سرنوشت تلخ بازیگر نقش عبد در فیلم سام و نرگس!

سرنوشت تلخ بازیگر نقش عبد: سام و نرگس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ایرج قادری و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته سال  ساخته شد و اولین تجربه بازیگری محمدرضا گلزار بود. این فیلم از معدود کارهای آقای ایرج قادری بعد از پیروزی انقلاب بود که به نوعی هم حال و هوای فیلم فارسی داشت. البته ما در

کد خبر : 489168
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۳۳
سرنوشت تلخ بازیگر نقش عبد در فیلم سام و نرگس!


سرنوشت تلخ بازیگر نقش عبد: سام و نرگس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ایرج قادری و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته سال  ساخته شد و اولین تجربه بازیگری محمدرضا گلزار بود. این فیلم از معدود کارهای آقای ایرج قادری بعد از پیروزی انقلاب بود که به نوعی هم حال و هوای فیلم فارسی داشت. البته ما در این نوشتار قرار نیست به موضوع این فیلم بپردازیم بلکه قرار است از  سرنوشت تلخ بازیگر نقش عبد برای تان بگوییم. بازیگری که در جوانی و سنین پایین جان خود را از دست داد. با ما در صفحه اخبار هنرمندان همراه باشید.

خلاصه داستان سام و نرگس

سام (محمدرضا گلزار) و عَبِد با هم دوستان صمیمی هستند. با گذشت زمان سام به نرگس، خواهر عبد علاقه‌مند می‌شود. عبد که قهرمان ورزشی می‌شود از سام چاقویی را به عنوان هدیه دریافت می‌کند و وقتی با چاقو ژست می‌گیرد ابی عکاس از او عکس می‌گیرد. بعد از مدتی مشخص می‌شود که ابی عکاس هم به نرگس علاقه‌مند شده، به همین دلیل برای انتقام از سام ماجرای علاقه‌مندی او را به نرگس، برای عبد تعریف می‌کند.

عبد عصبانی به دیدار سام می‌رود؛ و آن جا به جای سام، خود را با چاقو مجروح می‌کند که منجر به فوت او می‌شود. سام در این میان قاتل شناخته می‌شود و حکم اعدام او صادر می‌شود. اما روز عروسی ابی و نرگس، با دیدن عکس عبد، واقعیت مشخص شده و پدر نرگس روز اعدام سام، او را می‌بخشد.

سرنوشت تلخ بازیگر نقش عبد

سرنوشت تلخ بازیگر  نقش عبد، محمود کاکاوند

محمود کاکاوند بازیگر نقش عبد در فیلم سینمایی سام و نرگس متولد سال  بود. او علاوه بر بازیگری در عرصه ورزش نیز فعالیت داشت و  اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم »سام و نرگس» به کارگردانی ایرج قادری به دست آورد. او در این فیلم هم بازی محمد رضا گلزار بود و در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. کاکاوند در این فیلم نقش برادر نرگس و دوست سام را ایفا می کرد.

این بازیگر در  سالگی و در اثر تصادف جان باخت اما زمان فوت او شایعاتی در مورد خودکشی اش به گوش می رسید. با این حال اطلاعات خیلی موثقی در مورد مرگ این بازیگر جوان در دسترس نیست. عده ای هم می گویند که در اثر سقوط از یک ساختمان جان باخته است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.