سرمایه گذاری در آموزش و زیرساخت برای بخش علوم زیستی PEI

[ad_1] سرمایه گذاری دولت کانادا در دو طرح کلیدی علوم زیستی برای تقویت نوآوری و تقویت موقعیت جزیره پرنس ادوارد به عنوان یک رهبر علوم زیستی10 مارس 2022 · شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA) جامعه علوم زیستی PEI به منبع مهمی برای رشد اقتصادی و فرصت برای استان تبدیل

کد خبر : 177051
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
سرمایه گذاری در آموزش و زیرساخت برای بخش علوم زیستی PEI

[ad_1]

سرمایه گذاری دولت کانادا در دو طرح کلیدی علوم زیستی برای تقویت نوآوری و تقویت موقعیت جزیره پرنس ادوارد به عنوان یک رهبر علوم زیستی

10 مارس 2022 · شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA)

جامعه علوم زیستی PEI به منبع مهمی برای رشد اقتصادی و فرصت برای استان تبدیل شده است. این بخش که توسط یک اکوسیستم نوآوری مشترک متشکل از موسسات تحقیقاتی، دولتی و تجاری خصوصی تشکیل شده است، از سال 2016 تأثیر اقتصادی خود را در استان بیش از دو برابر کرده است. دولت کانادا می داند که دسترسی به آموزش های پیشرفته و زیرساخت ها برای حفظ وضعیت منطقه حیاتی است. موقعیت پیشرو در صنعت و جذب شرکت ها در بازار رقابتی جهانی.

قطعات کلیدی اکوسیستم نوآوری علوم زیستی PEI

امروز، محترم Ginette Petitpas Taylor، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول ACOA، سرمایه گذاری کل فدرال 3,835,000 دلار برای دو پروژه در اکوسیستم نوآوری علوم زیستی PEI را اعلام کرد.
ACOA کمک 2,335,000 دلاری به PEI BioAlliance برای تأسیس مرکز آموزشی تولید داروی بیودارویی در شارلوت تاون اتحاد کانادایی برای مهارت‌ها و آموزش در علوم زیستی (CASTL) ارائه می‌کند. خرید تجهیزات پردازش زیستی و تطبیق مرتبط با این مرکز، از توسعه مهارت‌ها برای این بخش حمایت می‌کند و برای طیف وسیعی از کارآموزان از دانشجویان جدید گرفته تا کارگران بسیار با تجربه در صنعت سودمند خواهد بود.

ACOA همچنین 1.5 میلیون دلار برای حمایت از طراحی و ساخت انکوباتور تولیدی علوم زیستی ارائه خواهد کرد. تأسیسات جدید به رفع شکاف زیرساختی تولید در مقیاس آزمایشی که در حال حاضر در جزیره پرنس ادوارد وجود دارد کمک می کند و فرصت های بیشتری را برای شرکت های علوم زیستی PEI ایجاد می کند تا قابلیت تجاری پیدا کنند.

اطلاعیه امروز نشان دهنده تعهد دولت کانادا به توسعه نیروی کار بسیار ماهر و تقویت ظرفیت ملی بخش تولید زیستی کانادا برای تضمین موفقیت و پایداری این صنعت است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.