سخنرانی های فدرال رزرو ، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره ؛ پیش نمایش Jackson Hole

[ad_1] نمای کلی بانک مرکزی: برگهای چای نشان می دهد که یک اعلامیه مخروطی به زودی منتشر می شود – البته نه لزوماً در سمپوزیوم سیاست اقتصادی فدرال رزرو در جکسون هول. گسترش قرارداد یورودولار و منحنی بازده خزانه داری ایالات متحده هر دو به شیوه ای مطابق با فدرال رزرو تندرو به زودی رفتار

کد خبر : 96336
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۰۵
سخنرانی های فدرال رزرو ، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره ؛  پیش نمایش Jackson Hole

[ad_1]

https://www.youtube.com/watch؟v=3-co7qbj79I

نمای کلی بانک مرکزی:

  • برگهای چای نشان می دهد که یک اعلامیه مخروطی به زودی منتشر می شود – البته نه لزوماً در سمپوزیوم سیاست اقتصادی فدرال رزرو در جکسون هول.
  • گسترش قرارداد یورودولار و منحنی بازده خزانه داری ایالات متحده هر دو به شیوه ای مطابق با فدرال رزرو تندرو به زودی رفتار می کنند.
  • شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از زمان انتشار صورتجلسه FOMC در ماه ژوئیه افزایش یافته و همچنان افزایش یافته است ، که به صراحت بین کاهش و سفت شدن تمایز قائل شد.

جکسون هول در دید

در این نسخه از دیده بان بانک مرکزی ، ما مروری بر سخنرانی های هفته گذشته به علاوه سیاست گذاران مختلف فدرال رزرو در آستانه سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول ، که قرار است طی چند روز آینده برگزار شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بانک های مرکزی ، لطفاً به آدرس مراجعه کنید تقویم انتشار بانک مرکزی DailyFX.

اشاره به Tapering

تعدادی از گزارش های داغ بازار کار و قرائت نرخ تورم زمینه را برای فدرال رزرو سخت گیرانه در ماه های آینده فراهم کرده است. به نظر می رسد سیاست گذاران FOMC تا آنجا که لحن اظهارنظر در هفته گذشته به علاوه نیاز بازار به راهنمایی های واضح قبل از هرگونه تغییر سیاست های آینده را برآورده کرده است.

12 آگوست – دالی (رئیس سانفرانسیسکو) گفت که FOMC می تواند تا پایان سال 2021 کاهش محرک های خود را کاهش دهد.

15 اوت – کشکاری (رئیس مینیاپولیس) اظهار نظر کرد مناگر ما چند گزارش مشاغل دیگر مانند آنچه که تازه به دست آوردیم مشاهده کنیم ، آن وقت احساس راحتی می کنم که بله ، ما هستیم – شاید حفره ای را که در آن بودیم به طور کامل پر نکرده ایم – اما ما کارهای زیادی انجام داده ایم پیشرفت کرده است ، و اکنون ، زمان آن است که خرید دارایی های خود را کاهش دهیم. “

16 اوت – روزنگرن (رئیس بوستون) پیشنهاد داد مناگر گزارش قوی دیگری از بازار کار دریافت کنیم ، من فکر می کنم که من از اعلام اینکه در ماه سپتامبر آماده شروع برنامه مخروط هستیم حمایت می کنم. “

18 آگوست – صورتجلسه FOMC جولای منتشر می شود ، که ذکر شد vشرکت کنندگان سرشناس اظهار داشتند که شرایط اقتصادی و مالی احتمالاً در ماه های آینده کاهش می یابد “، و” با این حال “چند نفر دیگر نشان دادند که کاهش سرعت خرید دارایی به احتمال زیاد در اوایل سال آینده مناسب تر خواهد بود.”

20 آگوست – کاپلان (رئیس دالاس) با اخطار ، هشدار داد که در صورت تداوم نگرانی های نوع دلتا ، دیدگاه وی در مورد طرفداری از باریک شدن زودتر از موعد قابل تعدیل است.

25 آگوست – جورج (رئیس کانزاس سیتی) در مورد نگرانی های نوع دلتا ، “من فکر نمی کنم حساب من تغییر کند که زمان آن رسیده است که با توجه به دستاوردهایی که تا کنون داشته ایم ، این تغییرات را شروع کنیم.”

