سرمایه گذاری های CanNor از شرکت های توسعه اقتصادی بومی در یوکان حمایت می کند

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، سرمایه گذاری 3.6 میلیون دلاری را برای حمایت از دو طرح منطقه ای به رهبری شرکت های توسعه اقتصادی بومی در سراسر یوکان اعلام کرد. . در حالی که هر پروژه منحصر به فرد

کد خبر : 176060
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
سرمایه گذاری های CanNor از شرکت های توسعه اقتصادی بومی در یوکان حمایت می کند


امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، سرمایه گذاری 3.6 میلیون دلاری را برای حمایت از دو طرح منطقه ای به رهبری شرکت های توسعه اقتصادی بومی در سراسر یوکان اعلام کرد. .

در حالی که هر پروژه منحصر به فرد است، آنها هر دو در جهت کمک به جوامع و شمالی ها برای ایجاد فرصت های آینده برای رشد اقتصادی از طریق تقویت بهبودی فراگیر، افزایش رقابت و ایجاد شغل در سراسر قلمرو کار می کنند.

ایجاد مقاومت اقتصادی 2.1 میلیون دلار

CanNor بیش از 2.1 میلیون دلار در این پروژه سه ساله توسط Kluane Community Development Limited Partnership (KCDLP)، یک شرکت توسعه اقتصادی با اختیار مستقل برای مدیریت برخی از منافع تجاری ملت اول Kluane سرمایه گذاری می کند. این پروژه KCDLP را قادر می سازد تا ماشین آلات سنگین و یک پناهگاه را برای گسترش عملیات خود برای مشارکت بهتر در فعالیت های ساختمانی، فعالیت های معدنی و تولید انرژی پاک در بورواش لندینگ خریداری کند.

تامین اعتبار این پروژه منجر به ایجاد چهار شغل تمام وقت و توسعه 8 شغل تمام وقت می شود. فرصت های قرارداد در منطقه Kluane و همچنین فرصت های آموزشی و توسعه مهارت برای اعضای Kluane First Nation را فراهم می کند. هزینه کل این پروژه بیش از 2.73 میلیون دلار است.

گسترش تسهیلات فروشگاه 1.5 میلیون دلار

CanNor 1.5 میلیون دلار در این پروژه سه ساله توسط Tr’ondek Heavy Equipment Ltd.، یکی از شرکت‌های اصلی گروه شرکت‌های Isaac، که شرکت توسعه انتفاعی برای Tr’ondëk Hwëch’in است، سرمایه‌گذاری کرده است. این پروژه یک ساختمان موجود در عملیات تعمیر خودرو، کامیون و کامیون حمل و نقل Tr’ondek Heavy Equipment Ltd. در شهر داوسون را گسترش می دهد.

تأمین مالی این پروژه منجر به رشد کسب و کار و حمایت از اشتغال با حفظ شش شغل تمام وقت و گسترش چهار شغل تمام وقت خواهد شد. هزینه کل این پروژه 2 میلیون دلار است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.