سناتورهای ایالات متحده در حال کار بر روی مقررات رمزنگاری گسترده – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] دو سناتور آمریکایی در حال کار بر روی یک چارچوب نظارتی دو حزبی و گسترده برای ارزهای دیجیتال هستند. یکی از سناتورها گفت: “کاری که ما انجام می دهیم یک بررسی بسیار پیچیده و فشرده از جنبه های مختلف این صنعت خواهد بود.” سناتورهای آمریکایی چارچوبی جامع برای تنظیم صنعت کریپتو معرفی می کنند

کد خبر : 184462
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
سناتورهای ایالات متحده در حال کار بر روی مقررات رمزنگاری گسترده – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

دو سناتور آمریکایی در حال کار بر روی یک چارچوب نظارتی دو حزبی و گسترده برای ارزهای دیجیتال هستند. یکی از سناتورها گفت: “کاری که ما انجام می دهیم یک بررسی بسیار پیچیده و فشرده از جنبه های مختلف این صنعت خواهد بود.”

سناتورهای آمریکایی چارچوبی جامع برای تنظیم صنعت کریپتو معرفی می کنند

سناتورهای آمریکایی کریستن گیلیبراند (DN.Y.) و سینتیا لومیس (R-Wyo.) در حال کار با هم بر روی یک “چارچوب نظارتی گسترده” برای نحوه تنظیم صنعت کریپتو هستند، آنها پنجشنبه در یک رویداد Politico Live توضیح دادند.

سناتور گیلیبراند توضیح داد:

کاری که ما انجام می دهیم، بررسی بسیار پیچیده و فشرده ای از جنبه های مختلف این صنعت خواهد بود.

برخی از آنها تحت CFTC تنظیم خواهند شد [Commodity Futures Trading Commission]، برخی از بخش ها تحت SEC تنظیم می شوند [Securities and Exchange Commission]وی افزود، برخی از آنها را باید به طور گسترده‌تر بررسی کنیم و قصد داریم یک کمیسیون نظارتی داشته باشیم که بتواند به این موضوعات نگاه اول داشته باشد و قضاوت و راهنمایی کند.

گیلیبراند تاکید کرد که این دو سناتور با سهامداران، تنظیم‌کننده‌ها و کارشناسان صنعت گفتگو می‌کنند «تا همه صداها بخشی از این روند قانون‌گذاری باشند».

از سناتور لومیس پرسیده شد که آیا CFTC تحت چارچوب جدید ارزهای دیجیتال نقش بیشتری خواهد داشت. او پاسخ داد:

پاسخ قطعا بله است. وقتی به طور خاص به بیت کوین و اتریوم نگاه می کنید، برای من کاملاً واضح است که اینها کالا هستند.

از آنجایی که CFTC نقش کلیدی در تنظیم کریپتو خواهد داشت، لومیس گفت: «کار کردن روی این موضوع با سناتور گیلیبراند بسیار شگفت‌انگیز است زیرا او در کمیته Ag است که صلاحیت CFTC را دارد.» وی خاطرنشان کرد که “SEC نیز نقش بزرگی در این فضا خواهد داشت.”

با این حال، سناتور طرفدار بیت کوین از وایومینگ تصریح کرد که از آنجایی که در حال حاضر بیش از 18000 ارز دیجیتال وجود دارد، همه آنها کالا نیستند. بنابراین، ما همچنان از تست قدیمی هووی مربوط به دهه 1940 استفاده خواهیم کرد که به تعریف امنیت و چیستی کالا کمک می کند.

او همچنین تصریح کرد که استیبل کوین‌ها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) نیز در این لایحه «به میزان کوچک‌تر» مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

سناتور گیلیبراند اظهار داشت: «بسیاری از اهدافی که سناتور لومیس و من داریم یکسان هستند. ما می خواهیم به مواردی مانند ایمنی و سلامت بپردازیم. ما می خواهیم به حمایت از مصرف کننده بپردازیم. ما می خواهیم به اطمینان در بازارها رسیدگی کنیم.»

سناتور گیلیبراند گفت که او و سناتور لومیس در طی چند هفته آینده به کار بر روی این لایحه ادامه خواهند داد، در مورد اینکه چه زمانی این لایحه معرفی می شود و آیا شانسی برای تصویب در سال جاری دارد یا خیر.

ما می‌خواهیم به گوش دادن به حرف‌های ذینفعان ادامه دهیم تا مطمئن شویم که حداقل می‌توانیم چالش‌هایی را که این چارچوب نظارتی ممکن است داشته باشد، پیش‌بینی کنیم.

سناتور نیویورک با اشاره به اینکه این روند تاکنون “بسیار مثمر ثمر و مفید” بوده است، اظهار داشت: “فکر می‌کنم در چند هفته آینده آن را معرفی خواهیم کرد و فکر می‌کنم شاید بتوانیم تا پایان سال آینده رای بیاوریم. امسال.”

سناتور لومیس خاطرنشان کرد: «این لایحه احتمالاً در یک قطعه ارائه می شود، اما می تواند به پنج یا شش قطعه برای پرداختن به موضوعات جداگانه تقسیم شود. ، تعاریف و مالیات. او نتیجه گرفت:

من واقعاً خوشبین هستم… ما مشتاقانه منتظر ارائه یک قانون هستیم.

نظر شما در مورد کار این دو سناتور بر روی یک چارچوب نظارتی گسترده برای ارزهای دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.