سرمایه داری آنطور که می تواند به اقتصاد ما خدمت نکرده است

© رویترز. نانسی پلوسی ، سخنگوی مجلس نمایندگان ایالات متحده در مورد “وضعیت دموکراسی آمریکایی” در طی رویدادی در چتهم هاوس در لندن ، بریتانیا 17 سپتامبر 2021 صحبت می کند. رویترز/تام نیکلسون لندن (رویترز) – نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گفت که سرمایه داری آنطور که می تواند به اقتصاد

کد خبر : 106187
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
سرمایه داری آنطور که می تواند به اقتصاد ما خدمت نکرده است



© رویترز. نانسی پلوسی ، سخنگوی مجلس نمایندگان ایالات متحده در مورد “وضعیت دموکراسی آمریکایی” در طی رویدادی در چتهم هاوس در لندن ، بریتانیا 17 سپتامبر 2021 صحبت می کند. رویترز/تام نیکلسون

لندن (رویترز) – نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گفت که سرمایه داری آنطور که می تواند به اقتصاد آمریکا خدمت نکرده است و گفت که سیستم باید بهبود یابد.

او در یک رویداد چتم هاوس گفت: “در آمریکا سرمایه داری سیستم ماست ، سیستم اقتصادی ما است ، اما آنطور که باید به اقتصاد ما خدمت نکرده است.” “بنابراین کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این است که از آن دور نشویم ، بلکه بهبود آن است.”

“شما نمی توانید سیستمی داشته باشید که موفقیت برخی از آنها از استثمار کارگران و از بهره برداری از محیط زیست و بقیه ناشی شود ، و ما باید آن را اصلاح کنیم.”

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت لزوماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.