سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره. پیش نمایش جکسون هول

[ad_1] بررسی اجمالی نظارت بانک مرکزی: سیاستگذاران فدرال رزرو از این تصور که چرخه افزایش نرخ بهره به پایان رسیده است عقب نشینی کرده اند. اگر پاول رئیس فدرال رزرو در سخنرانی روز جمعه خود در سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول مسیر مشابهی را در پیش بگیرد، ممکن است به مهار روایت «محور فدرال رزرو»

کد خبر : 245660
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۰۳
سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره.  پیش نمایش جکسون هول

[ad_1]

بررسی اجمالی نظارت بانک مرکزی:

  • سیاستگذاران فدرال رزرو از این تصور که چرخه افزایش نرخ بهره به پایان رسیده است عقب نشینی کرده اند.
  • اگر پاول رئیس فدرال رزرو در سخنرانی روز جمعه خود در سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول مسیر مشابهی را در پیش بگیرد، ممکن است به مهار روایت «محور فدرال رزرو» که در هفته‌های اخیر تکامل یافته است، کمک کند.
  • بازارهای نرخ با احتمال 55 درصدی برای افزایش 75 واحدی نرخ بهره در ماه سپتامبر روبرو هستند.

افزایش نرخ هنوز در راه است

در این نسخه از دیده بان بانک مرکزی، ما نظرات و سخنرانی‌های سیاست‌گذاران مختلف فدرال رزرو از زمان نشست FOMC در ژوئیه را بررسی کنید. سیاستگذاران فدرال رزرو از این تصور که چرخه افزایش نرخ بهره به پایان رسیده است عقب نشینی کرده اند، که با توجه به کاهش شرایط مالی و افزایش بازارهای سهام ایالات متحده در هفته های اخیر، چندان تعجب آور نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بانک های مرکزی به آدرس زیر مراجعه کنید تقویم انتشار بانک مرکزی DailyFX.

50-bps یا 75-bps در سپتامبر؟

لحن اعمال شده توسط سیاستگذاران فدرال رزرو بین نشست FOMC جولای و سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول حاکی از آن است که افزایش 75 واحدی در ثانیه نرخ بهره در سپتامبر امکان پذیر است، حتی پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو پیشنهاد کرد که افزایش نرخ بهره تا این حد به احتمال کمتری پیش می رود. . اما با کنار گذاشتن دستورالعمل‌های رو به جلو برای پذیرش موضع وابسته به داده‌ها، ممکن است گزارش تورم ماه اوت آمریکا (CPI) و گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا در ماه سپتامبر، قبل از نشست ماهانه FOMC، مهم‌ترین عوامل برای حرکت سفت کردن بعدی

27 جولای – FOMC برای دومین ماه متوالی نرخ ها را 75 بیت در ثانیه افزایش می دهد. در مجموع، افزایش نرخ در ژوئن و ژوئیه (در مجموع 150 بیت در ثانیه) بیشترین افزایش از زمان ولکر است. FOMC از راهنمایی های رو به جلو صرف نظر می کند و پاول، رئیس فدرال رزرو، سیگنال می دهد که افزایش نرخ بهره در آینده به صورت جلسه به جلسه انجام خواهد شد.

29 جولای – بوستیک (رئیس جمهور آتلانتا) می گوید که فدرال رزرو باید کارهای بیشتری برای مبارزه با تورم انجام دهد و می تواند این کار را انجام دهد زیرا اقتصاد ایالات متحده “در رکود نیست”.

31 جولای – کشکاری (رئیس مینیاپولیس) اظهار می کند که فدرال رزرومتعهد به آوردن تورم انجام دهندwn و ما کاری را که باید انجام دهیم، انجام خواهیم داد.”

2 آگوست – مستر (رئیس جمهور کلیولند) خاطرنشان می کند که فدرال رزرو روی افزایش نرخ ها تمرکز خواهد کرد “تا زمانی که تورم را کنترل کنیم.”

