سرمایه گذاران ۴۵۰ میلیون دلار به Consensys تزریق می کنند، انکوباتور اتریوم اکنون ۷ میلیارد دلار ارزش دارد – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1] شرکت نرم‌افزار اتریوم Consensys اعلام کرده است که انکوباتور ۴۵۰ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری سری D به رهبری Parafi Capital جمع‌آوری کرده است. آخرین تامین مالی، ارزش شرکت را به بیش از 7 میلیارد دلار می رساند، پس از افزایش 200 میلیون دلاری سری C که Consensys در نوامبر گذشته تضمین کرد. Consensys

کد خبر : 179362
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
سرمایه گذاران ۴۵۰ میلیون دلار به Consensys تزریق می کنند، انکوباتور اتریوم اکنون ۷ میلیارد دلار ارزش دارد – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1]

شرکت نرم‌افزار اتریوم Consensys اعلام کرده است که انکوباتور ۴۵۰ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری سری D به رهبری Parafi Capital جمع‌آوری کرده است. آخرین تامین مالی، ارزش شرکت را به بیش از 7 میلیارد دلار می رساند، پس از افزایش 200 میلیون دلاری سری C که Consensys در نوامبر گذشته تضمین کرد.

Consensys 450 میلیون دلار جمع آوری می کند و عواید حاصل از این دور به اتر تبدیل می شود

شرکت نرم‌افزار و انکوباتور اتریوم Consensys فاش کرده است که سری D 450 میلیون دلاری تحت رهبری شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Parafi Capital را بسته است. دور تامین مالی همچنین شاهد شرکت‌های Third Point، Marshall Wace، True Capital Management، Temasek، Softbank Vision Fund 2، Microsoft، Anthos Capital، Sound Ventures، UTA VC و C Ventures بود. جالب اینجاست که این شرکت می گوید که 450 میلیون دلار بلافاصله به اتریوم (ETH) تبدیل می شود.

در بیانیه این شرکت در روز سه‌شنبه فاش شد: «تمام درآمد حاصل از دور به اتریوم تبدیل می‌شود تا موقعیت «پول فوق‌العاده» Consensys را به عنوان تعادل مجدد نسبت ETH به فیات آن در راستای استراتژی خزانه‌داری Consensys ایجاد کند. Consensys اضافه می کند که این شرکت اتر را برای مدتی طولانی در کنار استیبل کوین ها و سایر توکن ها در ترازنامه خود نگه داشته است. Consensys جزئیات می دهد که دارایی ها از طریق سهام بندی و “به طور فعال با استفاده از زیرساخت های مالی خود” به کار می روند.

Metamask 30 میلیون کاربر فعال ماهانه را جذب می کند، Infura به بیش از 430000 توسعه دهنده دستور می دهد

اعلامیه Consensys در مورد دور سرمایه گذاری 450 میلیون دلاری همزمان با انتشار کیف پول Metamask این شرکت به 30 میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) رسید. این افشاگری نشان می دهد که “ایالات متحده، فیلیپین، برزیل، آلمان و نیجریه برخی از فعال ترین بازارهای متامسک را نمایندگی می کنند.” Consensys همچنین یک نقطه عطف مرتبط با محصول زیرساخت بلاک چین Infura را اعلام کرد. بر اساس اجماع:

[Infura] بیش از 430000 توسعه‌دهنده و بیش از 1 تریلیون دلار حجم تراکنش‌های ETH زنجیره‌ای سالانه دارد که 10 برابر نزدیک‌ترین رقیبش است.

جوزف لوبین، بنیانگذار و مدیر عامل Consensys گفت که در حالی که این دور تامین مالی فیات را به اتر تبدیل می‌کند، “دور بعدی “سری ETH” ما خواهد بود که در آن به سرمایه‌گذاران کمک می‌کنیم تا کاملاً بومی ارزهای دیجیتال شده و ETH مشارکت کنند. در کنار Consensys، شبکه اتریوم و توکن بومی آن ETH شاهد رشد خارق‌العاده‌ای بود. ETH تا به امروز 38.8 درصد افزایش یافته است و زنجیره 54.79 درصد از کل ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) یا 109.03 میلیارد دلار را در زمان نگارش دستور می دهد.

«من Consensys را به عنوان یک ماشین با قابلیت‌های گسترده و عمیق برای اکوسیستم پروتکل‌های غیرمتمرکز فکر می‌کنم، که می‌تواند به سرعت از ساختارهای جدید اساسی که ظاهر می‌شوند، مانند ابزار توسعه‌دهنده، کیف پول‌ها، ممیزی‌های امنیتی، defi، NFTs، مقیاس‌گذاری لایه ۲، سرمایه‌گذاری کند. لوبین اضافه کرد: DAO و موارد دیگر. این دیدگاه با سرمایه گذاران بومی و در حال رشد کریپتو ما در سری D طنین انداز شده است که ما را قادر می سازد تا استراتژی های رشد هیجان انگیزی را اجرا کنیم.

برچسب ها در این داستان

450 میلیون دلار، 7 میلیارد دلار، Anthos Capital، C Ventures، ConsensYs، DeFi، Infura، Joseph Lubin، لایه 2، marshall wace، metamask، Metamask MAUs، Microsoft، NFTs، Parafi Capital، درآمد تبدیل شده به ETH، ممیزی امنیتی، سری D، Softbank Vision Fund 2، Sound Ventures، Temasek، Third Point، True Capital Management، UTA VC، ارزش گذاری، کیف پول

نظر شما در مورد جمع آوری 450 میلیون دلاری Consensys در دور سرمایه گذاری سری D چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.