سقوط Robinhood (HOOD) در هشدار سود ، Dogecoin (DOGE) در The Bucks

[ad_1] قیمت ، نمودار و تجزیه و تحلیل Dogecoin (DOGE) سهام Robinhood با وجود افزایش درآمد سه ماهه دوم به 565 میلیون دلار سقوط کرد. این شرکت در مورد کند شدن معاملات ارزهای رمزنگاری شده هشدار می دهد. با استفاده از برنامه اطلاعات مربوط به همه انتشارات و رویدادهای در حال حرکت بازار را به

کد خبر : 92632
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
سقوط Robinhood (HOOD) در هشدار سود ، Dogecoin (DOGE) در The Bucks

[ad_1]

قیمت ، نمودار و تجزیه و تحلیل Dogecoin (DOGE)

  • سهام Robinhood با وجود افزایش درآمد سه ماهه دوم به 565 میلیون دلار سقوط کرد.
  • این شرکت در مورد کند شدن معاملات ارزهای رمزنگاری شده هشدار می دهد.

با استفاده از برنامه اطلاعات مربوط به همه انتشارات و رویدادهای در حال حرکت بازار را به روز کنید تقویم DailyFX

برنامه معاملاتی Robinhood (HOOD) پس از زنگ ایالات متحده دیروز درآمد Q2 را منتشر کرد و درآمد آن در سه ماهه دوم به 565 میلیون دلار رسید امسال، در مقایسه با 244 میلیون دلار در سه ماهه دوم 2020 ، با اعلام معاملات ارزهای رمزپایه 233 میلیون دلار درآمد اعلام شده است. با وجود آمار بی سابقه ، سهام Robinhood پس از اعلام هشدار این شرکت در مورد درآمد کمتر از Q3 ، سقوط کرد. این شرکت تاکید کرد که معاملات Dogecoin (DOGE) با الهام از الگوهای مخفی 34 درصد از گردش ارزهای رمزپایه خود را در سه ماهه دوم به خود اختصاص داده است و اگر این درآمد در سه ماهه سوم جایگزین نشود ، این تجارت می تواند تحت تأثیر منفی قرار گیرد.

سهام Robinhood قبل از اعلام قیمت در 49.74 دلار بسته شد و در حال حاضر بیش از 13 lower کاهش یافته و 43 دلار در معاملات پیش از بازار دیده می شود.

سقوط Robinhood (HOOD) در هشدار سود ، Dogecoin (DOGE) در The Bucks

نمودار از طریق Coinmarket cap.com

افزایش معاملات ارزهای دیجیتال Q2 ، که توسط Robinhood برجسته شد ، تا حدی ناشی از بازار آلت کوین بود. ارزش بازار آلت کوین-کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده منهای سقف بازار بیت کوین-در اواسط ماه مه به اوج ارزش 1.5 تریلیون دلار رسید زیرا طیف گسترده ای از سکه ها درصد دو رقمی و سه رقمی را در سال 2021 به دست آوردند. ایلان ماسک و رمزنگاری حیوانات خانگی Reddit ، Dogecoin (DOGE) احتمالاً دیدنی ترین رالی را در چند ماه اول سال جاری نشان داد ، از زیر 1 درصد در ابتدای سال 2021 به بیش از 74 سنت در اوایل تا اواسط ماه مه رسید. Dogecoin در حال حاضر در هر دو طرف 30 سنت قیمت گذاری شده است.

نمودار قیمت Dogecoin (DOGE) 19 آگوست 2021

سقوط Robinhood (HOOD) در هشدار سود ، Dogecoin (DOGE) در The Bucks

نمودار از طریق Tradingview.com

فعالیت ارزهای رمزنگاری شده در چند هفته گذشته کند شده است زیرا بیت کوین (BTC) در تلاش برای شکستن منطقه 46،500 دلاری با هر گونه اعتقادی است. به طور کلی احساسات بازار مثبت است ، اما این دوره ادغام به گردش مالی Robinhood آسیب می رساند. Robinhood در حال حاضر 7 ارز رمزنگاری شده مختلف را در بستر معاملاتی خود ارائه می دهد – Bitcoin (BTC) ، Bitcoin Cash (BCH) ، Bitcoin SV (BSV) ، Ethereum (ETH) ، Ethereum Classic (ETC) ، Litecoin (LTC) و Dogecoin (DOGE). در حالی که این سکه ها طیف وسیعی از سرمایه گذاران را برای قرار گرفتن در معرض بازار ارزهای رمزنگاری شده قرار می دهند ، فعالیت های سنگین و سودها ، در حال حاضر در سایر سکه های آلت ، از جمله Cardano (ADA) ، Solana (SOL) و Terra (LUNA) مشاهده می شود.

نظر شما در مورد چیست؟ دوج کوین – صعودی یا نزولی ؟؟ می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1به



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.