سرمایه گذاران و معامله گران سهام می توانند از داده های معاملات پایان هفته پس از ساعت استفاده کنند

SPY: SPDR S&P 500 ETF Trust پس از ساعت کاری 4.1 میلیون سهم را با قیمت 396.46 دلار معامله کرد که نسبت به بسته شدن روز قبل 0.2 درصد افزایش داشت. BAC: شرکت Bank of America پس از ساعت کاری 1.7 میلیون سهم را با قیمت 27.21 دلار معامله کرد که نسبت به بسته شدن

کد خبر : 338611
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
سرمایه گذاران و معامله گران سهام می توانند از داده های معاملات پایان هفته پس از ساعت استفاده کنند


  • SPY: SPDR S&P 500 ETF Trust پس از ساعت کاری 4.1 میلیون سهم را با قیمت 396.46 دلار معامله کرد که نسبت به بسته شدن روز قبل 0.2 درصد افزایش داشت.

  • BAC: شرکت Bank of America پس از ساعت کاری 1.7 میلیون سهم را با قیمت 27.21 دلار معامله کرد که نسبت به بسته شدن روز گذشته 0.3 درصد افزایش داشت.

  • AAPL: شرکت اپل 1.5 میلیون سهم را پس از ساعت ها معامله کرد، با قیمت 160.20 دلار، بدون تغییر نسبت به بسته شدن روز گذشته.

  • T: شرکت AT&T پس از ساعت کاری 1.4 میلیون سهم را با قیمت 18.64 دلار معامله کرد که 0.2 درصد نسبت به بسته شدن روز گذشته افزایش داشت.

  • INTC: شرکت اینتل 1.2 میلیون سهم را پس از ساعاتی با قیمت 29.40 دلار معامله کرد که 0.1 درصد نسبت به بسته شدن روز قبل افزایش داشت.

  • TSLA: شرکت تسلا 1.1 میلیون سهم را پس از ساعت کاری با قیمت 190.23 دلار معامله کرد که 0.1 درصد نسبت به بسته شدن روز قبل کاهش داشت.

  • QQQ: Invesco QQQ Trust پس از ساعت کاری 927000 سهم را با قیمت 311.57 دلار معامله کرد که 0.2 درصد نسبت به بسته شدن روز قبل افزایش داشت.

  • MSFT: شرکت مایکروسافت پس از ساعت کاری 856000 سهم را با قیمت 280.80 دلار معامله کرد که 0.1 درصد نسبت به بسته شدن روز قبل افزایش داشت.

  • AMZN: شرکت Amazon.com پس از ساعت کاری 852000 سهم را با قیمت 98.40 دلار معامله کرد که 0.3 درصد نسبت به بسته شدن روز قبل افزایش داشت.

  • VZ: Verizon Communications Inc. پس از ساعت کاری 771,000 سهم را با قیمت 37.68 دلار معامله کرد که 0.1 درصد نسبت به بسته شدن روز قبل افزایش داشت.

  • گزارش معاملات سهام بعد از ساعت

    نظارت بر فعالیت های معاملاتی پس از ساعت کاری می تواند بینش های ارزشمندی در مورد احساسات بازار ارائه دهد، حرکات بالقوه قیمت و رویدادهای کاتالیزوری که ممکن است بر یک سهم خاص یا بازار گسترده تر تأثیر بگذارد. معامله گران و سرمایه گذاران با استفاده از این داده ها در ارتباط با سایر ابزارهای تحلیل بنیادی و تکنیکال می توانند تصمیمات آگاهانه تری بگیرند و عملکرد کلی معاملات خود را بهبود بخشند. سرمایه گذاران سهام می توانند 6 دستورالعمل زیر را در نظر داشته باشند.

  • روندهای بازار را درک کنید: نظارت بر فعالیت های معاملاتی پس از ساعت کاری می تواند بینش هایی را در مورد نحوه واکنش بازار به اخبار و رویدادهایی که پس از پایان ساعات معاملاتی عادی رخ داده اند ارائه دهد. با تجزیه و تحلیل داده های پس از ساعت کاری، معامله گران و سرمایه گذاران می توانند ایده ای از احساسات بازار و اینکه چگونه می تواند بر فعالیت معاملاتی هفته آینده تأثیر بگذارد، بدست آورند.

  • نظارت بر حرکات قیمت: معاملات پس از ساعت کاری اغلب می تواند منجر به تغییرات قیمت قابل توجهی شود که ممکن است به جلسه معاملاتی عادی منتقل شود. زیر نظر گرفتن فعال ترین سهام پس از ساعت کاری می تواند به معامله گران و سرمایه گذاران ایده بهتری از تغییرات احتمالی قیمت برای روز بعد و ورود یا خروج از موقعیت ها بدهد.

  • اطلاعیه‌های سود را در نظر بگیرید: بسیاری از شرکت‌ها گزارش‌های سود خود را پس از پایان جلسه معاملاتی عادی منتشر می‌کنند، که می‌تواند منجر به فعالیت‌های معاملاتی قابل توجه بعد از ساعت کاری شود. معامله گران و سرمایه گذاران می توانند با نظارت بر فعالیت پس از ساعت کاری این سهام، احساسات بازار را بسنجند و تصمیمات آگاهانه ای در مورد حفظ یا فروش موقعیت خود قبل از جلسه معاملاتی عادی روز بعد بگیرند.

  • به دنبال رویدادهای کاتالیزور بالقوه باشید: معاملات پس از ساعت کاری می‌تواند توسط رویدادهای خبری، مانند ادغام و اکتساب، عرضه محصول یا تغییرات نظارتی هدایت شود. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران با نگه‌داشتن فعال‌ترین سهام پس از ساعت کاری، می‌توانند رویدادهای کاتالیزور بالقوه‌ای را که ممکن است بر یک سهام خاص یا بازار گسترده‌تر تأثیر بگذارد، شناسایی کنند.

  • حجم معاملات را زیر نظر داشته باشید: حجم معاملات پس از ساعت کاری اغلب می‌تواند نشانه‌ای از احساسات بازار و چگونگی موقعیت سرمایه‌گذاران برای روز معاملاتی آینده باشد. با نظارت بر حجم پس از ساعت کاری، معامله گران و سرمایه گذاران می توانند جهت بالقوه بازار و سهام را بهتر درک کنند.

  • از تحلیل تکنیکال استفاده کنید: معامله گران و سرمایه گذاران همچنین می توانند از تحلیل تکنیکال برای تجزیه و تحلیل فعالیت معاملات بعد از ساعت کاری استفاده کنند. با نظارت بر حرکات و حجم قیمت، معامله گران می توانند از شاخص هایی مانند میانگین متحرک، سطوح حمایت و مقاومت و خطوط روند برای شناسایی نقاط ورود و خروج بالقوه استفاده کنند.



  • لینک منبع : هوشمند نیوز

    آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    ای کافی شاپ
    مدیریت حرفه ای کافی شاپ
    خبره
    حقوقدان خبره
    و حرفه ای
    سرآشپز حرفه ای
    آموزش مجازی تعمیرات موبایل
    آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
    آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.