سرباز کانادایی جنگ جهانی اول شناسایی شد

[ad_1] 15 نوامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا تایید کرده‌اند که گور ناشناخته‌ای متعلق به سرجوخه مورگان جونز جنکینز، سرباز کانادایی جنگ جهانی اول است که به‌عنوان یک سرباز ناشناس در Vis-en-En-En-Centre به خاک سپرده شده است. گورستان بریتانیایی Artois، در Haucourt، فرانسه.

کد خبر : 129865
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
سرباز کانادایی جنگ جهانی اول شناسایی شد

[ad_1]

15 نوامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا تایید کرده‌اند که گور ناشناخته‌ای متعلق به سرجوخه مورگان جونز جنکینز، سرباز کانادایی جنگ جهانی اول است که به‌عنوان یک سرباز ناشناس در Vis-en-En-En-Centre به خاک سپرده شده است. گورستان بریتانیایی Artois، در Haucourt، فرانسه.

مورگان جونز جنکینز در سال 1886 در ولز از یک وزیر و همسرش به دنیا آمد که دو پسر دیگر را در جنگ جهانی اول از دست دادند. پس از مهاجرت به کانادا، در کالج کشاورزی مانیتوبا تحصیل کرد و سپس در نیروی اعزامی کانادا (CEF) در ساسکاتون نام نویسی کرد و به شرکت دانشگاه سوم مستقر در دانشگاه مک گیل پیوست. این شرکت در 4 سپتامبر 1915 عازم انگلستان شد. او در خارج از کشور به پیاده نظام سبک کانادایی شاهزاده پاتریشیا (PPCLI) منتقل شد، مجروح شد، ارتقا یافت و به مدت 18 ماه به سرویس اطلاعاتی سپاه کانادا منصوب شد. پس از پیوستن مجدد به PPCLI، در 28 آگوست 1918، در طی نبرد دوم آراس، پس از پیشروی دشوار در Jigsaw Wood، موقعیتی که توسط دشمن برای دفاع از خط Fresnes-Rouvroy در فرانسه استفاده می شد، در عملیات کشته شد. او 32 سال داشت.

نیروهای مسلح کانادا هویت سرجوخه جنکینز را به خانواده اطلاع داده اند و از آنها حمایت مداوم می کنند. مراسم تقدیم مجدد سنگ قبر در اولین فرصت در گورستان بریتانیایی Vis-en-Artois کمیسیون جنگ Commonwealth War Graves در فرانسه برگزار خواهد شد.

برنامه شناسایی تلفات نیروهای مسلح کانادا، در اداره تاریخ و میراث، نیروهای ناشناس کانادایی را در هنگام بازیابی بقایای آنها شناسایی می کند. این برنامه همچنین اعضای خدماتی را که قبلاً به عنوان سربازان ناشناس دفن شده بودند شناسایی می کند، زمانی که شواهد کافی برای تأیید هویت وجود داشته باشد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.