سرویس پست ایالات متحده قصد دارد 9250 دستگاه خودروی EV Ford بخرد

[ad_1] نوشته دیوید شپردسون واشنگتن (رویترز) – سرویس پست ایالات متحده (USPS) روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد از اواخر سال جاری 9250 خودروی برقی باطری فورد E-Transit بخرد و همچنین تعداد مساوی مدل بنزینی را از کرایسلر Stellantis خریداری خواهد کرد. USPS همچنین اعلام کرد که دستور استقرار بیش از 14000 ایستگاه

کد خبر : 327014
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۲۰
سرویس پست ایالات متحده قصد دارد 9250 دستگاه خودروی EV Ford بخرد

[ad_1]

نوشته دیوید شپردسون

واشنگتن (رویترز) – سرویس پست ایالات متحده (USPS) روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد از اواخر سال جاری 9250 خودروی برقی باطری فورد E-Transit بخرد و همچنین تعداد مساوی مدل بنزینی را از کرایسلر Stellantis خریداری خواهد کرد.

USPS همچنین اعلام کرد که دستور استقرار بیش از 14000 ایستگاه شارژ در تاسیسات خود را پس از اعلام در دسامبر اعلام کرد که خرید خودروهای تحویل الکتریکی برنامه ریزی شده خود را بیش از دو برابر خواهد کرد و حداقل 66000 خودروی الکتریکی را تا سال 2028 خریداری خواهد کرد.

کنگره در ماه اوت 3 میلیارد دلار به USPS به عنوان بخشی از یک لایحه 430 میلیارد دلاری آب و هوا برای خرید وسایل نقلیه الکتریکی و زیرساخت شارژ اختصاص داد.

USPS همچنین اعلام کرد که 9250 وانت Ram ProMaster مدل سال 2023 و 2024 را از شرکت Stellantis، مادر کرایسلر، خریداری خواهد کرد تا “نیاز فوری به خودرو را برطرف کند.”

USPS گفت مجموع قراردادهای فورد و استلانتیس 1.027 میلیارد دلار است.

گروه زیست‌محیطی Earthjustice خرید فورد را ستود اما گفت: «خدمات پستی باید بررسی‌های زیست‌محیطی خود را قبل از کاهش میلیون‌ها بودجه در همان تعداد کامیون‌های احتراقی که محله‌های ما را برای دهه‌ها آلوده می‌کنند، به پایان می‌رساند.»

خودروسازان بلافاصله اظهار نظر نکردند.

در دسامبر 2021، رئیس جمهور جو بایدن فرمان اجرایی را امضا کرد که به موجب آن خودروهای سبک خریداری شده توسط دولت تا سال 2027 بدون آلاینده باشند.

تحویل خودروهای برقی فورد ساخته شده در میسوری قرار است در ماه دسامبر آغاز شود. آنها بخشی از 21000 وسیله نقلیه هستند که در طرح خرید خودرو USPS اعلام شده در دسامبر اعلام شده است.

USPS با سه تامین کننده به مبلغ 260 میلیون دلار برای خرید بیش از 14000 ایستگاه شارژ قراردادهایی منعقد کرد – Blink Charging، Siemens و Rexall USA.

در ماه دسامبر، USPS اعلام کرد که انتظار دارد تا سال 2028 9.6 میلیارد دلار برای خرید خودرو هزینه کند.

USPS گفت که انتظار می رود خریدهای خودروهای نسل بعدی که در سال 2026 و پس از آن تحویل داده شوند، تماماً الکتریکی باشند. وسایل نقلیه مدرن جایگزین بسیاری از کامیون های 30 ساله USPS خواهند شد که فاقد کیسه هوا و سایر تجهیزات ایمنی و همچنین تهویه مطبوع هستند.

(گزارش توسط دیوید شپردسون ویرایش توسط کریس ریس و بیل برکروت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.