سربازان آمریکا و کره جنوبی بزرگترین رزمایش های ترکیبی در سال های اخیر را انجام می دهند

نوشته جاش اسمیت سئول (رویترز) – مقامات دو کشور روز جمعه گفتند که ایالات متحده و کره جنوبی بیش از ده روز رزمایش نظامی در مقیاس بزرگ را در ماه مارس انجام خواهند داد، از جمله فرود آبی خاکی. این دو ارتش در بیانیه‌ای که در یک نشست خبری در سئول منتشر شد، گفتند: این

کد خبر : 328175
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۰۶
سربازان آمریکا و کره جنوبی بزرگترین رزمایش های ترکیبی در سال های اخیر را انجام می دهند


نوشته جاش اسمیت

سئول (رویترز) – مقامات دو کشور روز جمعه گفتند که ایالات متحده و کره جنوبی بیش از ده روز رزمایش نظامی در مقیاس بزرگ را در ماه مارس انجام خواهند داد، از جمله فرود آبی خاکی.

این دو ارتش در بیانیه‌ای که در یک نشست خبری در سئول منتشر شد، گفتند: این تمرین‌ها که «سپر آزادی» نامیده می‌شود، از 13 تا 23 مارس برای تقویت موضع دفاعی ترکیبی متحدان برگزار می‌شود.

در بیانیه با استفاده از حروف اول شمال آمده است: «سپر آزادی برای تقویت قابلیت‌های دفاعی و واکنشی ائتلاف با تمرکز در سناریوی تمرین بر مواردی مانند تغییر محیط امنیتی، تهاجم کره شمالی و درس‌های آموخته‌شده از جنگ‌ها و درگیری‌های اخیر طراحی شده است». نام رسمی کره

رزمایش های گذشته با واکنش های تند کره شمالی از جمله پرتاب موشک و تهدیدات هسته ای مواجه شده است. پیونگ یانگ گفته است که چنین عملیات نظامی مشترک دلیلی بر دشمنی واشنگتن و متحدانش است.

هنگامی که از سرهنگ آیزاک تیلور، سخنگوی نیروهای آمریکایی کره (USFK) در مورد واکنش احتمالی کره شمالی سؤال شد، گفت که این رزمایش ها معمولی و کاملاً دفاعی است.

مقامات کره جنوبی خاطرنشان کرده اند که کره شمالی نیز در حال برگزاری مانورهای سالانه زمستانی است.

سپر آزادی تمرینات میدانی را در مقیاسی برگزار خواهد کرد که از حدود سال 2017، قبل از اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، رزمایش های عمومی را برای تسهیل دیپلماسی با کره شمالی کاهش دهد، دیده نشده است.

مذاکرات با پیونگ یانگ مدت‌ها متوقف شده است، اما در سال‌های اخیر، محدودیت‌های COVID-19 تمرین‌ها را محدود نگه داشته است. با رکورد پرتاب موشک از کره شمالی در سال گذشته و لغو اقدامات ضد همه گیر توسط کره جنوبی، متحدان به عنوان هشداری برای پیونگ یانگ به تمرینات گسترده بازگشته اند.

طی ماه گذشته، نیروهای عملیات ویژه کره جنوبی و ایالات متحده یک مانور شلیک مستقیم به نام “چاقوی ساج” را انجام دادند که شامل یک فروند جنگنده آمریکایی AC-130J بود که برای اولین بار در تمرینات مشترک شرکت کرد و موشک‌های هدایت شونده و بمب و همچنین 30 میلی‌متر شلیک کرد. و اسلحه های 105 میلی متری

(گزارش توسط جاش اسمیت؛ گزارش اضافی توسط هیونسو ییم؛ ویرایش توسط تام هوگ)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.