سهام اصلی علمی پس از ارائه نکاتی در مورد ورشکستگی احتمالی SEC کاهش یافت – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] یکی از بزرگ‌ترین استخراج‌کنندگان بیت‌کوین، Core Scientific، با پرونده‌ای که اخیراً در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارائه شده است، سرمایه‌گذاران را تکان داده است که این احتمال را افزایش می‌دهد که این شرکت ممکن است برای حمایت از ورشکستگی اقدام کند. در این پرونده اشاره شده است که Core Scientific قادر

کد خبر : 273955
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
سهام اصلی علمی پس از ارائه نکاتی در مورد ورشکستگی احتمالی SEC کاهش یافت – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

یکی از بزرگ‌ترین استخراج‌کنندگان بیت‌کوین، Core Scientific، با پرونده‌ای که اخیراً در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارائه شده است، سرمایه‌گذاران را تکان داده است که این احتمال را افزایش می‌دهد که این شرکت ممکن است برای حمایت از ورشکستگی اقدام کند. در این پرونده اشاره شده است که Core Scientific قادر به پرداخت بدهی های سررسید اکتبر و اوایل نوامبر 2022 نخواهد بود.

بایگانی SEC سرمایه گذاران اصلی علمی را تکان می دهد، CORZ 97٪ در 12 ماه اسلاید می کند

ماینرهای بیت کوین پس از کاهش تقریبا 70 درصدی قیمت بیت کوین (BTC) در برابر دلار آمریکا از 10 نوامبر 2021، دچار مشکلاتی شده اند. علاوه بر این، دشواری استخراج این شبکه در حال حاضر در بالاترین حد خود قرار دارد و آن را سخت تر از همیشه می کند. برای یافتن یارانه بلوکی در پایان سپتامبر، Bitcoin.com News در مورد ثبت نام Compute North برای ورشکستگی و اینکه چگونه منجر به کاهش ارزش سهام Marathon Digital شد، گزارش داد. اکنون به نظر می رسد که Core Scientific (Nasdaq: CORZ) به سمت تشکیل پرونده برای حمایت از ورشکستگی یا نوعی فرآیند بازسازی متمایل شده است.

این خبر ناشی از تشکیل پرونده Core Scientific توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است که در تاریخ 26 اکتبر 2022 ثبت شده است. اساساً Core Scientific می گوید که قادر به پرداخت وام برای اکتبر و اوایل نوامبر نخواهد بود و این تیم انجام شده است. با شرکت های حقوقی به منظور بحث در مورد فرآیند بازسازی احتمالی یا تشکیل پرونده برای حمایت از ورشکستگی درگیر شده است. این شرکت اشاره می کند که منابع مالی آن تحلیل رفته است و قیمت بیت کوین (BTC) و سایر انواع قرار گرفتن در معرض منفی را مقصر می داند.

همانطور که قبلاً فاش شد، عملکرد عملیاتی و نقدینگی شرکت به شدت تحت تأثیر کاهش طولانی مدت قیمت بیت کوین، افزایش هزینه های برق، افزایش نرخ هش شبکه جهانی بیت کوین و دعوا با Celsius Networks LLC و شرکت های وابسته به آن قرار گرفته است. ,” یادداشت های بایگانی Core Scientific. از 26 اکتبر، Core Scientific تقریباً 24 بیت کوین ذخایر دارد که معادل 497,901 دلار است، با استفاده از نرخ ارز امروزی BTC.

از زمان ثبت SEC، سهام Core Scientific CORZ 97 درصد از سال تا به امروز کاهش یافته است. علاوه بر این، در 28 اکتبر، لوکاس پایپس، تحلیلگر B. Riley، CORZ را به خنثی کاهش داد. این تحلیلگر روز جمعه خاطرنشان کرد: «در حالی که Core از ابتدای زمستان کریپتو نقدینگی را در اولویت قرار داده است، ما معتقدیم که حاشیه های میزبانی منفی (در طول 2 Q) و حاشیه های فشرده خود استخراج فشار بیشتری بر توانایی شرکت برای انجام تعهدات مالی خود وارد کرده است.

برچسب ها در این داستان

24 BTC، تحلیلگر، B. Riley تحلیلگر، ورشکسته، ورشکستگی، بیت کوین (BTC)، استخراج کننده بیت کوین، استخراج کننده بیت کوین، BTC، استخراج کننده بیت کوین، قیمت بیت کوین، Core Scientific، پرونده هسته علمی SEC، CORZ، کاهش رتبه CORZ، ماینینگ، nasdaq، قرار گرفتن در معرض منفی، ذخایر، SEC

نظر شما در مورد تشکیل پرونده SEC Core Scientific چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.