سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره

بررسی اجمالی نظارت بانک مرکزی: بازارهای نرخ با توجه به چرخه کاهش و افزایش فدرال رزرو همچنان تهاجمی تر می شوند – که خبر خوبی برای دلار آمریکا است. معامله گران انتظار دارند که فدرال رزرو در ژوئن 2022 نرخ بهره را افزایش دهد، که همچنین همزمان با شتاب کاهش خرید دارایی در نیمه اول

کد خبر : 130389
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره


بررسی اجمالی نظارت بانک مرکزی:

  • بازارهای نرخ با توجه به چرخه کاهش و افزایش فدرال رزرو همچنان تهاجمی تر می شوند – که خبر خوبی برای دلار آمریکا است.
  • معامله گران انتظار دارند که فدرال رزرو در ژوئن 2022 نرخ بهره را افزایش دهد، که همچنین همزمان با شتاب کاهش خرید دارایی در نیمه اول سال آینده است.
  • شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو همچنان پنج افزایش نرخ بهره را تا پایان سال 2023 کاهش می دهد، با احتمال 73 درصد برای شش افزایش نرخ بهره در مجموع 25 واحد در ثانیه.

FOMC یک خط خوب راه می‌رود

در این نسخه از دیده بان بانک مرکزی، ما نظرات و سخنرانی‌های سیاست‌گذاران مختلف فدرال رزرو را در این ماه پس از پنجره خاموشی ارتباطات بررسی کنید نشست نوامبر فدرال رزرو به پایان رسید. در حالی که مقامات FOMC موافق هستند که لازم است خرید دارایی ها کاهش یابد، واضح است که بازارها فکر می کنند باید اقدامات بیشتری انجام شود. نرخ تورم ایالات متحده به بالاترین حد در 30 سال گذشته رسیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بانک های مرکزی به آدرس زیر مراجعه کنید تقویم انتشار بانک مرکزی DailyFX.

افزایش نرخ به زودی؟

تصمیم برای اعلام کاهش خرید دارایی در جلسه نوامبر فدرال رزرو یک بود توسعه تلگراف شده و غیرقابل تعجب برای هر کسی که در ماه‌های اخیر نظر را دنبال می‌کند. اما حتی با افزایش نرخ تورم ایالات متحده، سیاست گذاران فدرال رزرو همچنان این ایده را مطرح می کنند که خروج محرک ها یک روند آهسته و عمدی خواهد بود تا بهبود اقتصادی در حال انجام را بر هم نزند. علاوه بر این، سیاستگذاران در برابر تغییر روایت در بازارهای نرخ نیز عقب نشینی کرده اند.

5 نوامبر – جورج (رئیس جمهور کانزاس سیتی) به او پیشنهاد می کند که هنوز تورم را یک دوره گذرا می بیند و خاطرنشان می کند من با کسانی که می گویند تورم باید کمی عقب نشینی کند، مخالف نیستم

8 نوامبر – کلاریدا (نایب رئیس فدرال رزرو) می گوید که nشرایط ضروری” افزایش نرخ اصلی فدرال رزرو احتمالاً قبل از پایان سال 2022 برآورده شده است.

هارکر (رئیس‌جمهور فیلادلفیا) خاطرنشان می‌کند که باور ندارد تا زمانی که کاهش کامل نشود، نرخ‌ها افزایش پیدا کنند.

ایوانز (رئیس جمهور شیکاگو) اظهار داشت که او هنوز معتقد است که افزایش تورم “موقتی” است و فکر نمی کند افزایش نرخ تا سال 2023 ضروری باشد.

9 نوامبر – دالی (رئیس جمهور سانفرانسیسکو) می گوید که فدرال رزرو تا “تابستان 2022” ایده بهتری در مورد گذرا بودن یا نبودن افزایش تورم خواهد داشت.

10 نوامبر – بولارد (رئیس جمهور سنت لوئیس) در مورد افزایش بالقوه در سال 2022 صحبت می کند و پیشنهاد می کند “ببا توجه به اینکه فکر می‌کنم امروز در کجا هستیم، در واقع دو افزایش نرخ برای سال 2022 در نظر گرفته‌ام… که می‌تواند تا زمانی که به نیمه اول سال آینده در هر دو جهت وارد شویم، تغییر کند.

دالی مخالف این ایده است که فدرال رزرو به سرعت عمل خواهد کرد و خاطرنشان کرد rدر حال حاضر زود است که محاسبات خود را در مورد افزایش نرخ ها تغییر دهیم“، و آن در حالی که “ما در حال حاضر یک چالش داریم. تورم بالاست چشم نواز است و توجه مردم را به خود جلب می کند و آن را جلب می کند

به جیب آنها صدمه می زند… tمسئله او این است که ما هنوز کووید داریم.”

