سفیر اوکراین آلمان را به دلیل وابستگی “شرم آور” انرژی به روسیه مورد تجاوز قرار داد

این فقط گاز روسیه نیست، نفت، زغال سنگ، فلزات، الماس و سایر مواد خام است. ما (اوکراین) بزرگترین قربانی این رابطه منحرف شده ایم. آندری ملنیک روز جمعه به رویترز گفت: اوکراینی ها هزینه این سیاست شکست خورده آلمان را با جان خود می پردازند. اظهارات او بر ناامیدی فزاینده در کیف از دولت اولاف

کد خبر : 190073
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
سفیر اوکراین آلمان را به دلیل وابستگی “شرم آور” انرژی به روسیه مورد تجاوز قرار داد


این فقط گاز روسیه نیست، نفت، زغال سنگ، فلزات، الماس و سایر مواد خام است. ما (اوکراین) بزرگترین قربانی این رابطه منحرف شده ایم. آندری ملنیک روز جمعه به رویترز گفت: اوکراینی ها هزینه این سیاست شکست خورده آلمان را با جان خود می پردازند.

اظهارات او بر ناامیدی فزاینده در کیف از دولت اولاف شولز، صدراعظم آلمان تأکید می کند، که قول حمایت و حمایت از برخی تحریم ها علیه روسیه به دلیل تهاجم شش هفته ای روسیه به اوکراین را داده است، اما به جایی کشیده شده که کارشناسان معتقدند مهم تر است. تحریم انرژی

ملنیک گفت: «این نوع ریاکاری با روسیه به نورد استریم 1 (خط لوله گاز) برمی گردد. وابستگی عظیم آلمان به روسیه، در زمان بدترین تجاوز از زمان جنگ جهانی دوم، شرم آور است.

پس از اینکه دولت آلمان خط لوله گاز جدید خود از روسیه، نورد استریم 2 (Nord Stream 2) را پس از تهاجم به حالت تعلیق درآورد، درخواست هایی در برلین برای تعطیلی نورد استریم 1 مطرح شد که از سال 2011 گاز روسیه را به آلمان می رساند.

این هفته، اتحادیه اروپا با تحریم های بیشتر علیه روسیه از جمله تحریم زغال سنگ موافقت کرد، اما این اقدام توسط آلمان کم شد.

کمیسیون اتحادیه اروپا در ابتدا یک انحلال سه ماهه را پیشنهاد کرده بود. منابع آگاه به این گفتگوها گفتند که این مدت به دنبال فشار بیشتر از سوی آلمان، واردکننده اصلی اتحادیه اروپا زغال سنگ روسیه، به چهار ماه تمدید شد.

شولتز گفت آلمان به چهار ماه کامل برای اجرای این ممنوعیت نیاز دارد.

ملنیک گفت: «آلمان به همان اندازه که در آغاز جنگ امروز از ما حمایت می‌کند دور است.» با گذشت بیش از 40 روز، نخبگان سیاسی آلمان ظاهرا هنوز باور ندارند که اوکراین می تواند در جنگ پیروز شود.

فشار بر آلمان در حال افزایش است.

ورونیکا گریم، یکی از کارشناسان ارشد اقتصادی دولت که به صدراعظم مشاوره می دهد، گفت که آلمان باید موضع خود را سخت تر کند.

او به رویترز گفت: «از آغاز جنگ، به دلیل افزایش قیمت گاز، ما (در اتحادیه اروپا) حدود 20 میلیارد یورو (22 میلیارد دلار) به روسیه پرداخت کرده‌ایم. این پول تحریم ها را تضعیف کرده است.»

او گفت که در حالی که تحریم گاز به اقتصاد ضربه می زند، “دشوار اما قابل کنترل” خواهد بود.

گریم گفت: «بحث در آلمان درباره تحریم گاز بسیار سیاه و سفید است. “تعدادی جایگزین میانی مانند اعمال عوارض گمرکی بر واردات وجود دارد.”

ملنیک از اوکراین گفت که علیرغم تلاش های مکرر برای ملاقات رو در رو با شولز یا وزیر خارجه آلمان، آنالنا بائربوک، شکست خورده است.

من سعی کرده ام این نکته را بیان کنم که آلمان باید تسلیحات سنگین بسیار بیشتری تحویل دهد و همچنین از پذیرش ما در اتحادیه اروپا حمایت می کند. من نتوانستم شخصاً این پیام را به بارباک و شولز برسانم.

یک سخنگوی دولت گفت که شولز به طور منظم با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در تماس بوده است و نمایندگان دولت اغلب با مقامات اوکراینی از جمله سفیر دیدار می کردند.

(1 دلار = 0.9197 یورو)

(گزارش توسط جان اودانل؛ ویرایش توسط مارک هاینریش)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.