سفارت آمریکا در ارمنستان + اطلاعات کامل

ارمنستان هرساله میزبان تعداد زیادی ایرانیانی است که برای کارهای اداری بین‌المللی و یا تفریح به این کشور سفر می‌کنند؛ به این ترتیب بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند که کارهای ویزای خود را از طریق سفارت آمریکا در ارمنستان پیگیری کنند. سفارت آمریکا در ارمنستان در شهر ایروان قرار دارد و خوشبختانه کارمندان این سفارت

کد خبر : 497340
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
سفارت آمریکا در ارمنستان + اطلاعات کامل


ارمنستان هرساله میزبان تعداد زیادی ایرانیانی است که برای کارهای اداری بین‌المللی و یا تفریح به این کشور سفر می‌کنند؛ به این ترتیب بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند که کارهای ویزای خود را از طریق سفارت آمریکا در ارمنستان پیگیری کنند. سفارت آمریکا در ارمنستان در شهر ایروان قرار دارد و خوشبختانه کارمندان این سفارت مانند سفارت آمریکا در دبی و سفارت آمریکا در ترکیه به زبان فارسی مسلط هستند. همچنین به دلیل سفرهای مکرر ایرانی‌ها، آن‌ها به‌خوبی مدارک ایرانی را می‌شناسند و می‌توانند بهتر شما را در مسیر دریافت ویزای آمریکا کمک کنند.

 

رزرو وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

برای دریافت رزرو وقت سفارت آمریکا در ارمنستان شما می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. دقت داشته باشید که سفر به ارمنستان بدون ویزا ممکن است؛ به همین دلیل ایرانیان زیادی این سفارت را برای انجام کارهای خود انتخاب می‌کنند. ازآنجاکه تعداد کارمندان این سفارت خانه نیز بسیار کم است، پیشنهاد می‌شود که حداقل 6 ماه قبل از تاریخ پرواز خود برای دریافت وقت مصاحبه اقدام کنید.

برای رزرو وقت سفارت آمریکا در ارمنستان:

  1. به سایت سفارت آمریکا در ارمنستان مراجعه کنید.
  2. از روی تقویم مربوطه، وقت‌های خالی را بررسی کنید و با توجه به تقویم کاری خودتان یکی را انتخاب کنید.
  3. فرم DS-160 را پر کنید.
  4. هزینه رزرو وقت مصاحبه را واریز کنید. (برای ویزای غیرمهاجرتی نزدیک به 185 دلار و برای ویزای مهاجرتی 205 دلار نیاز استT اما بهتر است تا 300 دلار برای ویزای خود در نظر داشته باشید)
  5. منتظر دریافت ایمیل تأیید وقت مصاحبه شما در سفارت آمریکا در ارمنستان باشید.

دقت داشته باشید که با توجه به محدودیت زمانی ویزاهای مختلف، زمان مصاحبه تفاوت دارد؛ به‌عبارت‌دیگر، کارمندان سفارت در زمان برنامه‌ریزی مصاحبه‌ها، با توجه به اولویت‌بندی زمانی نوع پرونده، به شما وقت می‌دهند. برای مثال، برای ویزای لاتاری، شما تنها یک سال برای اقدام و دریافت ویزا زمان دارید؛ به این ترتیب، شما در صف کمی جلو می‌افتید. همچنین اگر قصد مهاجرت تحصیلی به آمریکا را دارید و برای ویزای تحصیلی قصد اقدام دارید، با توجه به شروع ترم تحصیلی، عموماً شما را زودتر پذیرش می‌کنند.

راه های تماس با سفارت آمریکا در ارمنستان

شما می‌توانید تمام مراحل رزرو وقت سفارت آمریکا در ارمنستان را به صورت آنلاین پیش ببرید، اما گاهی ممکن است مجبور به تماس مستقیم با سفارت باشید که می‌توانید از راه‌های زیر اقدام کنید:

شماره‌تلفن سفارت آمریکا در ارمنستان: (+37410) 464-700

آدرس فکس: (+37410) 464-742

سایت سفارت آمریکا در ارمنستان: https://am.usembassy.gov/

ایمیل سفارت آمریکا در ارمنستان: [email protected]

آدرس و ساعت کاری سفارت آمریکا در ارمنستان

یکی از مزایای مراجعه به سفارت آمریکا در ارمنستان برای ایرانیان این است که مسافت آن از دیگر سفارت‌های در دسترس، کمتر است و شما می‌توانید از طریق اتوبوس، هواپیما و یا ماشین شخصی خودتان به این مرکز مراجعه کنید.

آدرس سفارت آمریکا در ارمنستان: جمهوری ارمنستان، ایروان 0082، خیابان آمریکایی 1

آدرس سفارت آمریکا در ارمنستان

ساعت کاری: از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح الی 6 عصر / شنبه و یکشنبه تعطیل

سفارت آمریکا در ارمنستان در تعطیلات رسمی ارمنستان و آمریکا تعطیل است.

چگونه به سفارت آمریکا در ارمنستان برویم؟

ایروان پایتخت ارمنستان است و رسیدن به ایروان، به دلیل فاصله بسیار کمی که با ایران از طریق مرزهای شمالی دارد، آسان است. شما می‌توانید هم از طریق هوایی و هم از روش زمینی و با اتوبوس به این شهر بروید.

روش هوایی:

  1. پرواز خود را از فرودگاه امام خمینی در تهران (Tehran-IKA) برای فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس (Yerevan-EVN) رزرو کنید. (هواپیمایی ایران‌ایر و Armenia Air پروازهای مستقیم دارند)
  2. در موعد مقرر سوار هواپیما شوید. سفر شما به ایروان تقریباً 1 ساعت و نیم طول می‌کشد.

روش زمینی (با اتوبوس):

می­توانید از تهران یا از شهرهای مرزی برای دریافت بلیت ایروان اقدام کنید. شرکت‌های اتوبوس‌رانی مانند ارس و دیگر شرکت‌های محلی این بلیط‌ها را عرضه می‌کنند. مدت‌زمان سفر شما با توجه به ترافیک مرزی و مسافت جاده‌ای، تقریباً 24 ساعت است. شما در نهایت در ایستگاه اتوبوس مرکزی ایروان پیاده خواهید شد.

بعد از رسیدن به ایروان می‌توانید به ایستگاه‌های تاکسی مراجعه کنید. هزینه تاکسی از فرودگاه تقریباً بین 10 تا 15 دلار است و سفر شما بین 30 دقیقه تا 40 دقیقه طول خواهد کشید.

همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز به اقامتگاه از هتل‌های زیر اتاق رزرو کنید. بهتر است رزرو شما از قبل صورت بگیرد. برخی هتل‌های نزدیک به سفارت آمریکا در ارمنستان عبارت‌اند از:

  • Alberthouse
  • Altunyan Hotel
  • Sphera by Stellar Hotels
  • Motel ECO
  • Hotel N1



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.