دالی (رئیس‌جمهور سانفرانسیسکو) می‌گوید که فدرال‌رزرو «هیچ‌وقت» با تورم مبارزه نکرده است، زیرا تورم «بسیار بالا» باقی مانده است.

3 آگوست – بولارد (رئیس‌جمهور سنت لوئیس) همچنان از افزایش نرخ‌های بهره «سریع‌کننده» حمایت می‌کند، زیرا هنوز «راه‌هایی برای رسیدن به سیاست‌های پولی محدودکننده وجود دارد».

4 آگوست – مستر اظهار داشت که اقتصاد ایالات متحده “در رکود نیست” و برای مبارزه با تورم باید نرخ های بهره را بیشتر افزایش داد.

6 آگوست – بومن (فرماندار فدرال رزرو) پیشنهاد می کند که افزایش نرخ بهره 75 واحد در ثانیه «باید روی میز باشد. تا زمانما شاهد کاهش تورم به طور مداوم هستیم،راهی معنادار و ماندگار

7 آگوست – دالی خاطرنشان می کند که افزایش 50 واحدی نرخ بهره در ماه سپتامبر تضمین نشده است، زیرا فدرال رزرو در مبارزه با تورم “به پایان رسیده است”.

9 آگوست – بولارد با روایت رسانه‌های مالی درباره چرخش فدرال رزرو مخالفت می‌کند و می‌گوید که فدرال رزرو می‌تواند برای مبارزه با تورم، نرخ‌های بهره را «برای مدت طولانی‌تری» بالاتر نگه دارد.

10 آگوست – ایوانز (رئیس جمهور شیکاگو) اظهار می کند که فدرال رزروخواهد شد افزایش نرخ بقیه از اینسال و در سال آینده برای اطمینان از بازگشت تورم به سطح ماهدف 2 درصد.»

کشکاری آب سردی را روی ایده یک محور فدرال رزرو می ریزد و خاطرنشان می کند تیاو فکر می کند که ما شروع به کاهش نرخ ها خواهیم کرداوایل سال آینده، زمانی که تورم به احتمال زیاد خوب خواهد بودفراتر از هدف ما — فقط فکر می کنم غیر واقعی است.

11 آگوست – دالی خاطرنشان می کند که گزارش تورم ماه ژوئیه ایالات متحده “از این جهت مهم بود که آنها می گویند که ما شاهد بهبودی هستیم” اما “واقعاً ما را وادار می کند که به داده ها وابسته بمانیم و آن را صدا نکنیم.”

12 آگوست – بارکین (رئیس جمهور ریچموند) می‌گوید که مایل است تا زمانی که نبیند، نرخ بهره ادامه یابد.دوره ای از تورم پایدار تحت کنترل.»

17 آگوست – بومن اظهار می کند که بازار کار همچنان قوی است و قوی است “نوعی از بازار کار که در طول تاریخ کارگران بیشتری را جذب کرده است.”

در صورتجلسه FOMC در ژوئیه آمده است که احتمال افزایش نرخ بیشتر وجود دارد، اما پشرکت کنندگان قضاوت کردند که با تشدید بیشتر موضع سیاست پولی، احتمالاً زمانی مناسب خواهد بود که سرعت افزایش نرخ سیاست را کاهش دهیم و در عین حال اثرات تعدیل سیاست انباشته بر فعالیت اقتصادی و تورم را ارزیابی کنیم.

پاول در جکسون هول چه خواهد گفت؟

اگر نظرات ارائه شده از زمان نشست FOMC در ژوئیه نشانه ای باشد، به نظر می رسد که توافق بین سیاستگذاران این است: (1) اقتصاد ایالات متحده در رکود نیست. (2) اگر اقتصاد ایالات متحده است است در یک رکود، فدرال رزرو را از افزایش بیشتر نرخ بهره برای مبارزه با تورم باز نخواهد داشت. (3) نتیجه نشست سپتامبر FOMC – افزایش نرخ بهره 50 یا 75 بیت بر ثانیه – مشروط به تغییر داده های ایالات متحده در هفته های آینده خواهد بود. اگر پاول، رئیس فدرال رزرو، در طی سخنرانی خود در روز جمعه در سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول، مسیر مشابهی را در پیش گیرد، ممکن است به مهار روایت «محور فدرال رزرو» که در هفته‌های اخیر تکامل یافته است، کمک کند، اما مطمئناً «هر چه که لازم باشد» یک جنگ‌طلب نخواهد بود. لحظه ای که بازتاب تفکر پل ولکر رئیس سابق فدرال رزرو است.

