سهام آسیا در بالاترین سطح 5 هفته اخیر، یورو در حالت تدافعی قرار دارند

ایالات متحده و اروپا در حال برنامه‌ریزی تحریم‌های جدید برای مجازات مسکو به دلیل قتل غیرنظامیان در اوکراین بودند و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داد که احتمالاً در مناطقی که از اشغالگران روسی تصرف شده‌اند، مرگ‌های بیشتری کشف خواهد شد. گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن با 0.16 درصد افزایش به

کد خبر : 188293
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۲۰
سهام آسیا در بالاترین سطح 5 هفته اخیر، یورو در حالت تدافعی قرار دارند


ایالات متحده و اروپا در حال برنامه‌ریزی تحریم‌های جدید برای مجازات مسکو به دلیل قتل غیرنظامیان در اوکراین بودند و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داد که احتمالاً در مناطقی که از اشغالگران روسی تصرف شده‌اند، مرگ‌های بیشتری کشف خواهد شد.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن با 0.16 درصد افزایش به 601.3 رسید، که قوی‌ترین شاخص از 24 فوریه تاکنون است. این شاخص تا کنون 4 درصد در سال جاری کاهش داشته است که با کاهش شدید سهام چین همراه شده است.

سهام ایالات متحده در روز دوشنبه، تحت تاثیر سهام های فناوری، با افزایش مواجه شدند.

تاپاس استریکلند، مدیر اقتصاد و بازار در NAB، در این باره گفت: «داده‌های اولیه بروکینگ در ایالات متحده همچنان نشان می‌دهد که بهبود اخیر در سهام توسط پول خرده‌فروشی انجام می‌شود، که احتمالاً کسانی را که در موقعیت ضعیف قرار داشتند یا در موقعیت کوتاه قرار داشتند تحت فشار قرار می‌دهد.» توجه داشته باشید.

او گفت: «فصل گزارش سود در ایالات متحده از هفته آینده آغاز می‌شود و جالب است ببینیم شرکت‌ها چگونه برگ‌های چای را تفسیر می‌کنند و آیا دستورالعمل‌های سود بازنگری شده است یا خیر».

با توجه به بحران روسیه و اوکراین و نگرانی‌ها در مورد قیمت‌های بالاتر کالاها، نگرانی‌ها در مورد تورم افزایش می‌یابد و مسیر نرخ‌های بهره را مختل می‌کند.

نیکی ژاپن ثابت معامله شد، شاخص S&P/ASX 200 0.5 درصد بالاتر بود در حالی که سهام کره جنوبی 0.2 درصد کاهش یافت.

پس از رشد روز دوشنبه وال استریت، معاملات آتی سهام S&P 500 0.08 درصد کاهش یافت و معاملات آتی نزدک 0.06 درصد کاهش یافت.

بازارهای سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ روز سه شنبه به دلیل تعطیلات رسمی بسته شدند. شانگهای هفته گذشته در حالی که مقامات برای مهار بزرگترین شیوع COVID-19 در این شهر تلاش می کردند، در دو مرحله قرنطینه شد.

تمرکز بازار بر راهنمایی های بانک مرکزی استرالیا در پاسخ به فشارهای تورمی خواهد بود، اگرچه انتظار می رود در بررسی اواخر روز سه شنبه، نرخ ها را ثابت نگه دارد. Aussie در 0.7543 دلار ثابت بود و نزدیک به بالاترین قیمت روز دوشنبه 0.75565 دلار بود، سطحی که از 6 جولای مشاهده نشده بود.

واحد پول اروپا پس از کاهش به 1.0960 دلار در جلسه قبل برای اولین بار از 28 مارس، تغییر اندکی در 1.0973 دلار داشت.

بازارهای جهانی به دنبال انتشار صورتجلسه‌ای از آخرین جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو در روز چهارشنبه هستند که می‌تواند نشانه‌هایی را نشان دهد که بانک مرکزی آمریکا می‌تواند نرخ بهره یک شبه خود را تا نیم درصد در ماه آینده افزایش دهد.

میانگین صنعتی داوجونز در روز دوشنبه 0.3 درصد افزایش یافت، S&P 500 0.81 درصد و نزدک کامپوزیت 1.9 درصد رشد کردند. سهام توییتر با انتشار اخباری مبنی بر اینکه ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، 9.2 درصد از سهام این سایت وبلاگ نویسی میکرو را ساخته است، 27 درصد افزایش یافت.

قیمت‌های آتی نفت در معاملات اولیه افزایش یافت زیرا احتمال تحریم‌های بیشتر بر نگرانی‌ها در مورد اختلالات عرضه افزود، در حالی که مذاکرات هسته‌ای ایران متوقف شد.

بهای معاملات آتی نفت برنت با 1.6 درصد افزایش به 109.25 دلار در هر بشکه رسید، در حالی که معاملات آتی وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز 1.6 درصد افزایش یافت.

قیمت طلا کاهش یافت و هر اونس طلا با 0.1 درصد کاهش به 1929.6 دلار رسید.

(ویرایش توسط ژاکلین ونگ)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.