همه چشم ها (و گوش ها) به صندلی فدرال رزرو پاول

همانطور که انتظارات برای سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول از سوی فدرال رزرو شکل می گیرد ، یک “گفته” ظاهر شد: این رویداد از حالت شخصی به مجازی تغییر یافته است. و در حالی که سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در جکسون هول با نامشخص “چشم انداز اقتصادی” نامگذاری شده است که قرار است روز جمعه 27 اوت ساعت 10 EDT/14 GMT برگزار شود.، این واقعیت که فدرال رزرو فرمت را به یک رویداد مجازی تغییر داده است ، آنها در مورد نوع دلتا نگران هستند ، سرنخی که آنها ممکن است کمی بیشتر منتظر بمانند تا اعلام رسمی مخروط اعلام شود.

بازار اوراق قرضه در انتظار یک پاول هاکیش

ما می توانیم اندازه گیری کنیم که a فدرال رزرو با بررسی تفاوت هزینه های استقراض بانک های تجاری در افق زمانی مشخص در آینده ، افزایش نرخ با استفاده از قراردادهای یورودولار تعیین می شود. نمودار 1 زیر تفاوت هزینه های استقراض – اسپرد – را برای نشان می دهد سپتامبر قراردادهای 2021 و دسامبر 2023 ، به منظور سنجش نرخ بهره در فاصله زمانی بین سپتامبر 2021 و دسامبر 2023

گسترش قرارداد آتی Eurodollar (سپتامبر 2021-دسامبر 2023) در مقابل US 2s5s10s Butterfly: نمودار نرخ روزانه (آگوست 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 1)

دیده بان بانک مرکزی: سخنرانی های فدرال رزرو ، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره ؛  پیش نمایش Jackson Hole

با مقایسه شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو با پروانه خزانه داری آمریکا 2s5s10s ، می توانیم بفهمیم که بازار اوراق بهادار مطابق با آنچه در 2013/2014 اتفاق افتاد هنگامی که فدرال رزرو قصد خود را برای کاهش برنامه QE خود اعلام کرد ، عمل می کند یا خیر. پروانه 2s5s10s تغییرات غیر موازی را در منحنی بازدهی ایالات متحده اندازه گیری می کند و اگر تاریخ دقیق باشد ، این بدان معناست که نرخ های متوسط ​​باید سریعتر از نرخ های کوتاه مدت یا بلند مدت افزایش یابد.

در حالی که شانس افزایش نرخ بهره فدرال از زمان انتشار صورتجلسه FOMC ژوئیه – که به وضوح بیان می کند بین کاهش و سفت شدن تفاوت وجود دارد – تغییر نکرده است. منحنی بازدهی ایالات متحده به گونه ای در حال حرکت است که نشان می دهد فدرال رزرو نسبتاً سختگیرانه تری در افق است ( اما لزوماً این هفته)

94 درصد افزایش نرخ تخفیف تا پایان سال 2023 وجود دارد-این سه افزایش به علاوه 76 درصد احتمال افزایش نرخ 25 ثانیه در ثانیه است-و پروانه 2s5s10s به بالاترین میزان خود از زمان شروع صحبت های فدرال رزرو در ماه ژوئن رسیده است. به با این حال ، مطابق با صحبت های اخیر مقامات FOMC ، به نظر می رسد اولین افزایش نرخ به طور فزاینده ای در اواخر سال 2022 انجام شود.

انتظارات نرخ بهره فدرال رزرو: آینده صندوق های فدرال رزرو (26 آگوست 2021) (جدول 1)

دیده بان بانک مرکزی: سخنرانی های فدرال رزرو ، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره ؛  پیش نمایش Jackson Hole

به یاد بیاورید که قبل از نشست FOMC در ماه ژوئیه ، دسامبر 2022 برای اولین حرکت با نرخ 68 درصد شانس خوبی داشت. با این حال ، حتی به نظر می رسد که رئیس فدرال رزرو پاول در سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول اعلامیه مخروطی نمی دهد ، اما معامله گران خوشبین هستند که اقتصاد ایالات متحده به پیشرفت خود ادامه می دهد و در نتیجه به فدرال رزرو اجازه می دهد به زودی قصد کاهش قیمت خود را اعلام کند. اوایل جلسه FOMC سپتامبر. بر این اساس ، بازارهای نرخ در حال حاضر 92 chance احتمال اولین افزایش نرخ را در دسامبر 2022 کاهش می دهند.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ USD/JPY (26 آگوست 2021) (نمودار 2)

دیده بان بانک مرکزی: سخنرانی های فدرال رزرو ، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره ؛  پیش نمایش Jackson Hole

USD/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 47.40 of از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به بلند 1.11 به 1. است. تعداد معامله گران خالص 1.66 higher بیشتر از دیروز و 0.44 lower کمتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 5.20 درصد بیشتر از دیروز و 19.08 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم ، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که ممکن است قیمت USD/JPY همچنان در حال افزایش باشد.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته خالص تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما تعصب معاملات متقابل USD/JPY قوی تر می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد ارز



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.