سهام آسیایی در بازارهای متلاطم کاهش می یابد

[ad_1] گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن، 0.46 درصد کاهش یافت، تا حدودی از رشد 1.8 درصدی روز قبل عقب‌نشینی کرد و به پایین‌ترین سطح دو ساله هفته گذشته بازگشت. سهام‌های فناوری آسیایی مانند علی‌بابا سامسونگ و نینتندو پس از اینکه بازارهای سهام ایالات متحده یک شبه کاهش یافتند، تحت تأثیر گزارش‌هایی

کد خبر : 230760
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
سهام آسیایی در بازارهای متلاطم کاهش می یابد

[ad_1]

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن، 0.46 درصد کاهش یافت، تا حدودی از رشد 1.8 درصدی روز قبل عقب‌نشینی کرد و به پایین‌ترین سطح دو ساله هفته گذشته بازگشت.

سهام‌های فناوری آسیایی مانند علی‌بابا سامسونگ و نینتندو پس از اینکه بازارهای سهام ایالات متحده یک شبه کاهش یافتند، تحت تأثیر گزارش‌هایی که اپل قصد دارد رشد استخدام و هزینه‌ها را در سال آینده کند کند، به رهبری این افت کمک کردند. [.N]

با این حال، در شرایطی که بازارها در تلاش برای یافتن مسیر ثابتی بودند، معاملات آتی S&P آمریکا و نزدک هر کدام حدود 0.3 درصد در معاملات اولیه آسیا افزایش یافتند و Nikkei ژاپن 0.8 درصد پس از تعطیلات رالی روز دوشنبه افزایش یافت.

کری کریگ، استراتژیست بازار جهانی در JPMorgan Asset Management می‌گوید: «در حال حاضر کمی شبیه «نقاشی بر اساس اعداد» است، شما باید یک عکس را پر کنید، اما ما هنوز همه رنگ‌ها را نداریم.

چند چیز وجود ندارد (مانند جهت‌گیری بازار کار و نرخ بیکاری در ایالات متحده، و اینکه آیا بانک‌های مرکزی عقب‌نشینی می‌کنند و می‌گویند این نقطه اوج تورم است و نیازی نیست که ما آنقدر جنگ طلب باشیم. “، یا “ما واقعاً تهاجمی خواهیم بود”.

بازارها انتظار دارند در نشست هفته آینده فدرال رزرو ایالات متحده، نرخ بهره 75 واحد پایه افزایش یابد، که از احتمال افزایش 100 واحدی بی‌سابقه دور می‌شود، اگرچه قیمت‌گذاری در بازار همچنان شانس 30 درصدی را نشان می‌دهد. ابزار Fedwatch.

عقب نشینی از انتظارات 100 واحد پایه در اواخر هفته گذشته به افزایش سهام در ایالات متحده در روز جمعه و آسیا و اروپا در روز دوشنبه کمک کرد.

بانک مرکزی اروپا و بانک ژاپن هر دو روز پنج‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهند و انتظار می‌رود که بانک مرکزی اروپا نرخ‌ها را از پایین‌ترین حد خود در دوران همه‌گیری با ۲۵ واحد افزایش دهد، در حالی که انتظار می‌رود تغییرات کمی نسبت به BOJ فوق‌العاده بدتر شود.

گفت: «در پس‌زمینه، فصل درآمدی در ایالات متحده داریم و انتظار داریم که این یک منبع فشار دیگری بر بازارها باشد، زیرا فکر می‌کنیم راهنمایی‌های کل سال برای حدود 9 تا 10 درصد از ایالات متحده بسیار بالا است.» کریگ

پس از گزارش کاهش 48 درصدی سود سه ماهه، گروه گلدمن ساکس هشدار داد که ممکن است با بدتر شدن چشم انداز اقتصادی، استخدام را کند کند و هزینه ها را کاهش دهد. اما از آنجایی که این انتظارات تحلیلگران را شکست داد، سهام آن 2.5 درصد افزایش یافت.

در بازارهای ارز، دلار به عقب نشینی کند خود نسبت به اوج دو دهه هفته گذشته ادامه داد.

یورو 1.0143 دلار بود که پس از سقوط کوتاه خود به زیر یک دلار در هفته گذشته برای اولین بار از سال 2002 بهبود یافت و یک دلار 138.34 ین ژاپن خرید که پایین تر از بالاترین سطح خود در 24 سال گذشته 139.39 بود که هفته گذشته نیز به آن رسید.

بازدهی معیار 10 ساله ایالات متحده 2.9781٪ بود که تا کنون در این ماه تلاش کرده است تا در هر دو جهت از سطح 3٪ فاصله زیادی داشته باشد.

بازده دو ساله 3.1702 درصد بود.

نفت، یکی دیگر از طبقه‌های دارایی که در تلاش برای یافتن مسیر روشنی است، پس از افزایش 5 درصدی یک شبه، با کاهش زیان اولیه، ثابت معامله می‌شد.

هر بشکه نفت برنت 106 دلار و 30 سنت و نفت خام آمریکا 102 دلار و 58 سنت بود. هر اونس طلا همچنان در 1706 دلار باقی ماند.

(ویرایش توسط کریستین اشمولینگر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.