تقاضا، محدودیت های عرضه را جبران کرد. [O/R]

داده‌های چین که روز جمعه منتشر می‌شود احتمالاً تأیید می‌کند که دومین اقتصاد بزرگ جهان در سه ماهه دوم در بحبوحه قرنطینه‌های کرونا به شدت کاهش یافته است.

برنت با 1.27 دلار کاهش به 105.76 دلار معامله شد، در حالی که نفت خام آمریکا با 1.43 دلار کاهش به 103.36 دلار در هر بشکه رسید.

(گزارش توسط وین کول و لارنس وایت؛ ویرایش توسط کنت ماکسول، بردلی پرت و کرستن دونووان)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.