سرعت AUD/USD به عنوان اطلاعات مشاغل نزدیک می شود

دلار استرالیا ، AUD/USD ، زغال سنگ ، تجارت چین ، گزارش مشاغل – نقاط بحث دلار استرالیا در برابر دلار بیشتر حرکت می کند ، اما ارزش سهام APAC ممکن است کاهش یابد پکن نسبت به بحران انرژی واکنش نشان می دهد ، قیمت زغال سنگ در سطح رکورد باقی می ماند انرژی AUD/USD

کد خبر : 116324
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲:۳۰
سرعت AUD/USD به عنوان اطلاعات مشاغل نزدیک می شود


دلار استرالیا ، AUD/USD ، زغال سنگ ، تجارت چین ، گزارش مشاغل – نقاط بحث

  • دلار استرالیا در برابر دلار بیشتر حرکت می کند ، اما ارزش سهام APAC ممکن است کاهش یابد
  • پکن نسبت به بحران انرژی واکنش نشان می دهد ، قیمت زغال سنگ در سطح رکورد باقی می ماند
  • انرژی AUD/USD در حال محو شدن است ، اما خرس ها ممکن است پیشرفت چندانی نداشته باشند

پیش بینی چهارشنبه آسیا و اقیانوسیه

بازارهای آسیا و اقیانوسیه پس از سومین روز ضرر وال استریت با یک روز مختلط دیگر روبرو هستند. شاخص معیار S&P 500 در زنگ پایانی 0.24 درصد سقوط کرد. سرمایه گذاران در حال بررسی خطرات تورمی به عنوان تهدیدی فوری برای رشد اقتصادی هستند. صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش چشم انداز اقتصادی جهان پیش بینی خود از رشد جهانی 2021 را کاهش داد.

صندوق بین المللی پول همچنین چشم انداز تورم خود را افزایش داد و دلیل آن را اختلال در زنجیره تامین جهانی ناشی از همه گیری کووید -19 عنوان کرد. چین و ایالات متحده هر دو 0.1 درصد از چشم انداز قبلی کاهش یافته اند. این همه گیری باعث افزایش قیمت تقریباً در هر بخش از غذا تا تراشه های رایانه شده است. اپل یک شبه اعلام کرد که اهداف تولید آیفون خود را به دلیل بحران جهانی تراشه کاهش می دهد. این اعلامیه به احتمال زیاد در روزهای آینده بر سهام فناوری تاثیر می گذارد.

در همین حال ، چین همچنان با محدودیت انرژی روبرو است – همراه با اروپا و ایالات متحده تا حد کمی. جاری شدن سیل در مناطق تولیدکننده زغال سنگ چین مشکلات انرژی این کشور را در هفته گذشته تشدید کرد. چین با افزایش نرخ هایی که شرکت های برق می توانند دریافت کنند ، واکنش نشان داد. اگرچه این ممکن است به کاهش برخی فشارها کمک کند ، اما این استراتژی برخلاف هدف گسترده تر پکن برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است.

قیمت اورانیوم در یک شب گذشته بیشترین افزایش را داشته است. مواد رادیواکتیو منبع اصلی سوخت راکتورهای هسته ای است. اقدام مثبت قیمت احتمالاً نتیجه نامه ای است که به نمایندگی از ده کشور اتحادیه اروپا به کمیسیون اروپا ارسال شد و درخواست کرد که قدرت هسته ای به عنوان منبع انرژی سبز شناخته شود. اورانیوم امسال پس از آنکه برخی از فعالیتهای خرید سفته بازانه باعث جلب توجه سرمایه گذاران شد ، در حال افزایش بود.

برنامه اقتصادی امروز ، نرخ بیکاری کره جنوبی را از بین می برد و به دنبال آن سفارش ماشین آلات برای ماه آگوست از ژاپن صادر می شود. بانک ANZ نیوزلند داده های اولیه اطمینان کسب و کار را برای اکتبر در اواخر امروز گزارش می دهد و این روز با تراز تجاری چین در ماه سپتامبر به پایان می رسد. تحلیلگران انتظار دارند تجارت بین مرزی کند شود و برآورد اجماع آن 46.8 میلیارد دلار است. این میزان از 58.34 میلیارد دلار در ماه اوت کاهش می یابد.

AUD/USD پیش بینی فنی

به نظر می رسد که AUD/USD در حال باز شدن مقداری حرکت صعودی به جلسه باز APAC است. شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال چرخش پایین تر است ، در حالی که به نظر می رسد MACD تعدیل کننده است. بازگشت به میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) که اخیراً نقض شده است ممکن است روی کارت ها باشد. سطح صعودی برای گاوها ممکن است سطح روانشناختی 0.74 باشد.

AUD/USD نمودار 8 ساعته

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته توماس وست واتر ، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس توماس، از قسمت نظرات زیر یا FxWestwaterدر توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.