بازارها درجات مختلف Hawkishness را تخفیف می دهند

ما می‌توانیم با بررسی تفاوت هزینه‌های استقراض برای بانک‌های تجاری در یک افق زمانی خاص در آینده، اندازه‌گیری کنیم که آیا افزایش نرخ فدرال رزرو با استفاده از قراردادهای یورو دلار قیمت گذاری می‌شود یا خیر. نمودار 1 زیر تفاوت هزینه‌های استقراض – اسپرد – را برای قراردادهای ماه اول/آگوست 2022 و دسامبر 2022 نشان می‌دهد تا اندازه‌گیری شود که نرخ‌های بهره تا پایان سال جاری به کجا می‌روند.

گسترش قراردادهای آتی یورودلار (ماه اولیه تا دسامبر 2022) [BLUE]، پروانه ایالات متحده 2s5s10s [ORANGE]، شاخص DXY [RED]: بازه زمانی روزانه (اوت 2021 تا اوت 2022) (نمودار 1)

دیده بان بانک مرکزی: سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره؛  پیش نمایش جکسون هول

در چند هفته گذشته شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو افزایش یافته است. در اول آگوست، تا پایان سال 2022، یک افزایش 25 بیتی بر ثانیه وجود داشت که با احتمال 34 درصدی برای دومین افزایش نرخ 25 بیتی بر ثانیه (در مجموع 50 واحد در ثانیه تا پایان سال) قیمت گذاری شد. اکنون، افزایش نرخ 50 بیتی بر ثانیه به طور کامل تخفیف داده شده است 41درصد احتمال سومین افزایش نرخ 25 بیتی بر ثانیه. در کنار پروانه شیب دارتر 2s5s10s، بازار به وضوح به حرف های فدرال رزرو گوش می دهد، زیرا چندین سیاست گذار اصرار دارند که چرخه افزایش نرخ به پایان نرسیده است. تصور یک فدرال‌رزرو نسبتاً جنگ‌طلب‌تر، کمک می‌کند تا به عقب‌نشینی اخیر دلار آمریکا کمک کند.

انتظارات نرخ بهره فدرال رزرو: معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو (23 اوت 2022) (جدول 1)

دیده بان بانک مرکزی: سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره؛  پیش نمایش جکسون هول

قراردادهای آتی صندوق فدرال رزرو از اسپرد قرارداد یورو دلار در کوتاه مدت تهاجمی تر است. بازارهای نرخ با احتمال 55 درصد افزایش نرخ 75 واحد در ثانیه در ماه سپتامبر (احتمال 100 درصد افزایش نرخ 25 واحد در ثانیه و 100 درصد افزایش نرخ 50 واحد در ثانیه)، با 25 واحد افزایش نرخ اضافی به طور کامل مشاهده می کنند. در ماه های نوامبر و دسامبر تخفیف داده شده است. پیش از نشست جولای FOMC، انتظار می رفت که نرخ اصلی به 3.378% افزایش یابد. اکنون برای پایان سال با 3.552% (در حال حاضر 2.50%) تخفیف داده شده است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (23 اوت 2022) (نمودار 2)

دیده بان بانک مرکزی: سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره؛  پیش نمایش جکسون هول

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 26.35 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 2.79 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به روز گذشته 2.66 درصد و نسبت به هفته گذشته 23.88 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

معامله‌گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه‌تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف صعودی USD/JPY قوی‌تر می‌دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.