سلسیوس سیتی گروپ را برای کمک به استارت آپ در یافتن «تامین مالی بالقوه» استخدام می کند – بیت کوین نیوز

به گفته «دو نفر آشنا با موضوع»، شرکت وام دهنده ارزهای دیجیتال سلسیوس با غول مالی سیتی گروپ همکاری می کند تا در مورد نحوه رسیدگی به مشکلات مالی شرکت مشاوره دریافت کند. این منابع خاطرنشان می کنند که سیتی گروپ توسط سلسیوس برای کمک به این شرکت در یافتن «تامین مالی بالقوه» استخدام شد.

کد خبر : 217621
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
سلسیوس سیتی گروپ را برای کمک به استارت آپ در یافتن «تامین مالی بالقوه» استخدام می کند – بیت کوین نیوز


به گفته «دو نفر آشنا با موضوع»، شرکت وام دهنده ارزهای دیجیتال سلسیوس با غول مالی سیتی گروپ همکاری می کند تا در مورد نحوه رسیدگی به مشکلات مالی شرکت مشاوره دریافت کند. این منابع خاطرنشان می کنند که سیتی گروپ توسط سلسیوس برای کمک به این شرکت در یافتن «تامین مالی بالقوه» استخدام شد.

منابع می گویند که سلسیوس به دنبال کمک از سیتی گروپ است

سه روز پیش، Bitcoin.com News در مورد توقف برداشت‌های شرکت وام‌دهنده کریپتو سلسیوس و گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی که این شرکت را احاطه کرده بود، گزارش داد. سفته بازان بر این باورند که استارت آپ ممکن است ورشکسته باشد زیرا شرکت در مورد آنچه در حال وقوع است بسیار ساکت بوده است.

در 15 ژوئن، پس از چند روز سکوت، الکس ماشینسکی، مدیر عامل شرکت سلسیوس، توییت کرد در مورد وضعیت “[The Celsius] تیم بدون وقفه کار می کند ما بر نگرانی‌های شما متمرکز شده‌ایم و از اینکه از بسیاری از افراد شنیده‌ایم سپاسگزاریم.» ماشینسکی گفت. “دیدن شما که با هم جمع می شوید نشانه واضحی است که جامعه ما قوی ترین جامعه در جهان است. این لحظه سختی است. صبر و حمایت شما برای ما ارزش جهانی دارد.»

Bitcoin.com News همچنین گزارش داده است که این شرکت به دنبال وکلای بازسازی است. یک گزارش وال استریت ژورنال، به نقل از “افراد آشنا با این موضوع” توضیح داد که طبق گزارش ها، سلسیوس با شرکت حقوقی Akin Gump Strauss Hauer & Feld LLP کار می کرد. هر دو شرکت از اظهار نظر در مورد اینکه آیا بازسازی در حال برنامه ریزی است یا خیر خودداری کردند.

علاوه بر این، بن آرمسترانگ – که در یوتیوب با نام “پسر بیت” نیز شناخته می شود – ظاهراً علیه درجه سانتیگراد یک شکایت دسته جمعی به راه انداخته است. «امروز ما روند اقامه دعوی طبقاتی علیه را آغاز خواهیم کرد [Celsius Network] و [Alex Mashinsky]”آمسترانگ گفت.

روز چهارشنبه، The Block گزارش داد که سلسیوس ممکن است از سیتی گروپ کمک بگیرد. دو منبع “آشنا به این موضوع” نشان دادند که غول مالی در “ظرفیت مشاور” استخدام شده است و منبع می گوید سیتی گروپ بودجه سلسیوس را ارائه نمی دهد. به نقل از این منبع، “اینطور نیست که سیتی از ترازنامه خود پول سلسیوس بدهد.”

به گفته یوگیتا خاتری نویسنده The Block، این نشریه خبری با سیتی گروپ تماس گرفت و این شرکت مالی از اظهار نظر خودداری کرد. تا کنون، بیش از سه روز از توقف برداشت‌های سلسیوس می‌گذرد و مشتریان از زمان شروع توقف، به وجوه خود دسترسی نداشته‌اند. سلسیوس یک “سوالات متداول انجمن” منتشر کرده است که در مورد چگونگی رسیدگی مشتریان به ادعاهای خاص مانند وام بحث می کند. “برای کمک، لطفا درخواست خود را به [email protected]،” جزئیات سوالات متداول شرکت است.

برچسب ها در این داستان

آکین گامپ، الکس ماشینسکی، ادعای ورشکستگی، CEL، سلسیوس، سیتی گروپ، مشتریان سلسیوس، شبکه سلسیوس (CEL)، کیف پول های شبکه سلسیوس، تجدید ساختار درجه سانتیگراد، دارایی های سلسیوس، مدیر عامل شرکت سلسیوس، سیتی گروپ، وثیقه، توقف برداشت، ورشکستگی ، سرمایه گذاران، شرکت حقوقی، نقل و انتقالات متوقف شده، تجدید ساختار، تجدید ساختار درجه سانتیگراد، شایعات، درخواست کمک، حدس و گمان، سفته بازان، برداشت ها، برداشت ها متوقف شد

نظر شما در مورد همکاری سلسیوس با Citigroup برای اهداف مشاوره چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس تحریریه: Artemenko Valentyn

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.