سرمایه گذاری Palantir در طلا قبل از “قو سیاه”

[ad_1] همانطور که دیروز در تحلیل چشم انداز هفتگی خود اظهار نظر کردیم ، امروز صبح ، ما داده های مهم سه ماهه آلمانی را می دانیم تولید ناخالص ملی که با اجماع تحلیلگران پس از رشد اقتصادی آلمان در سه ماهه دوم بهتر از حد انتظار بوده است 1.6، ، رشد تولید ناخالص داخلی

کد خبر : 95390
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
سرمایه گذاری Palantir در طلا قبل از “قو سیاه”

[ad_1]

همانطور که دیروز در تحلیل چشم انداز هفتگی خود اظهار نظر کردیم ، امروز صبح ، ما داده های مهم سه ماهه آلمانی را می دانیم تولید ناخالص ملی که با اجماع تحلیلگران پس از رشد اقتصادی آلمان در سه ماهه دوم بهتر از حد انتظار بوده است 1.6، ، رشد تولید ناخالص داخلی سالانه دو دهم بیشتر از آنچه انتظار می رفت با توافق بازار به 9.8 درصد برسد.

در اصل این امر این ایده را تقویت می کند که ما هنوز در مسیر رشد و بهبود اقتصادی هستیم ، اما همانطور که دیروز بحث کردیم ، داده های اولیه PMI کاملاً منفی بود ، بنابراین این می تواند نشانه این باشد که تأثیر نوع دلتا می تواند بیشتر از حد انتظار باشد و بهبود اقتصادی را با نفت مشکل ساز کند.به

واقعیت این است که اگر موارد زیر را در نظر بگیریم ، عدم قطعیت در مورد آینده هر روز افزایش می یابد تغییرات ژئوپلیتیکی که شامل خروج از افغانستان می شود و درگیری های احتمالی آینده ، مبارزه برای هژمونی جهانی بین ایالات متحده و چین یا تأثیرات احتمالی که ممکن است انواع آینده داشته باشد و تکامل آن همه گیر که بیش از یک سال و نیم پیش آغاز شد.

اگر به همه این موارد عدم اطمینان و بی ثباتی را که می تواند در بازارهای مالی ایجاد شود ، با توجه به اقدامات اقتصادی که نهادهایی مانند فدرال رزرو یا بانک مرکزی اروپا می توانند برای مبارزه با تورم انجام دهند ، مانند افزایش نرخ بهره و کاهش تدریجی ترازنامه های مربوطه پس از خرید دارایی های زیاد در سال های اخیر ، جای تعجب نیست که افراد بیشتری به ظرفیت این واحدها و ارزهای FIAT شک می کنند ، به دنبال جایگزینی در ارزهای رمزنگاری شده یا بازگشت به طلا مانند مورد Palantir.

Palantir یک شرکت آمریکایی است که در سال 2003 تأسیس شد و در زمینه داده های بزرگ تخصص دارد که عمدتا بر ایجاد و اجرای سیستم عامل های نرم افزاری برای خدمات اطلاعاتی و دفاعی برای سازمان های دولتی تمرکز دارد. IPO آن در 30 سپتامبر 2020 با ارزش بازار 22 میلیارد دلار برآورد شد.

این شرکت در 12 آگوست نتایج سه ماهه خود را برای سه ماهه دوم سال ارائه کرد و همانطور که در تمام نتایج ارائه شده پس از IPO آن ، این انتظارات پس از دستیابی به سود هر سهم و درآمد 0.04 دلار برای هر سهم و 375.64 میلیون دلار.

اما آنچه در رابطه با این شرکت بیشتر به ما توجه می کند این است که اخیراً ، این شرکت از خرید 50.7 میلیون دلار شمش طلا به عنوان بخشی از استراتژی تنوع ریسک خود قبل از رویداد احتمالی “قو سیاه” در بازارهای سهام خبر داده است ، بنابراین تردیدهای خود را در مورد آینده نشان می دهد.

