سهام بی ثبات در بحبوحه انقباض پولی فدرال رزرو

[ad_1] پس از اینکه فدرال رزرو به منظور کنترل تورم بالا، انقباض پولی شدیدتری را نشان داد، سهام جهانی در معاملات یک شبه نوسان داشتند. در حالی که اقتصاد ایالات متحده از رکود COVID-19 خود بهبود می یابد، تورم در فوریه به 7.9 درصد به صورت سالانه رسید که بالاترین افزایش سالانه در 40 سال

کد خبر : 182672
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۴۹
سهام بی ثبات در بحبوحه انقباض پولی فدرال رزرو

[ad_1]

پس از اینکه فدرال رزرو به منظور کنترل تورم بالا، انقباض پولی شدیدتری را نشان داد، سهام جهانی در معاملات یک شبه نوسان داشتند. در حالی که اقتصاد ایالات متحده از رکود COVID-19 خود بهبود می یابد، تورم در فوریه به 7.9 درصد به صورت سالانه رسید که بالاترین افزایش سالانه در 40 سال گذشته است.

شاخص های ایالات متحده و آسیا به دلیل تمایل بهتر به سهام بانکی مانند جی پی مورگان و بانک آمریکا افزایش یافتند. به طور کلی، چشم انداز درآمد نرخ بهره برای بانک ها و سایر سهام در بخش مالی بهبود یافته است.

در حال حاضر، ترس از خطرات ژئوپلیتیکی آرام شد زیرا سرمایه گذاران بر غول های سهامی مانند پوشاک ورزشی نایک تمرکز کردند، که تقاضای سه ماهه قوی و درآمدها و درآمدهای بهتر از حد انتظار را گزارش کرد.

در اخبار دیگر، نوسانات قیمت لحظه ای طلا و نفت نسبت به اوایل هفته کاهش یافت. احساسات بازار نسبت به خطرات ژئوپلیتیکی محتاطانه و حساس است زیرا درگیری در اوکراین به مرز یک ماه می رسد. قیمت‌های نقطه‌ای نفت ممکن است به شوک‌های بیشتر بازار ناشی از ترس عرضه در کوتاه‌مدت واکنش شدیدی نشان دهند.

همه نگاه ها به فدرال رزرو

پس از لفاظی های اخیر، فدرال رزرو ممکن است در نشست بعدی خود در ماه مه، به دلیل مبارزه با اثرات تورم، که یکی از آنها فرسایش ارزش اوراق قرضه است، هدایت نرخ کلیدی خود را 0.50 واحد افزایش دهد. در طول دوره‌های تسهیل کمی (QE)، فدرال رزرو دارایی‌هایی را برای حمایت از اقتصاد خریداری می‌کند و در زمان نگارش این مقاله حدود 5.7 تریلیون دلار اوراق بهادار خزانه‌داری در اختیار دارد. افزایش نرخ بهره می تواند اثرات تورمی را کاهش دهد و در عین حال جذب اوراق قرضه را به دلیل بازدهی بالاتر تقویت کند.

رویدادهای مالی آینده

رویدادهای مالی که امروز باید تماشا کنید، هزینه‌های مصرف‌کننده و ارقام تورم در بریتانیا هستند که – بسته به نتایج – ممکن است تأثیر منفی بر جفت‌های پوند داشته باشند. سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، می تواند دلار، طلا، ابزارهای مالی و اوراق قرضه را تغییر دهد. در نهایت، بانک ژاپن صورتجلسه و چشم انداز سیاست خود را با تأثیر احتمالی بر جفت ارز ین منتشر می کند.

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

سوالات متداول

نوسانات چیست؟

نوسان حرکت سریع قیمت ها خارج از محدوده مورد انتظارشان در بازه های زمانی کوتاه است. به دلیل شوک‌های بازار یا اخبار فوق‌العاده خوب، قیمت‌ها می‌توانند به‌صورت نوسانی بالا یا پایین بروند.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

این ارتباطات بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.

هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی ندارد، خواه بر اساس محتوا باشد یا نباشد.

با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.

تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل اخبار و اقتصاد، سارا فنویک (نویسنده مالی)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل

هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.

محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.