سقوط ارزهای دیجیتال پس از FTX و آلامدا متوقف می شود

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC)، Solana (SOL) و FTX (FTT): بایننس پس از بررسی کتاب‌ها از یک بسته نجات بالقوه FTX خارج می‌شود. FTX و Alameda تحت نظارت شدید نظارتی هستند. نگرانی های نقدینگی همچنان بازار را متزلزل می کند. توصیه شده توسط Nick Cawley پیش بینی بیت کوین رایگان

کد خبر : 279725
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۲۴
سقوط ارزهای دیجیتال پس از FTX و آلامدا متوقف می شود


قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC)، Solana (SOL) و FTX (FTT):

  • بایننس پس از بررسی کتاب‌ها از یک بسته نجات بالقوه FTX خارج می‌شود.
  • FTX و Alameda تحت نظارت شدید نظارتی هستند.
  • نگرانی های نقدینگی همچنان بازار را متزلزل می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

نحوه استفاده از توییتر برای معامله گران

سقوط این هفته صرافی ارزهای دیجیتال FTX و خانه تجاری شرکت خواهرش Alameda، موجی از شوک را در بازار کریپتو ایجاد کرد و سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را به طور یکسان مجبور کرد زیان‌های سنگینی را در سکه‌ها و توکن‌های دیجیتال خود متحمل شوند. در حالی که بازار همچنان از مشکلات احتمالی نقدینگی می ترسد، بازار ارزهای دیجیتال تحت فشار فروش باقی خواهد ماند و ممکن است ضررهای بیشتری به دنبال داشته باشد.

بحران نقدینگی این هفته در FTX، که به نظر می‌رسد در تلاش برای جلوگیری از زیان‌های معاملاتی سنگین، سپرده‌های مشتریان را به Alameda وام می‌داد، باعث شد مشتریان FTX نتوانند وجوه خود را از صرافی برداشت کنند و اکنون می‌ترسند که بسیاری از آنها هیچ یک از آنها را دریافت نکنند. پول آنها را پس می دهند یکی دیگر از صرافی‌های ارزهای دیجیتال، بایننس، اقدام به خرید واحد غیرآمریکایی FTX کرد، اما پس از بررسی کتاب‌های FTX، به سرعت از هرگونه نجات احتمالی خودداری کرد.

هفته با برداشت‌های زیادی از FTX در آخر هفته آغاز شد و جرقه‌ای در توییتر بین مالک FTX Sam Bankman-Fried و مالک Binance و مدیر عامل Changpeng Zhao (CZ) شد.

بیت کوین (BTC) به دلیل FTX و بایننس اسپات به احساسات بازار سقوط می کند

پس از آن که بایننس با خرید FTX موافقت کرد، وضعیت بدتر شد و پس از بررسی اعداد FTX از معامله خارج شد.

بیت کوین با خرید FTX موافقت کرد و رقیب خود را نجات داد تا حفره نقدینگی را ببندد

با بدتر شدن اوضاع، بازار ارزهای دیجیتال بیشتر فروخته شد و سکه‌ها و توکن‌ها به پایین‌ترین سطح چند ماهه و بدتر سقوط کردند. صاحب FTX و Alameda، روز پنجشنبه یک سری توییت ارسال کرد و اعتراف کرد که او “سرقت زده” و “باید بهتر عمل می کرد”. سام بنکمن-فرید در گزارش خود به «برچسب گذاری داخلی ضعیف حساب های مرتبط با بانک» و مسائل نقدینگی اعتراف کرد.

سپس معلوم می شود، طبق یک داستان در روزنامه وال استریت FTX به شرکت خواهر خود Alameda Research سپرده های مشتریان خود را وام داده بود تا تجارت بیمار خود را تقویت کند. طبق این مقاله، FTX حدود 10 میلیارد دلار به Alameda وام داده است. روز پنجشنبه، سام بانکمن-فرید گفت که Alameda در حال پایان دادن به عملیات تجاری خود است.

یک مقاله حدود یک هفته پیش توسط CoinDeskهمچنین نشان داد که بخش بزرگی از ترازنامه Alameda از توکن های FTT صادر شده توسط FTX تشکیل شده است. با سقوط ارزش این توکن ها، سرنوشت آلامدا مهر و موم شد.

خسارات سنگین ناشی از فروپاشی FTX/Alameda باعث اقدامات سریع طیفی از نهادهای نظارتی شده است. کمیسیون اوراق بهادار برمودا دارایی های شرکت تابعه FTX در باهامیا را مسدود کرده است، در حالی که SEC و وزارت دادگستری اکنون در حال بررسی FTX هستند.

سقوط FTX/Alameda باعث شد که قیمت ارزهای دیجیتال در طول هفته به شدت کاهش یابد و ارزش بازار این فضا حدود 20 درصد کاهش یافت. توکن FTT طی هفت روز گذشته از اواسط 20 دلار به سطح فعلی 3.49 دلار سقوط کرد و میلیاردها دلار را از بین برد.

نمودار قیمت توکن FTT (FTX) – 11 نوامبر

image2.png

…. در حالی که Solana (SOL)، یکی از بزرگترین هلدینگ های Alameda، در طول هفته به دلیل ترس سرمایه گذاران مبنی بر اینکه موقعیت Alameda در بازار تخلیه شود، ارزش خود را به نصف کاهش داد. سولانا یک سال پیش تا 260 دلار معامله شد.

نمودار قیمت روزانه سولانا (SOL) – 11 نوامبر 2022

image3.png

بیت کوین از فروش بازار در امان نماند و در یک مرحله این هفته به زیر 16 هزار دلار رسید که پایین ترین سطح آن در دو سال اخیر است. بازار اندکی رشد کرده است و BTC/USD اکنون حدود 17.4 هزار دلار معامله می شود.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین (BTC/USD) – 8 نوامبر 2022

image4.png

نمودار از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.