سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، دیدگاه «چند قطبی» جهان در برزیل را توضیح می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، سفر خود به آمریکای لاتین را در 17 آوریل آغاز کرد و ابتدا در برازیلیا فرود آمد تا با رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو ‘لولا’ داسیلوا’ و وزیر امور خارجه برزیل مائورو ویرا گفتگو کند. لاوروف اصرار داشت که روسیه در حال ساختن جهانی «چند قطبی» است، در حالی

کد خبر : 348016
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، دیدگاه «چند قطبی» جهان در برزیل را توضیح می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز


سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، سفر خود به آمریکای لاتین را در 17 آوریل آغاز کرد و ابتدا در برازیلیا فرود آمد تا با رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو ‘لولا’ داسیلوا’ و وزیر امور خارجه برزیل مائورو ویرا گفتگو کند. لاوروف اصرار داشت که روسیه در حال ساختن جهانی «چند قطبی» است، در حالی که ویرا تحریم های یکجانبه اعمال شده علیه روسیه را رد کرد.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در برزیل در مورد جهان چندقطبی گفتگو می کند

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، سفر خود به آمریکای لاتین را از 17 آوریل آغاز کرد و در برزیل فرود آمد تا با رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو ‘لولا’ داسیلوا’ و دیگر دیپلمات های برزیلی در مورد انرژی و امور اقتصادی گفتگو کند. این تور که شامل بازدید از ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا خواهد بود، به دنبال تقویت همکاری و یکپارچگی اقتصادی بین کشورهای منطقه است.

لاوروف هنگام ملاقات با همتای برزیلی خود مائورو ویرا، تاکید کرد که روسیه در ساختن چشم انداز دنیای “چند قطبی” همکاری می کند، در حالی که در مورد مشکلاتی که فدراسیون روسیه در حال حاضر با آن مواجه است صحبت می کند. لاوروف تصریح کرد:

برزیل و روسیه یک چشم انداز واحد دارند. ما در حال ساختن نظم جهانی عادلانه تر، عادلانه تر و مبتنی بر قانون هستیم. ما چشم اندازی از یک جهان چند قطبی داریم که در آن کشورهای مختلف را در نظر می گیریم، نه فقط چند قطبی.

لاوروف این ایده را گسترش داد و اظهار داشت که مسکو علاقه مند به حل مناقشه اوکراین «در اسرع وقت» است، اما همه راه حل ها باید با این سیاست جهانی چندقطبی مطابقت داشته باشد، بدون اینکه ایالات متحده بر صحنه بین المللی تسلط داشته باشد.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، دیدگاه «چند قطبی» جهان در برزیل را توضیح می دهد
استقبال لاوروف در برزیل منبع: حساب توییتر وزارت خارجه روسیه.

رد تحریم های آمریکا

مائورو ویرا، وزیر خارجه برزیل نیز تحریم‌هایی را که دولت آمریکا علیه فدراسیون روسیه وضع کرده و تأثیرات آن بر شهروندان روسیه را رد کرد. ویرا اعلام کرد:

برزیل با تحریم های یکجانبه مخالف است زیرا علاوه بر عدم تایید شورای امنیت سازمان ملل، تاثیر منفی بر اقتصادهای سراسر جهان دارد.

در سفر اخیر خود به روسیه، رئیس جمهور برزیل، “لولا” به دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره ضربه زد و از اقتصادهای نوظهور خواست آن را کنار بگذارند و به جای آن گزینه های جایگزین پیدا کنند.

آمریکا دامنه تحریم‌ها علیه روسیه را افزایش داده است. اخیراً، گروهی از شرکت‌های چینی که گفته می‌شود به روسیه برای دستیابی به فناوری کمک کرده‌اند، در فهرست نهادهای دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) قرار گرفتند که اعتراض دولت چین را برانگیخت.

شورای امنیت سازمان ملل که در حال حاضر ریاست آن را روسیه برعهده دارد، هیچ تحریمی علیه روسیه وضع نکرده است و برخی قطعنامه ها علیه این درگیری قبلاً به دلیل توانایی وتوی این کشور خنثی شده است.

روسیه همچنین تامین کودهای شیمیایی را برای برزیل تضمین کرد که تعداد قابل توجهی از این کودها را از این کشور وارد می کند. برزیل صادرات گوشت خود را به فدراسیون روسیه افزایش خواهد داد و به این کشور در تلاش برای جایگزینی محصولات تحت تأثیر تحریم ها کمک خواهد کرد.

برچسب ها در این داستان

برزیل، برزیل، کوبا، آمریکای لاتین، مائورو ویرا، نیکاراگوئه، OFAC، روسیه، فدراسیون روسیه، تحریم ها، سرگئی لاوروف، شورای امنیت سازمان ملل، ونزوئلا

نظر شما درباره اظهارات لاوروف در برزیل چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، حساب توییتر وزارت خارجه روسیه، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.