سمپوزیوم جکسون هول در کانون

[ad_1] S&P 500، FTSE 100 Analysis and News S&P 500 | همه چشم ها به پاول است S&P 500 در مسیری برای اولین افت هفتگی خود در یک ماه گذشته قرار گرفته است و زنجیره ای از چهار افزایش هفتگی متوالی را می شکند. چشم‌انداز اقتصادی ملایم‌تر چین و ادامه عقب‌نشینی مقامات فدرال رزرو در

کد خبر : 244629
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
سمپوزیوم جکسون هول در کانون

[ad_1]

S&P 500، FTSE 100 Analysis and News

S&P 500 | همه چشم ها به پاول است

S&P 500 در مسیری برای اولین افت هفتگی خود در یک ماه گذشته قرار گرفته است و زنجیره ای از چهار افزایش هفتگی متوالی را می شکند. چشم‌انداز اقتصادی ملایم‌تر چین و ادامه عقب‌نشینی مقامات فدرال رزرو در مورد به اصطلاح محوری فدرال‌رزرو عاملی در عقب نشینی مجدد بوده است. در کنار این، موانع فنی کلیدی نقش خود را برای تکیه خرس ها ایفا کرده اند. من همچنان بر این باورم که از آنجایی که پایین‌ترین قیمت ماه ژوئن یک افزایش در بازار نزولی است، این افزایش همچنان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اگر شاهد بسته شدن بالاتر از 55WMA (4354) باشیم.

هفته آینده، تمرکز اصلی بر روی پاول رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم جکسون هول خواهد بود، جایی که انتظار می رود او در 26 اوت در مورد چشم انداز اقتصادی در 1500BST سخنرانی کند.هفتم. همانطور که از مقامات مختلف فدرال رزرو دیده ایم، مبارزه با تورم هنوز به پایان نرسیده است و در حالی که دقایق اخیر FOMC نگرانی جزئی را در مورد رشد اقتصادی به تصویر می کشد، گزارش اخیر NFP این ترس ها را فرو می نشاند. بنابراین، یک بیانیه جنگ طلبانه احتمالاً نزولی ارزش سهام را در گزارش ماه آینده NFP تجدید خواهد کرد.

نمودار S&P 500: بازه زمانی روزانه

S&P 500، FTSE 100 هفته پیش رو: سمپوزیوم جکسون هول در کانون توجه

FTSE 100 | محدوده بالا مانع

من همچنین بسیار دقیق FTSE 100 را زیر نظر دارم. برخلاف همتایان خود، این شاخص اساساً در طول سال در محدوده وسیع 6800-7600 قرار دارد. با این حال، اکنون که ما در حال نزدیک شدن به بالای آن محدوده در حدود 7600-50 هستیم، این ممکن است منطقه خوبی برای جستجوی عقب نشینی باشد. یکی از دلایل این واقعیت است که ریسک‌های کاهش رشد چین در حال بازگشت به خط مقدم ذهن سرمایه‌گذاران است، به خاطر داشته باشید که FTSE 100 بسیار بیشتر از همتایان خود در معرض چین است، زیرا شاخص‌های سنگین در فضای کالا قرار دارند.

معیاری از احساسات چینی را می توان از دریچه FX با یوان چین نگاه کرد. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، USD/CNH در حال آزمایش اوج خود در سال 2022 است و بنابراین یک پیشرفت محکم به احتمال زیاد موج جدیدی از احساس خطر را ایجاد می کند و من انتظار دارم که FTSE 100 تحت فشار قرار گیرد.

S&P 500، FTSE 100 هفته پیش رو: سمپوزیوم جکسون هول در کانون توجه

منبع: Refinitiv

اکنون در این نمودار بعدی، شاید من در اینجا مرتکب جرم نمودار شده باشم، اما در اینجا یک همپوشانی از USD/CNH معکوس در مقابل FTSE 100 وجود دارد، که نشان می دهد USDCNH به طور قابل توجهی قبل از FTSE 100 کاهش یافته است. شاخص پیشرو یا فقط یک همبستگی کاذب؟

FTSE 100 در مقابل USD/CNH معکوس

S&P 500، FTSE 100 هفته پیش رو: سمپوزیوم جکسون هول در کانون توجه

منبع: Refinitiv

برای کسانی که صبور هستند، زمان مناسب می تواند منتظر عقب نشینی از 7600-50 باشد. اگر به بالای 7710 ببندیم، دیدگاه من در مورد کاهش FTSE 100 اشتباه خواهد بود.

نمودار FTSE 100: بازه زمانی روزانه

S&P 500، FTSE 100 هفته پیش رو: سمپوزیوم جکسون هول در کانون توجه

منبع: Refinitiv

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگرس برای ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که تازه وارد فارکس شده اند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.