15 نوامبر – بارکین (رئیس جمهور ریچموند) تقاضای صبر می کند و می گوید که «منبسیار مفید است برای

چند ماه دیگر برای ارزیابی فرصت داریم، آیا تورم به حالت اولیه باز خواهد گشتسطوح نرمال تر؟ آیا بازار کار باز خواهد شد؟” و ”من فکر می کنم مفید است که کمی وقت داشته باشیم تا ببینیم واقعیت در کجاستاقتصادy” قبل از اینکه نرخ ها افزایش یابد.

تو میگی بیشتر هاوکیش؟

حتی با وجود اینکه مقامات فدرال رزرو از همه نظر به لحن منفی خود ادامه داده اند، بازارهای نرخ به طور کلی دیدگاه متفاوتی در مورد این موضوع دارند. در واقع، بازارهای نرخ در حال حاضر فدرال رزرو را در سال‌های آتی تنزیل می‌کنند – بیش از هر نقطه دیگری در سال 2021.

ما می توانیم اندازه گیری کنیم که آیا a فدرال افزایش نرخ با استفاده از قراردادهای یورو دلاری با بررسی تفاوت در هزینه های استقراض برای بانک های تجاری در یک افق زمانی خاص در آینده، قیمت گذاری می شود. نمودار 1 زیر تفاوت در هزینه های استقراض – اسپرد – را نشان می دهد دسامبر قراردادهای 2021 و دسامبر 2023، به منظور سنجش نرخ بهره تا دسامبر 2023.

گسترش قراردادهای آتی یورو دلار (دسامبر 2021-دسامبر 2023) [BLUE]، پروانه ایالات متحده 2s5s10s [ORANGE]، شاخص DXY [RED]: بازه زمانی روزانه (ژانویه 2021 تا نوامبر 2021) (نمودار 1)

با مقایسه شانس افزایش نرخ فدرال رزرو با پروانه 2s5s10s خزانه داری ایالات متحده، می توانیم اندازه گیری کنیم که آیا بازار اوراق قرضه مطابق با آنچه در سال 2013/2014 رخ داد، زمانی که فدرال رزرو قصد خود را برای کاهش برنامه QE خود اعلام کرد یا خیر، عمل می کند. پروانه 2s5s10s تغییرات غیر موازی در منحنی بازده ایالات متحده را اندازه‌گیری می‌کند، و اگر تاریخچه دقیق باشد، این بدان معناست که نرخ‌های متوسط ​​باید سریع‌تر از نرخ‌های کوتاه‌مدت یا بلند مدت افزایش پیدا کنند.

همانطور که در چند هفته اخیر اتفاق افتاده است، افزایش مداوم اسپرد دلار یورو در کنار اقدام در بازدهی ایالات متحده با دوره 2013/2014 مطابقت دارد که نشان می دهد فدرال رزرو به زودی از راه خواهد رسید – حتی اگر روایتی که توسط مقامات FOMC منتشر می شود کاملاً باشد. ناهمسان.

تا پایان سال 2023 143.25 بیت در ثانیه افزایش نرخ وجود دارد (یعنی پنج افزایش 25 بیتی بر ثانیه به اضافه 73 درصد احتمال افزایش نرخ ششم) تا پایان سال 2023 تخفیف داده شده است در حالی که پروانه 2s5s10s اخیراً به گسترده ترین گسترش خود از زمان آغاز بحث کاهش نرخ بهره در ماه ژوئن رسیده است. و گسترده ترین گسترش آن در تمام سال 2021).

انتظارات نرخ بهره فدرال رزرو: معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو (16 نوامبر 2021) (جدول 1)

دیده بان بانک مرکزی: سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره

انتظارات برای افزایش نرخ بهره تا اواسط نوامبر کاملاً بالا باقی می‌ماند، و سود خود را از اکتبر حفظ می‌کند و از افت خود پس از نشست نوامبر فدرال رزرو بازگشته است. اوایل این ماه، پیش از نشست نوامبر فدرال رزرو. قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو 81 درصد احتمال افزایش 25 واحدی نرخ بهره را در ژوئن 2022 کاهش می دادند – و این دقیقا همان جایی است که امروز باقی مانده است. این جنگ‌طلبانه‌ترین نرخی است که بازارها از زمان شروع همه‌گیری تاکنون داشته‌اند.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (16 نوامبر 2021) (نمودار 2)

دیده بان بانک مرکزی: سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 29.74 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 2.36 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران خالص-شورت نسبت به دیروز 3.42 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 10.71 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی بیشتر USD/JPY می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.