سرمایه گذاری در راه حل های مبتنی بر علم برای بهبود سلامت و رفاه در مناطق شهری

[ad_1] 5 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – موسسه تحقیقات بهداشت کانادا بیش از 80 درصد مردم کانادا در شهرها زندگی می کنند. ما می دانیم که سلامت ما به عوامل محیطی مانند کیفیت هوا ، گزینه های حمل و نقل و دسترسی به غذای سالم ، فضای سبز ، مسکن امن و مقرون

کد خبر : 92717
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
سرمایه گذاری در راه حل های مبتنی بر علم برای بهبود سلامت و رفاه در مناطق شهری

[ad_1]

5 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – موسسه تحقیقات بهداشت کانادا

بیش از 80 درصد مردم کانادا در شهرها زندگی می کنند. ما می دانیم که سلامت ما به عوامل محیطی مانند کیفیت هوا ، گزینه های حمل و نقل و دسترسی به غذای سالم ، فضای سبز ، مسکن امن و مقرون به صرفه و خدمات اجتماعی بستگی دارد. با این حال ، هنوز شکاف هایی در دانش ما وجود دارد که کدام راه حل ها برای چه کسانی بهتر است ، و چرا. با مطالعه این راه حل ها و استفاده از آنها در شرایط واقعی ، می توانیم درک خود را در مورد چگونگی بهبود سلامت جمعیت ، رفاه و برابری سلامت ایجاد کنیم.

امروز ، پاتی حاجدو وزیر بهداشت ، و فرانسوا فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، سرمایه گذاری 4.95 میلیون دلاری را در مدت شش سال در یک پلتفرم آموزشی جدید تحقیقاتی اعلام کردند تا بتوانیم این شکاف ها را برطرف کنیم. درک ما این پلتفرم توسعه نسل جدیدی از محققان بهداشت ، علوم اجتماعی و انسانی ، مهندسی و علوم طبیعی را راهنمایی می کند تا راه هایی را برای سالم تر ، زیستن پذیرتر و مقاوم تر شدن شهرهای کانادا پیدا کند.

پیاده سازی مداخلات شهرهای هوشمند برای ایجاد شهرهای سالم (SMART) که توسط دکتر دیوید ما در دانشگاه گلف ، دکتر لورت دوبه در دانشگاه مک گیل و دکتر میونگ سوه در دانشگاه مانیتوبا رهبری می شود. این محققان و تیم همکارانشان یک برنامه درسی برای تجهیز کارآموزان در 10 موسسه در سراسر کشور به دانش و مهارت برای مقابله با بسیاری از چالش های پیش روی در محیط های شهری ایجاد خواهند کرد. کارآموزان در علم پیاده سازی مشارکت خواهند کرد. یعنی بررسی نحوه عملکرد یک تمرین خاص با آزمایش آن در دنیای واقعی و درک نحوه استفاده بهتر از آن در مناطق مختلف ، تحت شرایط مختلف و با جمعیت های مختلف.

پلت فرم آموزشی SMART بر اساس سه پیشنهاد شهرهای هوشمند از شهرهای Guelph ، Montreal و Opaskwayak Cree Nation طراحی شده است. این امر نقش مهمی در گردهم آوردن اجزای مختلف ابتکار تحقیق شهرهای سالم CIHR (HCRI) و ایجاد یک جامعه عملی در مورد پیاده سازی ، توسعه و ارزیابی راه حل های شهری که به نتایج مثبت و رفاه مطلوب می رسند به طرق م impactثر و پایدار ایفا می کند. ، و عادلانه

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.