سقوط یورو در میان احتیاط در مورد اوکراین، ولیعهد نروژ سقوط کرد رویترز

[ad_1] 2/2 © رویترز. عکس فایل: علائم ارز ین ژاپن، یورو و دلار آمریکا روی تابلویی در خارج از صرافی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا، نزدیک توکیو، ژاپن، 25 مارس 2016 دیده می‌شود. رویترز/ یویا شینو 2/2 نویسنده: استفانو ربائودو (رویترز) – یورو روز پنجشنبه به دلیل احتیاط در مورد تحولات اوکراین و پیشرفت محدود در

کد خبر : 185928
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
سقوط یورو در میان احتیاط در مورد اوکراین، ولیعهد نروژ سقوط کرد رویترز

[ad_1]

2/2

© رویترز. عکس فایل: علائم ارز ین ژاپن، یورو و دلار آمریکا روی تابلویی در خارج از صرافی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا، نزدیک توکیو، ژاپن، 25 مارس 2016 دیده می‌شود. رویترز/ یویا شینو

2/2

نویسنده: استفانو ربائودو

(رویترز) – یورو روز پنجشنبه به دلیل احتیاط در مورد تحولات اوکراین و پیشرفت محدود در مذاکرات صلح کاهش یافت، در حالی که پس از تصمیم بانک مرکزی برای خرید ارز خارجی، ولیعهد نروژ به شدت سقوط کرد. ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین گفت که نیروهای روسی برای حملات جدید آماده شده‌اند، در حالی که هیچ راه‌حلی سریع از مذاکرات صلح که روز جمعه از سر گرفته می‌شود، انتظار نمی‌رود. یورو پس از رسیدن به بالاترین سطح خود از اول مارس در 1.1184 دلار با 0.3 درصد کاهش به 1.1118 دلار رسید. روبرتو میالیچ، تحلیلگر فارکس در Unicredit (MI:)، گفت: «ارز واحد همیشه حدود 1.11 دلار است و سرمایه‌گذاران همچنان در مورد تحولات آینده در اوکراین محتاط هستند. او افزود: “بازار می‌خواهد به یک توافق صلح یا حداقل به آتش‌بس در اوکراین اعتقاد داشته باشد. به همین دلیل است که روبل از سطح قبل از جنگ خود در برابر دلار فاصله چندانی ندارد و دلار در تلاش است تا افزایش یابد.” که ارز ایالات متحده را در برابر شش همتای خود ردیابی می کند، 0.2% افزایش یافت و به 98.074 رسید.

روبل در برابر دلار آمریکا 3 درصد کاهش یافت و به 78.55 رسید

سرمایه گذاران همچنین بر روی حرکت های بعدی بانک مرکزی اروپا پس از داده های قوی تورم تمرکز کردند. فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا، روز پنجشنبه گفت تورم منطقه یورو به طور فزاینده ای در حدود 2 درصد تثبیت می شود، اما بانک مرکزی اروپا باید آماده تغییر مسیر باشد اگر چشم انداز به دلیل جنگ روسیه در اوکراین بدتر شود. [nL5N2VY2NL]

Antje Praefcke، تحلیلگر فارکس در Commerzbank (DE:) در یادداشتی گفت: «تا زمانی که خطر یک بحران انرژی و اثرات اقتصادی قابل توجه ناشی از جنگ اوکراین از بین نرود، بانک مرکزی اروپا احتمالاً در انجام تعهدات شفاف تردید خواهد کرد». به مشتریان

وی افزود: «و در نتیجه، مدتی طول خواهد کشید تا یورو بتواند بر مبنایی پایدار افزایش یابد.

بازارهای پول در حال حاضر با احتمال 85 درصدی 20 واحد پایه (bps) افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا تا جولای 2022 و 60 واحد در ثانیه تا پایان سال قیمت گذاری می کنند. [IRPR]

ولیعهد نروژ پس از کاهش قیمت نفت سقوط کرد و بانک مرکزی اعلام کرد که در ماه آوریل برای صندوق ثروت دولتی خود ارز خریداری خواهد کرد.

Norges Bank قصد دارد روزانه 2 میلیارد کرون (231.9 میلیون دلار) به ارز خارجی مبادله کند، که به نوبه خود توسط صندوق ثروت، که در حال حاضر بزرگترین جهان با دارایی 1.3 تریلیون دلار است، در خارج از کشور سرمایه گذاری خواهد شد.

واحد پول نروژ 1.6 درصد در برابر یورو سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود از 18 مارس یعنی 9.7111 رسید و 1.9 درصد در برابر دلار به 8.7255 رسید.

با این حال، فاصله چندانی با بالاترین میزان خود از اکتبر 2018 در برابر یورو با 9.4424 و بالاترین سطح از نوامبر 2021 در برابر دلار با 8.5675 ندارد، که هفته گذشته به دلیل افزایش معاملات آتی به آن رسید.

میالیچ از Unicredit استدلال می‌کند: «حرکت بانک مرکزی ممکن است ارز را محدود کند، اما ما فکر می‌کنیم که تاج نروژ به دلیل انتظارات برای افزایش بیشتر قیمت‌های انرژی، هنوز هم فضایی برای افزایش قیمت دارد.

سایر ارزهای کالایی مانند دلار استرالیا و نیوزلند حدود 0.5 درصد کاهش یافتند.

کرون سوئد در برابر یورو اندکی پایین‌تر بود، که از بالاترین میزان خود از ژانویه به 10.3059 رسید، زیرا بانک مرکزی اعلام کرد که باید سیاست‌های پولی خود را در سال جاری تشدید کند.

با 0.2 درصد کاهش به 47191 دلار رسید، در حالی که اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، 0.45 درصد افزایش یافت و به 3402 دلار رسید.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً آنی و دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.