سهام آسیا با افزایش امید به نرخ بهره آمریکا و بازگشایی چین

[ad_1] گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن 0.6 درصد رشد کرد و سهام کره جنوبی 1.1 درصد رشد کرد. Nikkei ژاپن برای تعطیلات بسته بود، اما معاملات آتی با قیمت 26,235 معامله شد، در حالی که در روز جمعه 25,973 بسته شد. معاملات آتی S&P 500 0.2% و معاملات آتی نزدک 0.3%

کد خبر : 304082
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۷:۳۷
سهام آسیا با افزایش امید به نرخ بهره آمریکا و بازگشایی چین

[ad_1]

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن 0.6 درصد رشد کرد و سهام کره جنوبی 1.1 درصد رشد کرد.

Nikkei ژاپن برای تعطیلات بسته بود، اما معاملات آتی با قیمت 26,235 معامله شد، در حالی که در روز جمعه 25,973 بسته شد. معاملات آتی S&P 500 0.2% و معاملات آتی نزدک 0.3% افزایش یافتند.

فصل سود در این هفته با بانک‌های بزرگ ایالات متحده آغاز می‌شود و خیابان به هیچ وجه از رشد سال به سال در درآمد کلی بیم دارد.

تحلیلگران گلدمن ساکس نوشتند: بدون احتساب انرژی، انتظار می‌رود S&P 500 EPS (درآمد هر سهم) 5 درصد کاهش یابد که ناشی از فشرده‌سازی حاشیه 134 بشکه‌ای است. با ورود به فصل گزارشگری، احساس تجدیدنظر در سود نسبت به تاریخ منفی است.

آنها افزودند: “ما انتظار داریم که بازنگری های نزولی بیشتری برای پیش بینی های EPS 2023 اتفاق بیفتد.” بازگشایی چین یکی از ریسک‌های صعودی برای EPS 2023 است، اما فشارهای حاشیه، مالیات‌ها و رکود، ریسک‌های نزولی بیشتری دارند.

پکن اکنون مرزهایی را باز کرده است که از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 بسته بودند و امکان افزایش ترافیک در سراسر کشور را فراهم کرده است.

وینی وو، تحلیلگر بانک آمریکا، انتظار دارد که اقتصاد چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان، از یک رونق چرخه ای در سال 2023 بهره مند شود و پیش بینی می کند که بازار از رشد چندگانه و رشد 10 درصدی EPS افزایش یابد.

احساسات در وال استریت هفته گذشته به دلیل ترکیبی خوش خیم از افزایش حقوق و دستمزد ایالات متحده و رشد کندتر دستمزدها، همراه با کاهش شدید فعالیت در بخش خدمات، تقویت شد. بازار شرط بندی های افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش داد.

قراردادهای آتی صندوق فدرال رزرو در حال حاضر حاکی از احتمال 25 درصدی افزایش نیم واحدی در ماه فوریه است که نسبت به 50 درصد در ماه گذشته کاهش یافته است.

این امر سرمایه گذاران را نسبت به هر چیزی که جروم پاول رئیس فدرال رزرو در کنفرانس بانک مرکزی در استکهلم در روز سه شنبه می گوید بسیار حساس خواهد کرد.

همچنین اهمیت داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده در روز پنجشنبه را افزایش می‌دهد که پیش‌بینی می‌شود نرخ تورم سالانه کند شده و به پایین‌ترین حد در ۱۵ ماه گذشته یعنی ۶.۵ درصد و نرخ اصلی کاهش به ۵.۷ درصد برسد.

جان بریگز، تحلیلگر NatWest Markets گفت: «ما در NatWest کمتر از پیش‌بینی‌های CPI اجماع داریم، و اگر درست باشد، احتمالاً قیمت بازار 25bps در مقابل 50bps را تقویت می‌کند.

در زمینه، همچنان باید به عنوان یک فدرال رزرو در نظر گرفته شود که احتمالاً چند بار دیگر افزایش می‌یابد و سپس نرخ‌های خود را تا تضمین کاهش تورم بالا نگه می‌دارد – برای ما این به معنای نرخ سرمایه 5-5.25 درصد است.

داده‌های مختلط روز جمعه نشان می‌دهد که بازدهی 10 ساله آمریکا با 15 واحد پایه کاهش یافته و به 3.57 درصد رسیده است، در حالی که دلار آمریکا را در کل پایین آورده است.

اوایل روز دوشنبه، یورو در 1.0664 دلار ثابت ماند و از پایین ترین سطح 1.0482 دلار در روز جمعه جهش کرد. دلار به 131.63 ین کاهش یافت که از بالای 134.78 در هفته گذشته فاصله داشت، در حالی که شاخص آن کسری کاهش یافت و در 103.800 بود.

پس از دستگیری صدها نفر از حامیان راست افراطی، رئیس جمهور سابق ژایر بولسونارو، پس از حمله به کنگره، کاخ ریاست جمهوری و دادگاه عالی، رئال برزیل هنوز معامله نکرده است.

کاهش ارزش دلار و بازدهی برای طلا یک موهبت بود و آن را به بالاترین سطح هفت ماهه در حدود 1870 دلار در هر اونس رساند. [GOL/]

قیمت نفت پس از کاهش حدود 8 درصدی در هفته گذشته در بحبوحه نگرانی های تقاضا، در حال حاضر ثابت بود. [O/R]

برنت با 26 سنت افزایش به 78.83 دلار در هر بشکه رسید، در حالی که نفت خام آمریکا 30 سنت افزایش یافت و به 74.07 دلار در هر بشکه رسید.

(گزارش توسط وین کول؛ ویرایش توسط بردلی پرت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.