علاوه بر این خرید ، باید در نظر بگیریم که Palantir همچنین اعلام کرده است که پرداخت های بیت کوین و طلا را می پذیرد ، اگرچه در حال حاضر هیچ کس آنها را با این مبلغ پرداخت نکرده است.

از نظر فنی ، پس از افزایش چشمگیر بازار سهام در طول سال 2020 و در ابتدای سال ، Palantir در حال حاضر از بالاترین سطح خود در ژانویه گذشته حدود 45 دلار به ازای هر سهم فاصله دارد ، جایی که اصلاح شدیدی آغاز شد و باعث شد تا پایین ترین سطح سالانه خود را ثبت کند. حدود 17.70 دلار برای هر سهم

در حال حاضر ، پالانتیر در سطح روانشناختی 25 دلار به ازای هر سهم معامله می شود و شکستن این سطح می تواند بالهای جدیدی را به حرکت جدید صعودی برساند که قبل از رسیدن به بالاترین سطح ، باید با چندین سطح مقاومت روبرو شود. برعکس ، به نظر می رسد که این شرکت در میانگین 200 جلسه خود پس از افزایش مکرر این مورد از اواسط ژوئیه گذشته ، از سطح قابل توجهی از حمایت برخوردار شده است.

منبع: نمودار روزانه Palantir از پلت فرم Admiral Markets MetaTrader 5 از 10 دسامبر 2020 تا 24 آگوست 2021. تهیه شده در 24 آگوست 2021 ساعت 11:40 صبح CEST. لطفاً توجه داشته باشید که بازده های قبلی بازدهی آینده را تضمین نمی کند.

تحولات Palantir در بورس اوراق بهادار:

  • 2021: 11.83 ((نیمه اول)
  • 2020: 147.89

با حساب Admirals Trade.MT5 ، می توانید قراردادهای تفاوت (CFD) را در Palantir ، طلا و بیش از 3000 سهام معامله کنید! CFD به معامله گران اجازه می دهد تا از بازارهای صعودی و نزولی و همچنین استفاده از اهرم نفع ببرند. برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

تجارت با متاتریدر 5

اطلاعات در مورد مواد تجزیه و تحلیل:

داده های داده شده اطلاعات اضافی در مورد تمام تجزیه و تحلیل ها ، برآورد ها ، پیش آگهی ها ، پیش بینی ها ، بررسی بازارها ، چشم اندازهای هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (که از این پس “تجزیه و تحلیل”) در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admiral Markets منتشر می شود ، ارائه می دهد که تحت علامت تجاری Admiral Markets فعالیت می کنند (از این پس “بازارهای دریاسالار”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای اهداف اطلاع رسانی منتشر می شود و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی که برای ارتقاء استقلال تحقیقات سرمایه گذاری طراحی شده است ، تهیه نشده است و مشمول هیچ گونه ممنوعیتی در قبال انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نمی شود.
  2. هرگونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی گرفته می شود ، در حالی که Admiral Markets هیچگونه ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی را نخواهد داشت ، خواه بر اساس محتوا یا نه.
  3. با هدف حفاظت از منافع مشتریان و عینی بودن تجزیه و تحلیل ، Admiral Markets روشهای داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تعارض منافع ایجاد کرده است.
  4. تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل ، روبرتو روخاس (تحلیلگر) ، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآورد شخصی آنها تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش معقول برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه همه اطلاعات تا حد امکان ، به شیوه ای قابل فهم ، به موقع ، دقیق و کامل انجام می شود ، Admiral Markets صحت یا کامل بودن هیچ یک را تضمین نمی کند. اطلاعات موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل شده از ابزارهای مالی نشان داده شده در محتوا نباید به عنوان یک قول ، ضمانت یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admiral Markets برای هرگونه عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است هم افزایش و هم کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات مورد استفاده (شامل قراردادهای مابه التفاوت) ماهیتی سوداگرانه دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع تجارت ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که خطرات احتمالی را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.