سرمایه گذاری کانادا در بهبود بهره وری انرژی در کارخانه کاغذ سازی کبک

12 آگوست 2021 Crabtree ، منابع طبیعی کبک کانادا بهبود بهره وری انرژی برای رسیدن به صفر صفر تا سال 2050 بسیار مهم است. چنین پیشرفت هایی به مشاغل کمک می کند تا رقابت خود را افزایش داده و به محیطی تمیز کمک کنند. دولت کانادا در حال ایجاد سرمایه گذاری در زمینه تولید انرژی

کد خبر : 92762
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
سرمایه گذاری کانادا در بهبود بهره وری انرژی در کارخانه کاغذ سازی کبک


12 آگوست 2021 Crabtree ، منابع طبیعی کبک کانادا

بهبود بهره وری انرژی برای رسیدن به صفر صفر تا سال 2050 بسیار مهم است. چنین پیشرفت هایی به مشاغل کمک می کند تا رقابت خود را افزایش داده و به محیطی تمیز کمک کنند. دولت کانادا در حال ایجاد سرمایه گذاری در زمینه تولید انرژی کم انتشار برای تأمین سیاره سالم تری برای نسل های آینده است.

اوایل امروز ، مارک جی سر ، دبیر پارلمان ، به نمایندگی از جانب سیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، از سرمایه گذاری 40،000 دلاری برای محصولات کروگر ، تولید کننده پیشرو محصولات بافتی کانادا ، برای بهبود بهره وری انرژی و کاهش هزینه های انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) در کارخانه Crabtree در کبک.

این بودجه به محصولات کروگر امکان می دهد تا اقدامات لازم را برای تأیید کارخانه Crabtree خود به استاندارد مدیریت انرژی ISO 50001 انجام دهند. از طریق این گواهینامه ، کارخانه متعهد می شود که از طریق مدیریت کارآمد همه اشکال انرژی ، تأثیرات خود را بر محیط زیست ، حفظ منابع انرژی و بهبود عملکرد خود کاهش دهد.

در حقیقت ، متوسط ​​تأسیسات دارای گواهینامه IS0 50001 تنها در دو سال اول عملکرد انرژی تجمعی را تقریباً 3 درصد تجربه خواهند کرد.

بودجه فدرال برای این پروژه توسط برنامه مدیریت انرژی صنعتی ارائه می شود ، که کمک مالی برای کمک به تأمین مالی پروژه های مدیریت انرژی تاسیسات صنعتی کانادا ارائه می دهد.

این بودجه مکمل سرمایه گذاری های خود محصولات کروگر برای انجام این پروژه بهره وری انرژی و اخذ گواهینامه ISO 50001 ، برای مجموع سرمایه گذاری 660،000 دلار است.

محصولات کروگر 2700 نفر را در 9 کارخانه تولیدی واقع در سراسر آمریکای شمالی مشغول به کار می کند و برخی از محبوب ترین مارک های بافت کانادا را تولید می کند. تسهیلات Crabtree که در سال 1997 خریداری شد ، از سال 1905 شروع به کار کرده است و عملیات مختلفی را شامل می شود ، از جمله چسباندن ، خمیر کردن ، تولید محصولات بافتی و تبدیل آنها به محصولات بسته بندی شده نهایی.

دولت از پروژه های زیرساخت سبز پشتیبانی می کند که مشاغل خوبی ایجاد می کند و از آینده کم انتشار آلودگی کانادا حمایت می کند. بهبود بهره وری انرژی در بخش صنعتی کانادا بخش مهمی از تلاش های کانادا برای دستیابی به آلایندگی خالص تا سال 2050 است.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.