سخنان معاون نخست وزیر و وزیر دارایی برای برجسته کردن مزایای کارگران کانادا

30 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا در مقابل تحویل چک کنید صبح همگی بخیر. اواخر شب گذشته بیل C-30 ، قانونی که در بودجه اخیر ما اقدامات مهمی را تصویب می کند ، توسط سنا تصویب شد و موافقت سلطنتی را دریافت کرد. این یک گام بسیار مهم برای پیشرفت

کد خبر : 96017
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
سخنان معاون نخست وزیر و وزیر دارایی برای برجسته کردن مزایای کارگران کانادا


30 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

در مقابل تحویل چک کنید

صبح همگی بخیر.

اواخر شب گذشته بیل C-30 ، قانونی که در بودجه اخیر ما اقدامات مهمی را تصویب می کند ، توسط سنا تصویب شد و موافقت سلطنتی را دریافت کرد.

این یک گام بسیار مهم برای پیشرفت کشور ، بهبود اقتصادی ما و کارگران کانادایی است. من می خواهم از همه سناتورها برای زحمات و حمایت آنها تشکر کنم.

برنامه بهبودی ما در مورد پایان مبارزه با COVID-19 و التیام زخم های رکود اقتصادی COVID است. این یک برنامه برای اطمینان از بهبود کامل ، سریع و عادلانه است. و این برنامه ای برای مشاغل و رشد اقتصادی است.

کارگران کم درآمد از جمله کانادایی هایی هستند که بیشترین آسیب را از بیماری همه گیر گرفته اند. بسیاری از آنها کارگران اصلی خط مقدم هستند. بسیاری از آنها با اخراج ، کاهش شدید ساعات کار و یا خطرات قابل توجه عفونت در محل کار مواجه شدند. بسیاری از آنها نژادی یا کانادایی های جدید هستند. و اغلب اوقات ، این کانادایی های سخت کوش زیر خط فقر زندگی می کنند-از جمله کارگران تمام وقت که حداقل دستمزد دریافت می کنند.

هیچ کس در کشور ما تمام وقت کار نمی کند باید در فقر زندگی کند.

بنابراین ، من بسیار خوشحالم که امروز گسترش تاریخی سود کارگران کانادا را اعلام می کنم. ما در حال گسترش مزایای کارگران کانادا برای کمک به یک میلیون کانادایی سخت کوش و کم درآمد هستیم که قبلاً واجد شرایط این حمایت نبوده اند.

این حرکت پول واقعی – تا 1400 دلار برای کارگران مجرد و 2400 دلار برای خانواده ها – را در جیب نزدیک به یک میلیون کارگر کانادایی دیگر قرار می دهد.

ما این کار را با بالا بردن آستانه واجد شرایط بودن انجام می دهیم. اگر شما یک کارگر مجرد کانادایی هستید که حداکثر تا 32،244 دلار درآمد دارد ، یک خانواده تک درآمد با درآمد 42،197 دلار یا یک خانواده دارای دو درآمد تا 56،197 دلار ، اکنون این حمایت را از طریق بازپرداخت مالیات دریافت خواهید کرد.

ما همچنین در حال افزایش آستانه درآمد برای واجد شرایط بودن برای حداکثر سود هستیم. این بدان معناست که کانادایی های سخت کوش بیشترین حمایت را از این مزایا دریافت خواهند کرد.

این حمایتی است که مزایای واقعی و ملموسی برای کارگران سراسر کشور خواهد داشت. در حال حاضر 3.2 میلیون کانادایی واجد شرایط دریافت مزایای کارگران کانادا خواهند بود. و این گسترش به نجات 100000 کانادایی از فقر کمک می کند.

دولت ما می داند که بهبود فراگیر کشور ما نیز باید یک بهبودی فمینیستی باشد.

اغلب اوقات ، مزایای مبتنی بر درآمد خانواده ، درآمد مجدد افراد خانواده را از بازگشت به کار دلسرد می کند. و بیشتر اوقات ، این زن است که در خانواده ثانویه ثروتمند است. ضروری است که این کارگران ماهر در ایجاد نیروی کار قوی و بهبود اقتصادی قوی برای همه مشارکت داشته باشند.

بنابراین ، برای از بین بردن مانع دیگر برای مشارکت نیروی کار زنان ، تغییرات ما اکنون به افراد ثانویه اجازه می دهد تا هنگام محاسبه حمایت که می توانند از مزایای کارگران کانادا دریافت کنند ، تا 14000 دلار از درآمد کار خود را حذف کنند. این بدان معناست که 14000 نفر اول که فرد ثروتمندی به خانه می آورد از صلاحیت خانواده وی برای دریافت مزایای کارگران کانادا نمی کاهد.

این امر خانواده های بیشتری را واجد شرایط دریافت این حمایت می کند و اطمینان می دهد که زنان بخش مهمی از بهبود اقتصادی قوی و طولانی مدت کانادا هستند.

کارگران کم درآمد بسیاری از کارهای اساسی را که همه ما برای عبور از این بیماری همه گیر به آن متکی بودیم انجام داده اند. آنها نظافتچی ها ، کارمندان فروشگاه ، کارگران تحویل ، ارائه دهندگان مراقبت های شخصی هستند که به ما اجازه داده اند در طول همه گیری همه گیر ادامه دهیم و ایمن بمانیم.

آنها مستحق حداقل دستمزد عادلانه هستند. تصویب بودجه همچنین تضمین می کند که حداقل دستمزد فدرال جدید 15 دلار در ساعت است که با تورم افزایش می یابد.

با بهبود اقتصاد ما ، ما تدابیری را اتخاذ می کنیم تا اطمینان حاصل شود که همه کارگران کانادایی می توانند در بهبود کشور ما سهیم باشند و اقتصادی عادلانه تر ، مقاوم تر و فراگیرتر بسازند.

بسیار از شما متشکرم.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.